Sorry dacht dat je naar bed was.quote:
Van Nistelrooij of Seedorf.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:49 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse voetballer heeft tijdens zijn carriere het meeste verdiend ?
Juist. Zijn vermogen wordt geschat op 80 miljoen.quote:
je mag ook een nieuwe vraag doen want ik zit mobielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist. Zijn vermogen wordt geschat op 80 miljoen.
Ben je aan het werk ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:13 schreef dockx het volgende:
[..]
je mag ook een nieuwe vraag doen want ik zit mobiel
nop, lig in bed. Maar kan niet slapen, daarom nog even internetten op mijn telefoonquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je aan het werk ?
En wist je dat je username hetzelfde is als een oud-international uit België
Grappigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:25 schreef dockx het volgende:
maar ik geloof het graag want het is mijn achternaam, en die komt van die streek
Mijn achternaam betekent Leeuw in een Arabische taal =)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig
Mijn achternaam van Tongerlo komt ook uit België. Is zelfs een biermerk uit die plaats
Nu de bijnamen nog
Non-flying Dutchmen weet ik zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:45 schreef tong80 het volgende:
De bijnamen
Eén ervan hadden de Arsenal fans achterop een Arsenal shirt.
Een andere had te maken met een angst van hem.
De derde met een stripfiguur.
Goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Non-flying Dutchmen weet ik zeker
Iceman?
Dennis the menace?
Manchester United, Liverpool en Arsenal ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:37 schreef ValHallen het volgende:
De competitie van Engeland wordt door veel mensen gezien als de sterkste nationale competitie ter wereld.
Noem de top 3 van clubs die het meest aantal jaren op het hoogste niveau in Engeland voetballen (in totaal, niet achter elkaar)
Koeman is goed.quote:
Liverpool is goed, de andere 2 niet (Arsenal 4e). Liverpool is trouwens 3equote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Manchester United, Liverpool en Arsenal ?
Koemanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:38 schreef tong80 het volgende:
Noem alle Nederlanders die in een EC-1 finale hebben gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |