En dan allemaal met de toiletrol onder de arm bij APK op de potquote:Op zondag 20 maart 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Neem die cake maar mee in de tent bij APK voor de deur.
Dan kijk ik wel, eten jullie hem maar op
Neequote:
Ja jullie ja, ik eet die cake nietquote:Op zondag 20 maart 2011 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan allemaal met de toiletrol onder de arm bij APK op de pot
Mag jij de emmertjes legenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jullie ja, ik eet die cake niet
*ziet het voor zich*
Ik heb net gedweild maar mn vloer is alweer bemosterd en bepuppypiest inmiddelsquote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, ik heb modder onder m'n schoenen en net gezogen
En dan 50ct per keer betalenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan allemaal met de toiletrol onder de arm bij APK op de pot
Ja, dat zei ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Drie eetlepels? Ik gebruik een hele fles zowat![]()
Maar dan moet t daarna wel uitlekken
Alsof jij was gekomen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ook![]()
En zelfgemaakt eiersalade![]()
Als je ons nou gewoon had uitgenodigd gisteren
Ik welquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof jij was gekomen.![]()
Dan had ik de hele avond hoop gehad en was ik alsnog teleurgesteld.![]()
En wat een wantrouwen hier in mijn arretjescake.![]()
Ik heb trouwens gekozen voor perzik-meloenvlaai. Vonden jullie vast interessant om te weten.
quote:
Stukje arretjescake voor d'rbij?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het weer chaos alom.
Belt mn moeder net, jaaa we komen zo toch nog even, zullen we dan Chinees halen?
Neeeeeeeheeee, Michelle komt hier toch eten straks?
Maar er is genoeg, dus jullie kunnen wel mee eten hoor!
Maar van Michelle heb ik nog niks gehoord, dus ik sms dr net, om te vragen hoe laat ze komt.
Geen antwoord.
Belt de Griek "Zeg, zou ik vanavond nou bij jou komen eten of niet?"
NEEEEEEE woensdag zou jij komen eten![]()
Dus ik zie wel met wie ik eet straks
Nee joh, I haz bananacakequote:
Oehoeeeeeeeeeeequote:
Nee, ik zat schuinquote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oehoeeeeeeeeeee
Je hebt toch geen bruine snavel gekregen op dat terras he, dat steekt zo af bij de rest dan zaterdag (). Of heb je gezonnebankt en ben je helemaal bruin?
Dan moet ik ook nog ff van de week.
Ik was al onderwegquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof jij was gekomen.![]()
Dan had ik de hele avond hoop gehad en was ik alsnog teleurgesteld.![]()
En wat een wantrouwen hier in mijn arretjescake.![]()
Ik heb trouwens gekozen voor perzik-meloenvlaai. Vonden jullie vast interessant om te weten.
Lekker relaxedquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:
En het was heerlijk op het terrasEn dan vanavond nog lekker uit eten (restaurantweek). Heerlijk weekendje zo
Vanavond ook Restaurantwekenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:
En het was heerlijk op het terrasEn dan vanavond nog lekker uit eten (restaurantweek). Heerlijk weekendje zo
Maar de rest heb je gewoon goedquote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, ik lees nu in mn boek voor het tentamen van morgen dat ik een vraag fout had afgelopen maandag die ik goed dacht te hebben
Oeh, waar ga je heen?quote:
Arme Ingquote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Goffer, jullie allemaal restaurantweken en ikke met een afhaalpietsaa op schoot.
Tis zo oneerlijk verdeeld in deze wereld![]()
Ik vrees dat tegen de tijd dat wij gaan eten er geen zon meer is.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arme Ing![]()
Je kan ook met je pietsaaaa in de tuin in het zonnetje gaan zitten
En je durfde niet te komen? Zo ken ik je niet.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, ik lees nu in mn boek voor het tentamen van morgen dat ik een vraag fout had afgelopen maandag die ik goed dacht te hebben
Njam2 Waar gaan de dames naartoe?quote:
Kom hier eten, ik heb nog hopen over dus het is restjesbuffet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik eet ook bezorgvreten hoor..geen zin om te koken.![]()
Oh, maar dat vind ik stiekem ook heerlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vrees dat tegen de tijd dat wij gaan eten er geen zon meer is.
En als het net zo snel afkoelt als gisteravond geef ik toch de voorkeur aan op de bank met de TV aan eten
Vlaaaaaaaiquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom hier eten, ik heb nog hopen over dus het is restjesbuffet.
Ik was bang dat je niet open zou doen...lees maar terugquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je durfde niet te komen? Zo ken ik je niet.
[..]
Maar er zijn vást onderdelen die je juist helemaal goed hebt gemaakt en die dat compenseren.
[..]
Njam2 Waar gaan de dames naartoe?
Ik kom tot helemaal niks meer vandaag. Want geen enkel restaurant heeft zo'n lekkere bank als Chez Cat.
Vast heeul ver weg.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom hier eten, ik heb nog hopen over dus het is restjesbuffet.
Ik gok ongeveer halverwege tussen jou en oh-oh.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Vast heeul ver weg.
Had gisteren al gevraagd volgens mij waar je woonde, antwoord niet meer gelezen![]()
Ver weg dusquote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok ongeveer halverwege tussen jou en oh-oh.Iets meer richting oh-oh dan richting jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |