heerlijk nummerquote:
En moet je voorstellen dat deze band veel en veel betere en mooiere nummers heeft gemaaktquote:
Een wetenschappelijk artikel lezen terwijl je ontzettend nerveus bent werkt ook niet echtquote:
Waarvoor ben je nerveus?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk artikel lezen terwijl je ontzettend nerveus bent werkt ook niet echt.
Is dat ergens ontkend?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En moet je voorstellen dat deze band veel en veel betere en mooiere nummers heeft gemaakt
kloptquote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En moet je voorstellen dat deze band veel en veel betere en mooiere nummers heeft gemaakt
Voor de Spanjaard die ik vanmiddag weer ziequote:
o is hij weer in NLquote:Op zondag 20 maart 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor de Spanjaard die ik vanmiddag weer zie.
Aaaawh!!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor de Spanjaard die ik vanmiddag weer zie.
15.00. Ik ben mezelf zo nerveus aan het makenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is hij weer in NL![]()
Hoe laat zie je hem ?
ach komt wel goed johquote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
15.00. Ik ben mezelf zo nerveus aan het maken. Stom gedoe
.
oei, succesquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedoucht, haren gedaan (oftewel voor de spiegel met mijn hoofd zwaaien), kamer opgeruimd, afwas gedaan. En nu nog drie kwartier tot ik moet vertrekken
.
Alvast veel plezier!!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedoucht, haren gedaan (oftewel voor de spiegel met mijn hoofd zwaaien), kamer opgeruimd, afwas gedaan. En nu nog drie kwartier tot ik moet vertrekken
.
Vanuit H'veen niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:37 schreef iBenny het volgende:
Hola.
Ik zit opgesloten in een boerendorp. Mijn trein rijdt niet.
En nu?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:37 schreef iBenny het volgende:
Hola.
Ik zit opgesloten in een boerendorp. Mijn trein rijdt niet.
Gekke Drenthen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef iBenny het volgende:
Ik begrijp er niks van. Dat bord is de afgelopen 10minuten 3x veranderd
toch wel? Dankjewel Hansquote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Gekke Drenthen.
Volgens om ov9292.nl om 15;07. Gaat naar Zwolle en dan daar overstappen op de intercity naar het westen.
En ik heb ook nog even op de site van de NS gekeken, maar daar staat ook niets over verstoringen op dat traject.quote:
Ze moeten ff opschieten met de Hanzelijnquote:Op zondag 20 maart 2011 15:48 schreef JJH het volgende:
Dat is nog 2u? En je rijd nu weg uit Zwolle?
Je woont toch niet aan de andere kant van de wereld?
Welk station in A'dam dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moeten ff opschieten met de Hanzelijn
Nu moet ik via utrecht >amsterdam>almere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |