heerlijk nummerquote:
En moet je voorstellen dat deze band veel en veel betere en mooiere nummers heeft gemaaktquote:
Een wetenschappelijk artikel lezen terwijl je ontzettend nerveus bent werkt ook niet echtquote:
Waarvoor ben je nerveus?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk artikel lezen terwijl je ontzettend nerveus bent werkt ook niet echt.
Is dat ergens ontkend?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En moet je voorstellen dat deze band veel en veel betere en mooiere nummers heeft gemaakt
kloptquote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En moet je voorstellen dat deze band veel en veel betere en mooiere nummers heeft gemaakt
Voor de Spanjaard die ik vanmiddag weer ziequote:
o is hij weer in NLquote:Op zondag 20 maart 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor de Spanjaard die ik vanmiddag weer zie.
Aaaawh!!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor de Spanjaard die ik vanmiddag weer zie.
15.00. Ik ben mezelf zo nerveus aan het makenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is hij weer in NL![]()
Hoe laat zie je hem ?
ach komt wel goed johquote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
15.00. Ik ben mezelf zo nerveus aan het maken. Stom gedoe
.
oei, succesquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedoucht, haren gedaan (oftewel voor de spiegel met mijn hoofd zwaaien), kamer opgeruimd, afwas gedaan. En nu nog drie kwartier tot ik moet vertrekken
.
Alvast veel plezier!!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedoucht, haren gedaan (oftewel voor de spiegel met mijn hoofd zwaaien), kamer opgeruimd, afwas gedaan. En nu nog drie kwartier tot ik moet vertrekken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |