Nog 4 te gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Koeman
Kluivert
Dick van Dijk?
Rinus Israel?
Cruijff?
Rep?
Daar hoef je er nog maar één van.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik schaam me trouwens wel dat ik gewoon niet weet wie er in de eerste 3 Europacup 1 overwinningen van Ajax hebben gescoord.
Ik vroeg naar Nederlandse spelers. Niet dat ze voor een Nederlandse club moesten spelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:17 schreef ValHallen het volgende:
Psv - Benfica was 0-0 toch?
Zo niet: schrijf Kieft er maar bij
Ik twijfel tussen Man city en Leedsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:13 schreef ValHallen het volgende:
Aston Villa is goed! nummer 2.
Nu alleen de nummer 1 nog.
Weet ik, daarom:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg naar Nederlandse spelers. Niet dat ze voor een Nederlandse club moesten spelen.
en:quote:
quote:
Denk eens goed na. Dit wordt een gruwelijke OH-JA natuurlijk voor je.quote:
En een jaar later........quote:
Ik zei toch gruwelijk oh-jaatjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 05:02 schreef ValHallen het volgende:
En hoe kon ik Gullit en van Basten vergeten
Everton is nr 1 ja, met maar liefst 108 jaar voetbal op het hoogste niveau. Aston Villa heeft precies 100 jaar en Liverpool 96 geloof ik.quote:
Okquote:Op vrijdag 25 maart 2011 05:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Everton is nr 1 ja, met maar liefst 108 jaar voetbal op het hoogste niveau. Aston Villa heeft precies 100 jaar en Liverpool 96 geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |