SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, mijn privé-kapsterquote:Op zondag 20 maart 2011 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ksssjjjt, allemaal naar buiten, stel gekken.
Leuk & gezelliequote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi! Wat een superverjaardag had ik zeg
Was echt enorm gezellig! 12 mensen te eten, met z'n allen op de bank
En de LemonLeintaart was echt een enorme hit
Looks goodquote:Op zondag 20 maart 2011 11:50 schreef LieLie het volgende:
Gister bij Sun:
(van boven naar beneden: Chocoladetruffeltaart, Wittechocoladecheesecake, LemonLeinMerenguetaart)
[ afbeelding ]
Andersom helaas ook. Verhoeven kost ons punten.quote:
Absoluut, Steek had deze gepakt, daar ben ik vrij zeker van. Ajax kan het wel schudden na vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Andersom helaas ook. Verhoeven kost ons punten.
tof dat je zo'n leuke gezellige verjaardag hebt gehadquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt bagger. Zo win je dus nooit een wedstrijd. Valt wel op dat ze een stuk minder zeker zijn zonder Steek. Ligt niet alleen aan Verhoeven, maar blijkbaar werkt het wel door op de rest.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tof dat je zo'n leuke gezellige verjaardag hebt gehad
taarten zien er heerlijk uit. is die chocotruffel taart eigenlijk lekker? dat is toch die taart met 4 ingredienten?
okquote:Op zondag 20 maart 2011 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die is heel lekker, maar echt enorm machtig!! Heb daar echt kleine puntjes van gesneden anders zat iedereen meteen vol. Wel een taart om mee te gaan experimenteren. Misschien noten er door, smaakje met drank, dat soort dingen..
Hoezo niet?? is echt geen kunst aan hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok
ik denk dat ik dinsdag de cheesecake ga maken maar zal vast niet zo mooi eruit komen te zien als die van jou
X-co training gaan doenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel
Heb nieuw projectjeWil rechter op gaan lopen en zitten, want eigenlijk 'hang' ik m'n hele leven al. Nog tips om m'n postuur te verbeteren, op 'eraan denken' en je 'buik/rugspieren versterken'?
Wat is X-co sunny?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
X-co training gaan doen![]()
Zeer goed voor je houding
Hm, core training exercises dus.... denk idd dat ik mijn buik en rugspieren wat moet versterken ja...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Doe ik inmiddels een half jaar en bevalt me erg goed!
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, core training exercises dus.... denk idd dat ik mijn buik en rugspieren wat moet versterken ja...
Lekker hequote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef LieLie het volgende:
Hmm, ik heb echt even heerlijk buiten gezeten
Wat leuk, veel plezier!!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker he
@Steer goed voornemen! zou ik ook moeten doen
Heb nu een jurkje aan met baleinen en ik merk dat ik normaal dus echt niet rechtop zit
Nu naar het feestje van ons mam voor haar 50e verjaardag
Ze heeft een zaaltje afgehuurd dus ben benieuwd
thanks voor de tipsquote:Op zondag 20 maart 2011 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoezo niet?? is echt geen kunst aan hoorTip: de boden van de vorm met bakpapier bedekken en ook een lange strook knippen en die in de ring doen. Dan krijg je zo'n mooi randje als dit:
[ afbeelding ]
oooh groot feest!!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker he
Heb nu een jurkje aan met baleinen en ik merk dat ik normaal dus echt niet rechtop zit
Als je daarvoor nog plek hebt in de agenda... maak eens een afspraak metquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel
Heb nieuw projectjeWil rechter op gaan lopen en zitten, want eigenlijk 'hang' ik m'n hele leven al. Nog tips om m'n postuur te verbeteren, op 'eraan denken' en je 'buik/rugspieren versterken'?
Veel plezier Sarabi !quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker he
Weet je hoeveel geld je kwijt bent bij het tuincentrum als je éénmaal binnen bent ?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef LieLie het volgende:
En bedacht dat ik aan de schutting bij het achterraam twee hangbakken met bloemen wil. En aan twee schuttingdelen klimop. En nieuwe bloemetjes in de potten op het tuintafeltje
PM verstuurdquote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als je daarvoor nog plek hebt in de agenda... maak eens een afspraak met
een collega van mij ! kan/mag zonder verwijzing.![]()
PM maar voor meer nieuws, if interested.
Neee neee neee neee! Géén nieuwe projectjes voor 1 aprilquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neee neee neee neee! Géén nieuwe projectjes voor 1 april![]()
Kom op, Steer, het is maar 10 dagen van je leven dat je even geen nieuwe afleidingen moet verzinnen.
Goedemorgen maar weer
Kijk naar al dat stof wat er op de grond ligtquote:Op zondag 20 maart 2011 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neee neee neee neee! Géén nieuwe projectjes voor 1 april![]()
Kom op, Steer, het is maar 10 dagen van je leven dat je even geen nieuwe afleidingen moet verzinnen.
Ik wilde al een weekban aanvragen, maar dan ga je stofzuigenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Kijk naar al dat stof wat er op de grond ligt
Zelfs met een ban ga ik lurken, dus ik weet niet hoeveel effect dat gaat hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde al een weekban aanvragen, maar dan ga je stofzuigen
Klinkt tof, DEquote:Op zondag 20 maart 2011 16:02 schreef DarkElf het volgende:
Op de terugweg. Was een enorm leuk weekend! Zalig weer, hele leuke plek met leuke boer en boerin. Gisteren lekker uit eten geweest en vanochtend na een lekker ontbijt met verse melk en yoghurt van de boerderij hebben we leuk met de trekker gespeeld (tof ding) en kwam een bevriende fotografe een serie foto's maken.
Daarna nog lekker in de boerderij ( wow! Zo tof zo'n stolp, mooie ruimte, geweldige grote knusse leefkeuken met verre uitzichten) geluncht.
Nu ff tanken in de Beemster en op naar huis! iig dus goed geamuseerd en veel buitenlucht met zon gehad, heerlijk!
Hoe feesten ze dan? Ze zitten toch alleen maar met pullen bier?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
oja nogmaals bevestigd; Duitsers hebben een vreemde manier van feesten... ze begrijpen niet helemaal hoe ze een feestje moeten bouwen
en irritant dat ze iedereen knuffelen en niet opletten wat ze nog meer pakken en ik gisteren weer 2x aan mn haar werd getrokken omdat een jongen iemand knuffelde en mijn haar meetrok (dat was vorige keer in andere discotheek 3x)![]()
ik ga vragen zo min mogelijk Duitsland boekingen meer te doen want ze zijn oersaai en zo ver rijden voor een oersaai feest is het niet waard
Je mag m volgende keer langer in de oven laten, aan de foto's te zien. Maar ik krijg er trek vanquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja. Zoek een fysiotherapeut of student die je rug kan tapen. Er is een tape-methode die je dwingt rechtop te staan, zitten en lopenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel
nou ja ze stonden met bierquote:Op zondag 20 maart 2011 16:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe feesten ze dan? Ze zitten toch alleen maar met pullen bier?
[ afbeelding ]
Gewoon een harnas aantrekken helpt ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Zoek een fysiotherapeut of student die je rug kan tapen. Er is een tape-methode die je dwingt rechtop te staan, zitten en lopen
schoon en mooiquote:Op zondag 20 maart 2011 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed allemaal hoor
Lekker biertje in de tuin in IJmuiden gedaan en meteen een lekker fietstochtje erop zitten.
Borisz wel next time terugzwaaien![]()
golfers harde werk (jammer dat jullie niet kunnen zien hoe erg het was) zelfs de kleurtjes van de steentjes zijn weer zichtbaar
Terras 1
Terras 2
Ja, heerlijk zonnetje.Nog net even te koud voor skinnydippen op het eilandje.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
is het echt zo lekker buiten? vanochtend om half 6 stond ik mn auto te krabben en was het -1
Het is op de fiets wel wat frisjes maar uit de wind was het lekker buitenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
is het echt zo lekker buiten? vanochtend om half 6 stond ik mn auto te krabben en was het -1
Druk leven!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...geloof dat ik mijn eerste blaar te pakken heb9.8 km zegt de teller in 2u40. Nou zitten er ook veel rust momenten bij dus ik gok dat we uiteindelijk 2 uur op pad zijn geweest. Met intervaltrainingen, stevige heuvels en meer van dat soort ongein!
Nu maar ff douchen en dan naar de volgende afspraak
Yup. Druk leven valt wel mee hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Druk leven!Valt nog mee, 1 blaar op die redelijk nieuwe schoenen
Wel lekker gegetenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Druk leven valt wel mee hoorMaar de lunch na de wandeling duurde belachelijk lang
Denk dat we daar ruim 1,5-2 uur gezeten hebben
Ja hoor. En EY betaalde dus verder zal het me een rotzorg zijn, maar ik had graag wat eerder thuis geweest. Ik heb een italiaanse bol (had eigenlijk ciabatta moeten zijnquote:
Waar was de Lunch? Buitenlust ?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Druk leven valt wel mee hoorMaar de lunch na de wandeling duurde belachelijk lang
Denk dat we daar ruim 1,5-2 uur gezeten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Flauw, ongepast grapje over Japan:
Volkswagen heeft in Japan de iets grotere opvolger van de Golf op de markt gebracht,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!
Confidence through competence
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Flauw, ongepast grapje over Japan:
Volkswagen heeft in Japan de iets grotere opvolger van de Golf op de markt gebracht,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een flauwe. Moet je wel een beetje de situatie bij Ajax kennen. De Ajaxbus rijdt terug naar de ArenA. Frank de Boer zeg tegen Dennis Bergkamp. Ik ben blij dat we niet zo ver hoeven. 'Ja' zegt Dennis, het is niet zo ver meer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Heb je die helemaal zelf verzonnen?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef borisz het volgende:
Nog een flauwe. Moet je wel een beetje de situatie bij Ajax kennen. De Ajaxbus rijdt terug naar de ArenA. Frank de Boer zeg tegen Dennis Bergkamp. Ik ben blij dat we niet zo ver hoeven. 'Ja' zegt Dennis, het is niet zo ver meer.
Gelukkig maar, Want ik wilde al zeggen: niet je studie opgeven voor een carrière als cabaretier.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh @ Lein: taart had idd iets langer gemogen, was wat voorzichtig. maar goed, de volgende keer weet ik ook beter wat ik kan verwachten van de taart en wat de bedoeling is. Hij gaat absoluut op herhaling!
Nou, helemaal met Berman eensquote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
@LieLie, over die lobbyisten he
http://www.nu.nl/politiek(...)parlementariers.html
Als ze jullie maar uitnodigen om bij de opening gratis te komen eten, compenseert dat de overlast misschien wel een beetje.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:45 schreef borisz het volgende:
Er wordt hiernaast al de hele dag gewerkt aan het huis/restaurant.Wordt er nu wel een beetje gek van.
Maar goed er moest ook een hoop gebeuren.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je mag m volgende keer langer in de oven laten, aan de foto's te zien. Maar ik krijg er trek van
Nou zeg : daar leer je van NOT hoe de rug het best te strekken.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
http://www.kayotic.nl/blog/category/recipes/main-courses/chicken
Nu ga ik aan het werk...
[..]
Ja. Zoek een fysiotherapeut of student die je rug kan tapen. Er is een tape-methode die je dwingt rechtop te staan, zitten en lopen
Ow, de no-butter-chicken is lekker!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef AnneX het volgende:
http://www.kayotic.nl/blog/category/recipes/main-courses/chicken
en nu ga ik aan het werk.
Mise-en-place staat al 15 min. klaar.
Er kwam een tel. tussendoor met het verzoek een workshop te geven bij de fanfare !
Tjaquote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Steer, ik weet niet meer wat ik moet zeggenMaar je hebt nog maar 10 dagen. En je bent er heus langer mee bezig dan je inschat, dus get it over with! En ik weet hoe bizar eng zoiets kan aanvoelen, maar je gevoel neemt een loopje met je want de beloning is heel veel opluchting (en een betere nachtrust).
Nee. Bosrestaurant 't Berghuisquote:
Ik doe niet andersquote:
Okquote:
Mooie omgevingquote:Op zondag 20 maart 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ok
Erg veel geweest vroeger. Laatste keer was afgelopen zomer.
. Moeders beste vriendin woont er. Aan de rand van het bos.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, wij hebben even een rondje om de stad gewandeld. Lekker. Nu gedoucht, met dikke sokken en pyjamabroek op de bank. Oh nee, nog even de voorraadkast opkuisen. Mán, wat heb ik een boel energie. Straks lekker onderuitzakken met pizza en bier en toe nog monkeybread met banaan, caramel en witte chocolade
Gaat het CF?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, wij hebben even een rondje om de stad gewandeld. Lekker. Nu gedoucht, met dikke sokken en pyjamabroek op de bank. Oh nee, nog even de voorraadkast opkuisen. Mán, wat heb ik een boel energie. Straks lekker onderuitzakken met pizza en bier en toe nog monkeybread met banaan, caramel en witte chocolade
Merci.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[FOK!-kookboek] Brood & Banket dit is em Annex!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:10 schreef TAV74 het volgende:
Zo, dat was een stevig potje handbal, morgen wel wat pijntjes denk ik. Maar we gaan nu wel kampioen worden, kan bijna niet meer mis![]()
Sun heeft goed haar best gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke foto's
ik zit vo-hol en de kippenpootjes smaakten naar eigeel?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:10 schreef TAV74 het volgende:
Zo, dat was een stevig potje handbal, morgen wel wat pijntjes denk ik. Maar we gaan nu wel kampioen worden, kan bijna niet meer mis![]()
Sun heeft goed haar best gedaan
Jullie hebben ook een pizzaman op doel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ik hoop serieus dat die keeper daar niks van heeft want tis misschien grappig bedoeld, ik vind het een kutstreekquote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie hebben ook een pizzaman op doel?
Niet bepaaldquote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie hebben ook een pizzaman op doel?
Mn.AnneX had horeca-aspiraties...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Had er vorig jaar gegeten. Was niet goed toen.
Wees blij! Hard werken, weinig verdienenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mn.AnneX had horeca-aspiraties...en en ik niet.
Hij ziet er niet echt slank uit op die foto.quote:
Dat is in het kader van een wat minder drukke agenda?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb me opgegeven voor een drie uur durende wandeling met gids over de GrebbebergBen zo benieuwd naar alle verhalen en zo
quote:Justin Pieper neemt snor. Naar verluidt laat de jonge zanger binnenkort ook de baard in zijn keel staan.
donald duck is altijd leukquote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef borisz het volgende:
Een van de grappigste dingen op twitter is de DuckstadtwitterVooral de Duckstadkrant is grappig.
[..]
Ligt aan het shirt dan denk ik, hij heeft mijn postuur zo ongeveer.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij ziet er niet echt slank uit op die foto.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt aan het shirt dan denk ik, hij heeft mijn postuur zo ongeveer.
Dat is in het kader van de juiste prioriteiten stellen en ontspanning en zoquote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is in het kader van een wat minder drukke agenda?
Dat kan bijna nietquote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
best afgetraind, maar iets bredere schouders
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
SDOIUUUUUUUUUUUUUUUASOIDSODJSLDJSLD!!!
Volgende som.
Niet FOK!-ken maar werken jijquote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Volgende som.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Volgende som.
Ohh jawel hoor!! Je hebt me er goed door geloodstquote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
Damn. Helpdesken over MSN is ook niet mijn ding geloof ik
Tofquote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, weer thuis. Gegeten in Aalsmeer. Thuis het officiele contract voor de bruiloft op de deurmat. Het gaat door
.
Maar vooral gezopenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Goddammit, wat hebben we lekker gezopen.![]()
Oh en uit eten geweest.
Niks hangen, fotograferen zul jequote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Drupje Alchemist Highland Park 16yr hierGoeie afsluiter van het weekend! Komende week god-zij-dank gewoon geen enkele afspraak staan
![]()
Is maar goed ook, want komend weekend wordt weer drama qua hoeveelheid werk
Boel rondjes over een zekere beurs en gezellig naast Sunnie in het info-balie-standje hangen
Ik ben vrijwilliger hequote:
Zij we allemaal, dus waarom zou jij het beter hebben dan wijquote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger heIk doe waar ik zin in heb
je realiseert je dat Tav en ik ook 'vrijwilliger' zijn?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger heIk doe waar ik zin in heb
Jullie vinden het echt leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zij we allemaal, dus waarom zou jij het beter hebben dan wij
Jij hebt hem doorquote:Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jullie vinden het echt leuk.
Pee verleent een vriendendienst.
denk je??quote:Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat? Verleen ik geen vriendendienst?quote:
Tuurlijk niet, ik krijg alleen zwart betaald dus ik moet hier de schijn ophoudenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dom dom domquote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, wij vinden er geen ruk aan stiekem![]()
Een paarquote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef borisz het volgende:
P heeft dat Tienerkoor nog foto's gekocht? Die in het voorprogramma van Bloes stonden
Verslagje?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Goddammit, wat hebben we lekker gezopen.![]()
Oh en uit eten geweest.
Was benieuwd of die nog wat zouden kopenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een paarHoezo? Oh shit....ik moet nog foto's bestellen voor iemand. Compleet vergeten
Ik vind verslagjes schrijven van eten nooit leuk en ik kan het niet.quote:
Een paar. Niet zoveel als de bloes-koor-dames.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Was benieuwd of die nog wat zouden kopen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind verslagjes schrijven van eten nooit leuk en ik kan het niet.![]()
Nee, absoluut niet over eten.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij als journaliste kan geen verslagje schrijven?
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames en heren, ik mot Arty even dooreen rammelen:
Grappig, ik zie best wel mannen naar je kijken zeg! Ook wel hele jonge mannen. Die zullen dan wel een bepaalde fetish hebben of zo.
Het is maar goed dat ik ietwat arrogant van mezelluf ben.![]()
![]()
En ondertussen murmert Arty : ze is ... ze is... van mij ... / Doemaar ?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Grappig, ik zie best wel mannen naar je kijken zeg! Ook wel hele jonge mannen. Die zullen dan wel een bepaalde fetish hebben of zo.
![]()
Ondertussen murmerde hij: "In panty's zien je benen er nog aardig goed uit."quote:Op zondag 20 maart 2011 22:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ondertussen murmert Arty : ze is ... ze is... van mij ... / Doemaar ?
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, het was meer ter kennisgeving.
Voor het geval ik het me afvroeg.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ondertussen murmerde hij: "In panty's zien je benen er nog aardig goed uit."
Got to love him.
Dat maakt niet uit, Dudequote:Op zondag 20 maart 2011 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
DO YOU AGREE. That's the question.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het artikeltje in de VKM gelezen over ereaders?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu nog een e-reader en vakantie, maar dat zijn louter details
Gromtquote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind verslagjes schrijven van eten nooit leuk en ik kan het niet.![]()
Maar het was lekker. Hier: http://www.viaromanica.nl/boccaccio/index.php
Niks bijzonders, al vaker geweest, maar wel prima om op een zondagavond even binnen te vallen.
Da's ook dom hequote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
kan niet slapen...
wat wil je ook, om 13.30u uit je nest komen vandaag..
moeilijk als ik om half 7 in bed lig.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's ook dom heBeetje je normale ritme volgen anders krijg je dit soort ellende idd
cool, ergens livestream?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef borisz het volgende:
Zit nog tennis te kijken. De finale van Indian Wells. We krijgen een beslissende set tussen Nadal en Djokovic
Ik vind het ook niet bij haar passen, maar ze heeft het er zelf vaak, zelfspottend, over.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Als MLC voor midlifecrisis moet staan dan vind ik de combinatie Dude en MLC niet bij elkaar passen, wat een onzin.
Ga taarten bakken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
kan niet slapen...
wat wil je ook, om 13.30u uit je nest komen vandaag..
Je kan je bedje er wel neerzetten zegquote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Als MLC voor midlifecrisis moet staan dan vind ik de combinatie Dude en MLC niet bij elkaar passen, wat een onzin.
En weer in het ziekenhuisIk kom hier ook niet weg deze week
Ik ben ouwe taart gewend.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
dan is ie dinsdag/woensdag al oud
http://www.atdhenet.tv/34437/watch-atp-masters-indian-wellsquote:
en afgemaaktquote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.atdhenet.tv/34437/watch-atp-masters-indian-wells
Ik was wat snel. Djokovic moet de tweede set nog even afmaken.
Die zit via RTLgemist naar mij Bouwval gezocht te kijken.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zit via RTLgemist naar mij Bouwval gezocht te kijken.
In mijn hoofd niet en een paar lichaamsdelen doen het ook nog naar behoren, maar verder ben ik wel vergeleken met jou een fossiel hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
je hebt wel veel zelfspot.. en zo oud ben je nog niet eens
Golfer vertel eens over die inname van Den Briel.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn hoofd niet en een paar lichaamsdelen doen het ook nog naar behoren, maar verder ben ik wel vergeleken met jou een fossiel hoor.
morgen draaien we het om. dan ben ik overdag de fossiel ok?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn hoofd niet en een paar lichaamsdelen doen het ook nog naar behoren, maar verder ben ik wel vergeleken met jou een fossiel hoor.
Djoko wordt de #2 na dit toernooi. Hopelijk wint hij hier ookquote:Op maandag 21 maart 2011 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
morgen draaien we het om. dan ben ik overdag de fossiel ok?
Borisz; die Djokovic... ik zou bijna denken dat ie drugs gebruikt, zo goed en foutloos is ie ineens sinds een tijdjehij was al wel heel goed natuurlijk maar zo makkelijk iedere keer langs nr 1 en 2 gaan.. kan ik bijna niet geloven.. ik zal wel jaloers zijn
klinkt als broodbeleg voor kinderenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Djoko wordt de #2 na dit toernooi. Hopelijk wint hij hier ook.
Slaap lekker.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ga maar weer mn ogen dichtdoen en zien wanneer ik wegval.
netjes van hem.quote:
Je mag nog een nachtje erover slapen hoor, boor.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:49 schreef borisz het volgende:
Straks naar de mondhygienist. Halfjaarlijkse schoonmaak ellende.
Het blijft vreselijkquote:Op maandag 21 maart 2011 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag nog een nachtje erover slapen hoor, boor.![]()
![]()
lol! Dat is wel erg grappig jaquote:Op maandag 21 maart 2011 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
Tsjongejonge...Muffin begint steeds meer op zijn baasje te lijkenEcht niet in beweging te krijgen
Ik heb net Brownie in de gang opgesloten om meneer maar eens achter het laserpointertje aan te laten jagen. Anders gaat-ie nl. zitten en laat-ie het zware werk door zijn broer doen
![]()
![]()
Ja, dan moet ik dus werkenquote:Op maandag 21 maart 2011 06:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Op naar dienst nummer 7 in 8 dagen tijd. Gelukkig dinsdag en woensdag vrij
Beterschapquote:Op maandag 21 maart 2011 07:07 schreef freecell het volgende:
Arme Tara, nu werd hij wakker met over de 39 graden. Suf virus.
Ik zou het huis ontvluchten als ik jou wasquote:Op maandag 21 maart 2011 07:07 schreef freecell het volgende:
En goedemorgen!
Kinderen beter,man is kacheltje
Arme Tara, nu werd hij wakker met over de 39 graden. Suf virus.
duhhhquote:Op maandag 21 maart 2011 08:01 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)trek-vs-en-azie.html
Ze hebben ook niets geleerd he
Het is prachtig weer hierquote:Op maandag 21 maart 2011 08:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou het huis ontvluchten als ik jou wasStraks krijgt het jou ook te pakken
Het heeft weer fijn gevroren buiten, welkom op de eerste lentedag
(maar de zon schijnt!)
Ga je minderen?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
En op kantoor met koffieDe eerste en enige voor vandaag
jaa lente! Goedemorgen btwquote:Op maandag 21 maart 2011 08:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou het huis ontvluchten als ik jou wasStraks krijgt het jou ook te pakken
Het heeft weer fijn gevroren buiten, welkom op de eerste lentedag
(maar de zon schijnt!)
leuk feest gehad?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga je minderen?
Gisteren op het feest van mijn moeder kreeg je aan het begin en aan het eind koffie met iets lekkers erin en heel veel slagroom
zo das snelquote:Op maandag 21 maart 2011 09:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Zit net de foto's terug te kijken hahaha
Was zeker een geslaagd feestje
Afkicken van de wiener jaquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Afkicken van de wiener jaIk WIL nu echt weer afvallen
Terug het regime in dus. Zometeen lekker brood met katenspek en brood met geitenkaas en wat honing
Vanavond een lekkere rauwkostsalade met een viscake! En daarna even een half uurtje huishouden doen en dan een paar uurtjes werken
Danke schönquote:
quote:
Je weet toch wel of het wel of geen hooikoorts (jeuk neus en/of ogen, niezen, loopneus) is? Wat je het beste kan doen is zo snel mogelijk behandelen om priming te voorkomen. Priming is het verlagen van de prikkeldrempel door de hyperreactiviteit; er is dan steeds minder van de prikkelbare stof (zoals de pollen) nodig om te niezen, loopneus te hebben etc etc. Als je dat een beetje op tijd aanpakt heb je daar het hele bloeiseizoen baat bij! Anders worden de symptomen steeds heftiger namelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:19 schreef freecell het volgende:
Hey, moet je tegenwoordig met hooikoorts nog naar de HA om even te laten testen of kan je ook gewoon bij de drogist anti-allergiezooi scoren? Wat is verstandiger zeg maar?
Dat je last krijgt van de kat wordt ook wel cross-priming genoemd: dan ga je ook reageren op andere prikkelbare allergenen waar je normaal niet op zou reageren als je geen hooikoorts had gehad. (volg je het nog?) Dus zsm behandelen werkt het bestequote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef freecell het volgende:
Haha, dank je wel
Nou, volgens mij is het hooikoorts (als ik naar buiten ga begin ik te niezen, te tranen en te snotteren en binnen gaat het veel beter) maar volgens mij kan ik ook niet meer tegen de kat
Maargoed, daar helpt ceterizine ook wel tegen natuurlijk.... Lepra en neuspoliepen en coke valt wel mee denk ik
Jij krijgt dus al last van de bomen?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:02 schreef freecell het volgende:
Tara neemt ze ook 's avonds en dat gaat redelijk. Maar die heeft ook alleen gras en begint dus ook later
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:02 schreef freecell het volgende:
Hazelaar en berk geloof ik...
En wilg.
Maar ik woon naast de berkenlaan
Niet dat ik weet, maar coke veroorzaakt wel enorme neusproblemenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa wat weet je toch veel!en gebruikt er iemand coke?
Ik, dagelijksquote:Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa wat weet je toch veel!en gebruikt er iemand coke?
En ik woonde in de wilgenlaanquote:
Goeie pannenset, goeie messenset, goeie snijplanken, leuke kookboekenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Lurker komt even met een vraagje..
Wat zijn nou keuken benodigdheden waar je echt NIET zonder kan , ik heb wat geld gekregen om voor mijn nieuwe keuken spullen uit te zoeken![]()
Keuken machine heb ikdus die hoeft er niet bij, maar gewoon dingen waarvan jullie zeggen ja dat heb je nodig.
Ik kook practisch altijd vers trouwens
Haaiquote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie pannenset, goeie messenset, goeie snijplanken, leuke kookboekenHi trouwens
Messen idd en snijplanken.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie pannenset, goeie messenset, goeie snijplanken, leuke kookboekenHi trouwens
wat voor messenset?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Haainieuwe keuken he.. dan moeten we ook maar weer actiever leuke dingen maken he
Messenset heb ik , pannen ook ( 2 maal zelfs een setje voor mij+gasten en eens etje voor Arwen)
Urgh die zit momenteel in dozen/zakken ivm afgelopen eind van de week nieuwe keuken gekregen , nu alles gesopt zo nog eens en dan kan ik inruimenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |