Is het niet de bedoeling dat hij jouw poes gaat aaien?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo een
dat hij zelf dan op weg is naar Iets en dat hij mij meeneemt naar Datgene
en dat we dan gaan converseren en alcohol gaan nuttigen
daarna kan ik bij hem gaan logeren
en zijn kat gaan aaien
heb je geen vriendinnen die mee uit willen gaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
OK. Ik KAN zomaar ergens binnenstampen. Dan klamp ik wel iemand vast om mijn hart bij te luchten. Dan zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zoiets gedaan heb, dat ik niets weet, dat ik onervaren ben en of diegene mij alsjeblieft wil helpen. Dat is de enige optie wanneer ik binnentreed.
Dan doe je dat. Dan heb je het nog voor het uitzoeken ook. Jongens zullen aandacht van een vreemd meisje echt niet vervelend vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
OK. Ik KAN zomaar ergens binnenstampen. Dan klamp ik wel iemand vast om mijn hart bij te luchten. Dan zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zoiets gedaan heb, dat ik niets weet, dat ik onervaren ben en of diegene mij alsjeblieft wil helpen. Dat is de enige optie wanneer ik binnentreed.
Goh, nee, anders zou ik niet in dit topic posten. Ik heb alleen een verwegvriendin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
heb je geen vriendinnen die mee uit willen gaan?
Ja ik vind het nog best goed bedacht. Ik ben dan alleen nog bang dat ik toevallig een verkeerd ( ouwelullen-) café binnenstap. Zoals het enige café is dat wij hier in mijn buurt op het plein hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan doe je dat. Dan heb je het nog voor het uitzoeken ook. Jongens zullen aandacht van een vreemd meisje echt niet vervelend vinden.
het lijkt me slimmer als je wereldwijsheid faked. dus:quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
echt niemand die met je uit wil gaan? misschien moet je dat eerst eens zien te regelen. van studie school of sport. verder: ben je serieus?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Goh, nee, anders zou ik niet in dit topic posten. Ik heb alleen een verwegvriendin.
Heb ik niet, is gefaald, nee heb ik niet. Ja ik ben bloedBLOEDbloedserieus, maar het schijnt nogal moeilijk te bevatten te zijn voor velen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
echt niemand die met je uit wil gaan? misschien moet je dat eerst eens zien te regelen. van studie school of sport. verder: ben je serieus?
Dit zijn types die op stijldansen zitten of vrijwilligerswerk doen bij een dierenasiel of kinderboerderij. Iets voor jou?quote:
Cafe's zijn inderdaad vaak voor ouwe lullen. Doe dan een discotheek, daar zitten bijna alleen jongeren!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik vind het nog best goed bedacht. Ik ben dan alleen nog bang dat ik toevallig een verkeerd ( ouwelullen-) café binnenstap. Zoals het enige café is dat wij hier in mijn buurt op het plein hebben.
Nee, geen discotheek. Dat is Hollywood joh, met br33zahs. Ik heb Getongd in het zuiden des lands met een soort Franse hippie in een café (??) barkrukken gecombineerd met tafeltjes en een beetje dansen. Hoe heet dat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dit zijn types die op stijldansen zitten of vrijwilligerswerk doen bij een dierenasiel of kinderboerderij. Iets voor jou?
[..]
Cafe's zijn inderdaad vaak voor ouwe lullen. Doe dan een discotheek, daar zitten bijna alleen jongeren!
tering zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb ik niet, is gefaald, nee heb ik niet. Ja ik ben bloedBLOEDbloedserieus, maar het schijnt nogal moeilijk te bevatten te zijn voor velen.
ja, idd moeilijk te bevatten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb ik niet, is gefaald, nee heb ik niet. Ja ik ben bloedBLOEDbloedserieus, maar het schijnt nogal moeilijk te bevatten te zijn voor velen.
Onzin hoor dit, ook als ie een vriendin heeft kan ze met de zin "goed, ik ben bloedgeil. zou je willen neuken" nog een aardig eindje komen. Ik heb al 4 jaar een relatie maar als iemand dat tegen me zou zeggen zou ik haar per direct buiten tegen de muur zetten. Dergelijke oppervlakkigheid hoef ook niet ten koste te gaan van je relatie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
tering zeg.
ga gewoon naar buiten, en spot een leuke jongen.
dat kan ej doen door op straat slenteren(plan a)
of in een cafe te kijken (plan b)
dan vraag aan hem :heb je een vriendin? (dan komt je volgende vraag niet al te beledigent over mocht hij wel een vriendin hebben)
antwoord = ja -> abort
antwoord = nee -> ga verder
dan zeg je "goed, ik ben bloedgeil. zou je willen neuken"
hierbij maak je lichaamscontact zodat hij niet denkt dat je een grapje maakt. en zodat hij dus weet dat je echt geil bent.
blabla, ik ben wel maagd. (zeg whatever je wilt)
dan zoen je hem , etc,etc
kijk, en het kan gebeuren dat het misgaat. maar de kans dat zoiets slaagt is wel duizenden keren groter voor een meisje, dan voor een jongen.
Bar dancing? Maar lang niet alle discotheken zijn hetzelfde hoor, het ligt ook erg aan de stad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, geen discotheek. Dat is Hollywood joh, met br33zahs. Ik heb Getongd in het zuiden des lands met een soort Franse hippie in een café (??) barkrukken gecombineerd met tafeltjes en een beetje dansen. Hoe heet dat?
Dat zegt dan meer over jouw relatie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Onzin hoor dit, ook als ie een vriendin heeft kan ze met de zin "goed, ik ben bloedgeil. zou je willen neuken" nog een aardig eindje komen. Ik heb al 4 jaar een relatie maar als iemand dat tegen me zou zeggen zou ik haar per direct buiten tegen de muur zetten. Dergelijke oppervlakkigheid hoef ook niet ten koste te gaan van je relatie.
Leg uit? Ik kan seks en mijn relatie af en toe prima scheiden. Mijn vriendin trekt het alleen niet zo dus ik kan er wel enkel met mijn vrienden over spreken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over jouw relatie.
Gewoon puur vreemdgaan, wordt over het algemeen niet gewaardeerd. Alsof je tekort komt bij je huidige vriendin. Dat je dat voor haar zou verzwijgen laat ook wel zien dat je de relatie niet zo serieus neemt. Vind je het ook goed als je vriendin met willekeurige vreemde jongens het bed deelt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:13 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Leg uit? Ik kan seks en mijn relatie af en toe prima scheiden. Mijn vriendin trekt het alleen niet zo dus ik kan er wel enkel met mijn vrienden over spreken.
Tuurlijk niet, maar reken maar dat deze jongen zijn chick aan de riem heeft hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Gewoon puur vreemdgaan, wordt over het algemeen niet gewaardeerd. Alsof je tekort komt bij je huidige vriendin. Dat je dat voor haar zou verzwijgen laat ook wel zien dat je de relatie niet zo serieus neemt. Vind je het ook goed als je vriendin met willekeurige vreemde jongens het bed deelt?
Dan ben je dus gewoon hypocriet. En dat bedoelde ik net dus: het zegt veel over jouw relatie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:29 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar reken maar dat deze jongen zijn chick aan de riem heeft hoor.
Niet teveel haten op mensen met andere omgangspatronen knul. Je hebt binnen een relatie nu eenmaal bepaalde verhoudingen, en daarbinnen moet een chick haar plaats kennen. Ik heb ervoor gezorgd dat ze precies weet hoe ze zich moet gedragen en de rest kan buiten haar beschouwing blijven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon hypocriet. En dat bedoelde ik net dus: het zegt veel over jouw relatie.
cool, krijg jij het voor elkaar om ervoor te zorgen dat een meisje je nooit verlaat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:37 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Niet teveel haten op mensen met andere omgangspatronen knul. Je hebt binnen een relatie nu eenmaal bepaalde verhoudingen, en daarbinnen moet een chick haar plaats kennen. Ik heb ervoor gezorgd dat ze precies weet hoe ze zich moet gedragen en de rest kan buiten haar beschouwing blijven.
Maar genoeg offtopic gezever, verder met de tips hier.
Waar zie je mij haten dan? Dat je hypocriet bent is gewoon een feit, geen scheldwoord.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:37 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Niet teveel haten op mensen met andere omgangspatronen knul. Je hebt binnen een relatie nu eenmaal bepaalde verhoudingen, en daarbinnen moet een chick haar plaats kennen. Ik heb ervoor gezorgd dat ze precies weet hoe ze zich moet gedragen en de rest kan buiten haar beschouwing blijven.
Maar genoeg offtopic gezever, verder met de tips hier.
Vrouwen gaan voor badboys vriend, dat moet je langzaam gaan begrijpen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
cool, krijg jij het voor elkaar om ervoor te zorgen dat een meisje je nooit verlaat?
ik zal dan niet 'vreemdgaan' denk ik, en zelfs ook wel willen beloven dat ik het nooit zou doen en dan nakomen. maar ik wil wel dat ze vaak lief naar me kijkt enzo zonder op me hart te stampen..
hoe doe je dat?
Dude, ik begin serieus medelijden te krijgen met jouw vriendin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor badboys vriend, dat moet je langzaam gaan begrijpen.
Als ze je willen gaat dat lief kijken wel vanzelf maak je niet druk
En soms moet je een kleine tik, mits gecontroleerd, ook niet schuwen.
wat bedoel je met een "gecontroleerde tik"?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor badboys vriend, dat moet je langzaam gaan begrijpen.
Als ze je willen gaat dat lief kijken wel vanzelf maak je niet druk
En soms moet je een kleine tik, mits gecontroleerd, ook niet schuwen.
Dat durven ze dan niet meer, door de bedreigingen. Beetje loverboy style.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat bedoel je met een "gecontroleerde tik"?
ik zou denk ik meisjes alleen zachtjes tikjes geven. en er staat ook niets in de pua hun boeken over ze slaan of bang maken door dreigen. dat helpt toch niet, als je gaat slaan hebben ze toch juist redenen dat ze je willen verlaten?
Bedreigingen...hallo zeg vrienden zo erg is het echt nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:12 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat durven ze dan niet meer, door de bedreigingen. Beetje loverboy style.
en in wat voor context gaat dat?(noem je dat zo? context?)quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:14 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Bedreigingen...hallo zeg vrienden zo erg is het echt niet![]()
Ik streef gewoon naar gezonde balans in mijn relatie. Af en toe een korte doch ferme stoot tegen de milt (geen zichtbare schade) helpt daarbij.
Ja is gewoon een soort van liefkozende slag idd, als ze geen zin heeft om mijn kleren voor de volgende dag klaar te leggen ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en in wat voor context gaat dat?(noem je dat zo? context?)
-terwijl je een woedeaanval hebt
-terwijl je haar "Bedreigt"
-terwijl je een normaal, doch strak gezicht heb?
-ben je eventjes boos? en dan weer lief?
-is het als grapje een liefkozend tikje?
dat laatste ben ik wel bereid om uit te voeren
Wat klopt er hier niet aan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:19 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ja is gewoon een liefkozende slag idd, als ze geen zin heeft om mijn kleren voor de volgende dag klaar te leggen ofzo
Je snapt niet helemaal hoe de relationele verhoudingen werken G. Krijg je ook weleens tikken van je chickie soms?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat klopt er hier niet aan?
Als ze geen zin heeft, als grapje bedoeld, dan snap ik het nog. maar als ze serieus is dan heb jij dat toch te respecteren?
het klinkt als precies mijn technieken om vrouwen in een hoek te drijven met de vragen "kun je koken?" en " jij bent een vrouw, dus jij moet dit weten.....blabla tomaten groente of fruit"quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:19 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ja is gewoon een soort van liefkozende slag idd, als ze geen zin heeft om mijn kleren voor de volgende dag klaar te leggen ofzo
Verdomme vriend, ik zit je al bijna een pagina te stangen, nu is t genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het klinkt als precies mijn technieken om vrouwen in een hoek te drijven met de vragen "kun je koken?" en " jij bent een vrouw, dus jij moet dit weten.....blabla tomaten groente of fruit"
dus het werkt dus wel...
ik denk dat ik gewoon teveel fout deed voor de rest (social proof, te hoog energy level, wat omslaat in zenuwachtig afwezig gedrag, etc,etc)
ik ben niet echt meer bezig geweest met pua technieken lezen de laatste 2 weken, maar ik ga het weer eens doen. ik heb grootse plannen
Niet uit agressiviteit of om een zin door te drijven. Dat hoort niet in een gezonde relatie. Ben je toevallig islamitisch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:23 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je snapt niet helemaal hoe de relationele verhoudingen werken G. Krijg je ook weleens tikken van je chickie soms?
Ja, de islam inspireerde me ook aardig moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:31 schreef gamezz het volgende:
Ah, je zit te trollen. Dat verklaart veel. Maar er zijn wel echt culturen waar dit zo gebeurd hoor, vandaar dat ik je nog serieus nam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |