heerlijk nummerquote:
En moet je voorstellen dat deze band veel en veel betere en mooiere nummers heeft gemaaktquote:
Een wetenschappelijk artikel lezen terwijl je ontzettend nerveus bent werkt ook niet echtquote:
Waarvoor ben je nerveus?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk artikel lezen terwijl je ontzettend nerveus bent werkt ook niet echt.
Is dat ergens ontkend?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En moet je voorstellen dat deze band veel en veel betere en mooiere nummers heeft gemaakt
kloptquote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En moet je voorstellen dat deze band veel en veel betere en mooiere nummers heeft gemaakt
Voor de Spanjaard die ik vanmiddag weer ziequote:
o is hij weer in NLquote:Op zondag 20 maart 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor de Spanjaard die ik vanmiddag weer zie.
Aaaawh!!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor de Spanjaard die ik vanmiddag weer zie.
15.00. Ik ben mezelf zo nerveus aan het makenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is hij weer in NL![]()
Hoe laat zie je hem ?
ach komt wel goed johquote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
15.00. Ik ben mezelf zo nerveus aan het maken. Stom gedoe
.
oei, succesquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedoucht, haren gedaan (oftewel voor de spiegel met mijn hoofd zwaaien), kamer opgeruimd, afwas gedaan. En nu nog drie kwartier tot ik moet vertrekken
.
Alvast veel plezier!!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedoucht, haren gedaan (oftewel voor de spiegel met mijn hoofd zwaaien), kamer opgeruimd, afwas gedaan. En nu nog drie kwartier tot ik moet vertrekken
.
Vanuit H'veen niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:37 schreef iBenny het volgende:
Hola.
Ik zit opgesloten in een boerendorp. Mijn trein rijdt niet.
En nu?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:37 schreef iBenny het volgende:
Hola.
Ik zit opgesloten in een boerendorp. Mijn trein rijdt niet.
Gekke Drenthen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef iBenny het volgende:
Ik begrijp er niks van. Dat bord is de afgelopen 10minuten 3x veranderd
toch wel? Dankjewel Hansquote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Gekke Drenthen.
Volgens om ov9292.nl om 15;07. Gaat naar Zwolle en dan daar overstappen op de intercity naar het westen.
En ik heb ook nog even op de site van de NS gekeken, maar daar staat ook niets over verstoringen op dat traject.quote:
Ze moeten ff opschieten met de Hanzelijnquote:Op zondag 20 maart 2011 15:48 schreef JJH het volgende:
Dat is nog 2u? En je rijd nu weg uit Zwolle?
Je woont toch niet aan de andere kant van de wereld?
Welk station in A'dam dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moeten ff opschieten met de Hanzelijn
Nu moet ik via utrecht >amsterdam>almere
Ik kon niet reageren, mijn telefoon is helemaal leeg, ik las nog net van je treinquote:Op zondag 20 maart 2011 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zuid. Er zijn werkzaamheden, dus dat zal het wel zijn
geeft toch niksquote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kon niet reageren, mijn telefoon is helemaal leeg, ik las nog net van je trein
Nope, te laat daarvoor, vanavond maar op tijdquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, te laat daarvoor, vanavond maar op tijd
Lekker he?quote:
Ik heb het echt zo vreselijk naar mijn zin gehadquote:Op zondag 20 maart 2011 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Toen ik Adele hoorde werd ik emotioneel, terugdenken aan het weekend.
Jaquote:
Ik stort ook inquote:
Ja hahaha, de overbuurman heeft wat op facebook gezet eroverquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef Kally het volgende:
Ik heb een gesprek met Wander zijn broer op Facebook
wat heb je er mee gedaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:39 schreef Pheno het volgende:
He, zwabber, mijn arcade-stick is technisch omgetoverd
Hmmm, kun je appels klutsen?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maak een omelet van appels, succes
Ik schijn ook shine te hebben. Kwam donderdag in het auti-cafe een oud begeleidster tegen, Ze vond dat ik helemaal straaldequote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De shine is weer verdeeld over het land.
En in Drenthe is het grauw.
nou wil ik het eigenlijk eens gaan proberen ookquote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zou misschien ook nog wel eens kunnen werken ook.
Of je koopt enen pak appelsapquote:Op zondag 20 maart 2011 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou wil ik het eigenlijk eens gaan proberen ook
haha altijd leuk om te horenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik schijn ook shine te hebben. Kwam donderdag in het auti-cafe een oud begeleidster tegen, Ze vond dat ik helemaal straalde![]()
Technical perfectionisme. Oftwel beter (veel beter) soul in gesloopt. Nu nog een keer een een toffe grafische lay-out die ik als sticker onder de plaat kan plakken.quote:
Ach, die troep lijkt ook allemaal op elkaarquote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
Mijn slaap was me vergeten te wekken. Lelystad is geen Almere
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die troep lijkt ook allemaal op elkaar
Ai. Hoe lang moet je nu nog reizen?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
Sjiek hendig, met zo'n slip!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik kon gelukkig met dezelfde trein terug
Kudt, nu voel ik me oud.quote:
Dat ben je ookquote:
Oh, verdammt mal!quote:
Nee precies, jullie zijn gewoon jonge snotkinderenquote:
Oh, gelukkig dat je dat denkt, dan werken die nachtcrèmes iig wel!quote:
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn kleinkind!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee precies, jullie zijn gewoon jonge snotkinderen
Ik heb er nog geen een aflevering van gezienquote:
nachtcremetjes?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, gelukkig dat je dat denkt, dan werken die nachtcrèmes iig wel!
Ik ook niet, daarom doe ik de herhaling kijken.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen een aflevering van gezien
[..]
nachtcremetjes?Ja wacht ff hoor... dat veranderd de zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
én je hebt twitter gevondenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom doe ik de herhaling kijken.
Lekker, Ik ben ook best moe, maar heb al gedouched (haarwasdag) Dus ga niet meer badderen, moet sowieso toch weer badschuim halen..quote:
Ik durf niet. Ben bang dat mensen dan op me gaan reageren.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een jaar Twitter.Alleen nu zijn er mensen die snel iets terugsturen.
Mensen sowieso.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durf niet. Ben bang dat mensen dan op me gaan reageren.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mensen sowieso.![]()
Volgens tante Siepie zijn we deugnieten hihi.
Tante? Goffer... nou snap ik er helemaal niks meer van. Het was je moeder, dit weekend was het mijn zus/was ik haar broer, nu is het je tante..quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mensen sowieso.![]()
Volgens tante Siepie zijn we deugnieten hihi.
Nee, ik ben te saai dus dat gebeurt gelukkig niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durf niet. Ben bang dat mensen dan op me gaan reageren.
Ik heb nog wel een stuk appeltaart voor je! Er zit alleen wel een iPod-vormig gat in.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb honger, en jij hebt het over appeltaart
Als het maar gezellig is, dan maakt het allemaal niks meer uitquote:Op zondag 20 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tante? Goffer... nou snap ik er helemaal niks meer van. Het was je moeder, dit weekend was het mijn zus/was ik haar broer, nu is het je tante..
Ik snap het niet meer [ afbeelding ]
Whahahahahaquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stuk appeltaart voor je! Er zit alleen wel een iPod-vormig gat in.Ik deed een c_a'tje.
Dat had ik dus ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb honger, en jij hebt het over appeltaart
Het is mijn mama! Maar ik dacht dat het je tante was, maar zus dus. #verwarringquote:Op zondag 20 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tante? Goffer... nou snap ik er helemaal niks meer van. Het was je moeder, dit weekend was het mijn zus/was ik haar broer, nu is het je tante..
Niet zo emo hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben te saai dus dat gebeurt gelukkig niet.
Misschien is haar vader wel Kally's broer dan is Kally zowel haar moeder als haar tantequote:Op zondag 20 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alles in 1quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het maar gezellig is, dan maakt het allemaal niks meer uit
Ik heb anders geen reacties op tweets. Nou ja, het boeit me ook geen reet hoor, als ik tweet zit ik in het buitenland op een beurs of zoquote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zo emo hoor
Je bent niet saai of oud of lelijk of, of.. weet ik veel wat
Vijf keer lezen en een verklarend tekeningetje later snapte ik deze opmerking... Klinkt erg.. Uniek.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien is haar vader wel Kally's broer dan is Kally zowel haar moeder als haar tante
Ik begin er niet aan. Die stamboomdingen zijn niet aan mij besteed.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vijf keer lezen en een verklarend tekeningetje later snapte ik deze opmerking... Klinkt erg.. Uniek.
Incest komt helaas vaker voor dan je denkt. Maar om daar heen te sturen was mijn opmerking niet bedoeld.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vijf keer lezen en een verklarend tekeningetje later snapte ik deze opmerking... Klinkt erg.. Uniek.
Het wordt pas erger als daarnaast de neef nog een nicht blijkt te zijn!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan niet doen, gewoon om te pesten!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Kally het volgende:
De kat had zijn kop in een klein zakkie chips geduwd en kreeg hem er niet af, de schat ging braaf zitten wachten tot ik het deed
Voor mij ook niet.. gewoon broer/zus en ouders(mama/papa)quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan. Die stamboomdingen zijn niet aan mij besteed.
Zorro of die andere(n) ?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Kally het volgende:
De kat had zijn kop in een klein zakkie chips geduwd en kreeg hem er niet af, de schat ging braaf zitten wachten tot ik het deed
MI'tje.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Kally het volgende:
Ik ging eerst lachen jaquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet doen, gewoon om te pesten!
Die heb ik eentje!!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt pas erger als daarnaast de neef nog een nicht blijkt te zijn!
Die anderequote:
Zo vond ik het ook altijd leuk om de hond een toffee te gevenquote:
Whehehehehequote:Op zondag 20 maart 2011 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo vond ik het ook altijd leuk om de hond een toffee te geven
Heb ik jou op Twitter?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb anders geen reacties op tweets. Nou ja, het boeit me ook geen reet hoor, als ik tweet zit ik in het buitenland op een beurs of zo
Ohw zo. Jullie waren er al echt mee bezig om te gaan?quote:Ik heb even de balen, zijn we net wat plannen te maken te gaan emigreren, gaat het land van keuze opeens een tsunami krijgen
Sorry, that page doesn't exist.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze nog steeds leuk om te volgen
http://twitter.com/#!/list/DonaldDuckNL/duckstad
quote:
Vast niet. Ik gebruik het nu ook om uitgevers te volgen, dan heb ik er nog wat aanquote:
Je kent de Raving Rabbids niet! OMG! Ik moet je even wat bijbrengen!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
Even een uurtje beneden lezen/sudoku-en en daarna waarschijnlijk naar bed. Morgen weer lange dag
Een soort happy tree friends ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent de Raving Rabbids niet! OMG! Ik moet je even wat bijbrengen!
Ja hè.. Als je al je keukenapparatuur op alfabet moet zetten.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg bij dat soort uitzendingen echt het besef hoe blij ik mag zijn, dat mijn mankementen niet zo groot zijn.
mijn koelkast past niet in de la naast de lepelsquote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè.. Als je al je keukenapparatuur op alfabet moet zetten.
Proppen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn koelkast past niet in de la naast de lepels
Hoeft ook niet. La komt pas na Koelkastquote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn koelkast past niet in de la naast de lepels
maar ze zitten wel tegen elkaar aan hequote:Op zondag 20 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. La komt pas na Koelkast
En de koekenpan dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ze zitten wel tegen elkaar aan he
jep, en de koekenpan gaat achterin, want die bederft nietquote:Op zondag 20 maart 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daar sorteer je op houdbaarheidsdatum
leuk alleen werden 2 van de 3 goals aan de andere kant gemaakt dan wij zaten maar jaquote:
LudoSandersquote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
leuk alleen werden 2 van de 3 goals aan de andere kant gemaakt dan wij zaten maar ja
wat is deze trouwens
Bedankt laffer en Cynix ®!
Dat is dan wel weer balen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
leuk alleen werden 2 van de 3 goals aan de andere kant gemaakt dan wij zaten maar ja
wat is deze trouwens
Bedankt laffer en Cynix ®!
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer balen.
En KLB gaat MEN modden en andersom ofzulks.
Een game, anders ken ik het toch heul niet!quote:
oh ik dacht al CRE met KPDquote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het volgende experimentje wordt CRE en VBL. Daarnaast gaat TAL ruilen met ONZ en OUD met SEX.
Ja, nee niet dusquote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het volgende experimentje wordt CRE en VBL. Daarnaast gaat TAL ruilen met ONZ en OUD met SEX.
Of met een nieuw forum, BMB.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ok jij je zin TAL ruilt met het keldertje
wat is een totoroquote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe er zit een totoro knuffel in toystory 3
I don't know what you heard about me. But a bitch can't get a dollar outta me. No Cadillac, no perms, you can't see That I'm a motherfuckin' BmB.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
I don't know what you heard about me. But a bitch can't get a dollar outta me. No Cadillac, no perms, you can't seeThat I'm a motherfuckin' BmB.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
I don't know what you heard about me. But a bitch can't get a dollar outta me. No Cadillac, no perms, you can't see That I'm a motherfuckin' BmB.
ik heb morgen van 10:00 tot 17:00 schoolquote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar vroeg een tripje Lelystad ga doen.
Morgen weer school
Ja, ik heb nog steeds dezelfde lengte volgens het gemeentekantoorquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog steeds dezelfde lengte volgens het gemeentekantoor
Ja, ik zat aan de andere kant van Nederlandquote:
Mja, dat is begrijpelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik zat aan de andere kant van Nederland(vlakbij de meet best wel, maar helaas te druk om even langs te gaan)
hij ziet wel cool uitquote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een klassieke tekenfilm van Ghibli, hij staat ook in de UI van Pheno
Hey vaatdoekje, o ik moet mijn onderschrift nog veranderen.quote:
Ik heb nog niet geslapen, wel geprobeerd maar het lukte nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef JJH het volgende:
Ik was wéér op de bank in slaap gevallen.
Nu kan ik vannacht niet slapen.
Ik wilde ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen, wel geprobeerd maar het lukte niet
Hoe was het?quote:
Gezelligquote:
En je in Lelystad wakker wordtquote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet.
Ik wilde gewoon lekker van 10 tot 10 slapen.
Het scheelt in ieder geval dat mijn bank niet in een trein staat.
Ja dat is dan minder, maar gezellig is goedquote:
Die treinen zouden scheermesjes moeten lustenquote:
I knowquote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe er zit een totoro knuffel in toystory 3
Mijn avatar-scenequote:
Ja hoor, ja ja!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Die treinen zouden scheermesjes moeten lusten
Dat was best een goed ontbijt jaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb vandaag uitgeslapen dus ben niet echt moe
En had een goed ontbijt
Ik hoor het onze huishomo zeggenquote:
Glamoerpoesquote:
Whehehehehehequote:
En een pak volle melk, jawel.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Oud stokbrood en komkommer met spek.
En een pot augurken.
Trusten.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga naar bed. Morgen ruziën op mijn werk. Heb ik in maart al vrij of wordt het pas in mei ... Round 1: fight!
Weltruste, ik ga ook zo TV kijken en dan in slaap vallen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga naar bed. Morgen ruziën op mijn werk. Heb ik in maart al vrij of wordt het pas in mei ... Round 1: fight!
gelukkig is je stick geupgrade en klaar voor het gevechtquote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
Precies, nu nog force feedback en in de aars van mijn baas douwen!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gelukkig is je stick geupgrade en klaar voor het gevecht
Dikke kusquote:Op maandag 21 maart 2011 07:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ziek zwak en misselijken het voelt alsof mn hoofd en arm er af gaan vallen
Maar.. Toch onderweg naar werk.. Ben benieuwd tot hoelaat ik moet (ik weet alleen mn begintijd) ik hoop maar tot 1300 uur..
O dat is beterquote:Op maandag 21 maart 2011 07:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dank
Gelukkig maar tot 1300.. En donderdag en vrijdag vrij!
Bennyquote:
Ik heb zo lekker geslapenquote:
En zijn en mijn gesnurkquote:Op maandag 21 maart 2011 07:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik ook wel. Miste alleen Hans naast me.
Op zich viel dat nog wel mee. Het was iig niet constantquote:Op maandag 21 maart 2011 07:54 schreef Kally het volgende:
[..]
En zijn en mijn gesnurk
Ik was al gewend aan Kitty naast me, nu moet ik weer zonder hem
Je bent vrij vandaag?quote:Op maandag 21 maart 2011 07:56 schreef Kally het volgende:
Ik ga de jongens naar school brengen en lekker CV spelen en mijn huis doen vandaag
Goedemorgen Benny!quote:
Ik ben heel erg fitquote:Op maandag 21 maart 2011 08:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Slootje thee hier. Wat kieper ik graag mijn bed weer in, maar dat gaat niet.
Bennyquote:
Ik ben bang dat ik kwaad word en ga scheldenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Van niets weten is echt de grootste onzin. Ik hoop dat je kunt gaan voor jezelf, het kindje kan niets aan al die rare verhalen er omheen doen.
Ik ben wat makkelijker dan Rob. Ik denk dat ik zo eerst maar naar mijn tante ga. Ik praat wat makkelijker met haar dan met me schoonmoeder.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee logisch dat hij ermee zit. Er is van die kant echt wel enorm veel uit te leggen. Ik denk wel dat je niet te lang zo gespannen rond kan lopen, dat is gewoon killing. Jullie blijven dan met al die vragen zitten. Gaan is gewoon vreselijk, maar het is nodig.
Ja dat is waarquote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef Kally het volgende:
Miran, ik had het er gisteren met mijn moeder over, en die kwam weer met super wijze woorden
Als iemand liegt, lieft die persoon niet tegen jou maar uiteindelijk alleen maar tegen zichzelf, dat zal ze altijd met zich meedragen en zij moet daar mee leven.
Niet dat het geen pijn doet allemaal, tuurlijk doet het dat maar jullie zijn wel altijd eerlijk en jullie hebben hoe dan ook altijd elkaarquote:
Ja, maar Miranda kan niet het kindje lelijk behandelen, en zoals ik Rob nu een beetje ken hij ook nietquote:Op maandag 21 maart 2011 10:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop echt dat het kindje er nooit op aangekeken wordt. De moeder heeft echt een lelijke fout begaan.
Nee precies, dat weet ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar Miranda kan niet het kindje lelijk behandelen, en zoals ik Rob nu een beetje ken hij ook niet
En uiteindelijk komt het wel goed, kijk maar naar afgelopen weekendquote:
Had ik ook, ben ook echt oprecht blij dat alles uit de wereld is, ik he zo'n gruwelijke hekel aan ruzie, en jullie zijn echt hele fijne mensen waar ik ook oprecht van houquote:Op maandag 21 maart 2011 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik viel echt met een fijn gevoel in slaap, ben echt zo dankbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |