SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, mijn privé-kapsterquote:Op zondag 20 maart 2011 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ksssjjjt, allemaal naar buiten, stel gekken.
Leuk & gezelliequote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi! Wat een superverjaardag had ik zeg
Was echt enorm gezellig! 12 mensen te eten, met z'n allen op de bank
En de LemonLeintaart was echt een enorme hit
Looks goodquote:Op zondag 20 maart 2011 11:50 schreef LieLie het volgende:
Gister bij Sun:
(van boven naar beneden: Chocoladetruffeltaart, Wittechocoladecheesecake, LemonLeinMerenguetaart)
[ afbeelding ]
Andersom helaas ook. Verhoeven kost ons punten.quote:
Absoluut, Steek had deze gepakt, daar ben ik vrij zeker van. Ajax kan het wel schudden na vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Andersom helaas ook. Verhoeven kost ons punten.
tof dat je zo'n leuke gezellige verjaardag hebt gehadquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt bagger. Zo win je dus nooit een wedstrijd. Valt wel op dat ze een stuk minder zeker zijn zonder Steek. Ligt niet alleen aan Verhoeven, maar blijkbaar werkt het wel door op de rest.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tof dat je zo'n leuke gezellige verjaardag hebt gehad
taarten zien er heerlijk uit. is die chocotruffel taart eigenlijk lekker? dat is toch die taart met 4 ingredienten?
okquote:Op zondag 20 maart 2011 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die is heel lekker, maar echt enorm machtig!! Heb daar echt kleine puntjes van gesneden anders zat iedereen meteen vol. Wel een taart om mee te gaan experimenteren. Misschien noten er door, smaakje met drank, dat soort dingen..
Hoezo niet?? is echt geen kunst aan hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok
ik denk dat ik dinsdag de cheesecake ga maken maar zal vast niet zo mooi eruit komen te zien als die van jou
X-co training gaan doenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel
Heb nieuw projectjeWil rechter op gaan lopen en zitten, want eigenlijk 'hang' ik m'n hele leven al. Nog tips om m'n postuur te verbeteren, op 'eraan denken' en je 'buik/rugspieren versterken'?
Wat is X-co sunny?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
X-co training gaan doen![]()
Zeer goed voor je houding
Hm, core training exercises dus.... denk idd dat ik mijn buik en rugspieren wat moet versterken ja...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Doe ik inmiddels een half jaar en bevalt me erg goed!
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, core training exercises dus.... denk idd dat ik mijn buik en rugspieren wat moet versterken ja...
Lekker hequote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef LieLie het volgende:
Hmm, ik heb echt even heerlijk buiten gezeten
Wat leuk, veel plezier!!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker he
@Steer goed voornemen! zou ik ook moeten doen
Heb nu een jurkje aan met baleinen en ik merk dat ik normaal dus echt niet rechtop zit
Nu naar het feestje van ons mam voor haar 50e verjaardag
Ze heeft een zaaltje afgehuurd dus ben benieuwd
thanks voor de tipsquote:Op zondag 20 maart 2011 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoezo niet?? is echt geen kunst aan hoorTip: de boden van de vorm met bakpapier bedekken en ook een lange strook knippen en die in de ring doen. Dan krijg je zo'n mooi randje als dit:
[ afbeelding ]
oooh groot feest!!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker he
Heb nu een jurkje aan met baleinen en ik merk dat ik normaal dus echt niet rechtop zit
Als je daarvoor nog plek hebt in de agenda... maak eens een afspraak metquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel
Heb nieuw projectjeWil rechter op gaan lopen en zitten, want eigenlijk 'hang' ik m'n hele leven al. Nog tips om m'n postuur te verbeteren, op 'eraan denken' en je 'buik/rugspieren versterken'?
Veel plezier Sarabi !quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker he
Weet je hoeveel geld je kwijt bent bij het tuincentrum als je éénmaal binnen bent ?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef LieLie het volgende:
En bedacht dat ik aan de schutting bij het achterraam twee hangbakken met bloemen wil. En aan twee schuttingdelen klimop. En nieuwe bloemetjes in de potten op het tuintafeltje
PM verstuurdquote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als je daarvoor nog plek hebt in de agenda... maak eens een afspraak met
een collega van mij ! kan/mag zonder verwijzing.![]()
PM maar voor meer nieuws, if interested.
Neee neee neee neee! Géén nieuwe projectjes voor 1 aprilquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neee neee neee neee! Géén nieuwe projectjes voor 1 april![]()
Kom op, Steer, het is maar 10 dagen van je leven dat je even geen nieuwe afleidingen moet verzinnen.
Goedemorgen maar weer
Kijk naar al dat stof wat er op de grond ligtquote:Op zondag 20 maart 2011 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neee neee neee neee! Géén nieuwe projectjes voor 1 april![]()
Kom op, Steer, het is maar 10 dagen van je leven dat je even geen nieuwe afleidingen moet verzinnen.
Ik wilde al een weekban aanvragen, maar dan ga je stofzuigenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Kijk naar al dat stof wat er op de grond ligt
Zelfs met een ban ga ik lurken, dus ik weet niet hoeveel effect dat gaat hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde al een weekban aanvragen, maar dan ga je stofzuigen
Klinkt tof, DEquote:Op zondag 20 maart 2011 16:02 schreef DarkElf het volgende:
Op de terugweg. Was een enorm leuk weekend! Zalig weer, hele leuke plek met leuke boer en boerin. Gisteren lekker uit eten geweest en vanochtend na een lekker ontbijt met verse melk en yoghurt van de boerderij hebben we leuk met de trekker gespeeld (tof ding) en kwam een bevriende fotografe een serie foto's maken.
Daarna nog lekker in de boerderij ( wow! Zo tof zo'n stolp, mooie ruimte, geweldige grote knusse leefkeuken met verre uitzichten) geluncht.
Nu ff tanken in de Beemster en op naar huis! iig dus goed geamuseerd en veel buitenlucht met zon gehad, heerlijk!
Hoe feesten ze dan? Ze zitten toch alleen maar met pullen bier?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
oja nogmaals bevestigd; Duitsers hebben een vreemde manier van feesten... ze begrijpen niet helemaal hoe ze een feestje moeten bouwen
en irritant dat ze iedereen knuffelen en niet opletten wat ze nog meer pakken en ik gisteren weer 2x aan mn haar werd getrokken omdat een jongen iemand knuffelde en mijn haar meetrok (dat was vorige keer in andere discotheek 3x)![]()
ik ga vragen zo min mogelijk Duitsland boekingen meer te doen want ze zijn oersaai en zo ver rijden voor een oersaai feest is het niet waard
Je mag m volgende keer langer in de oven laten, aan de foto's te zien. Maar ik krijg er trek vanquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja. Zoek een fysiotherapeut of student die je rug kan tapen. Er is een tape-methode die je dwingt rechtop te staan, zitten en lopenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel
nou ja ze stonden met bierquote:Op zondag 20 maart 2011 16:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe feesten ze dan? Ze zitten toch alleen maar met pullen bier?
[ afbeelding ]
Gewoon een harnas aantrekken helpt ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Zoek een fysiotherapeut of student die je rug kan tapen. Er is een tape-methode die je dwingt rechtop te staan, zitten en lopen
schoon en mooiquote:Op zondag 20 maart 2011 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed allemaal hoor
Lekker biertje in de tuin in IJmuiden gedaan en meteen een lekker fietstochtje erop zitten.
Borisz wel next time terugzwaaien![]()
golfers harde werk (jammer dat jullie niet kunnen zien hoe erg het was) zelfs de kleurtjes van de steentjes zijn weer zichtbaar
Terras 1
Terras 2
Ja, heerlijk zonnetje.Nog net even te koud voor skinnydippen op het eilandje.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
is het echt zo lekker buiten? vanochtend om half 6 stond ik mn auto te krabben en was het -1
Het is op de fiets wel wat frisjes maar uit de wind was het lekker buitenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
is het echt zo lekker buiten? vanochtend om half 6 stond ik mn auto te krabben en was het -1
Druk leven!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...geloof dat ik mijn eerste blaar te pakken heb9.8 km zegt de teller in 2u40. Nou zitten er ook veel rust momenten bij dus ik gok dat we uiteindelijk 2 uur op pad zijn geweest. Met intervaltrainingen, stevige heuvels en meer van dat soort ongein!
Nu maar ff douchen en dan naar de volgende afspraak
Yup. Druk leven valt wel mee hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Druk leven!Valt nog mee, 1 blaar op die redelijk nieuwe schoenen
Wel lekker gegetenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Druk leven valt wel mee hoorMaar de lunch na de wandeling duurde belachelijk lang
Denk dat we daar ruim 1,5-2 uur gezeten hebben
Ja hoor. En EY betaalde dus verder zal het me een rotzorg zijn, maar ik had graag wat eerder thuis geweest. Ik heb een italiaanse bol (had eigenlijk ciabatta moeten zijnquote:
Waar was de Lunch? Buitenlust ?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Druk leven valt wel mee hoorMaar de lunch na de wandeling duurde belachelijk lang
Denk dat we daar ruim 1,5-2 uur gezeten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Flauw, ongepast grapje over Japan:
Volkswagen heeft in Japan de iets grotere opvolger van de Golf op de markt gebracht,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!
Confidence through competence
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Flauw, ongepast grapje over Japan:
Volkswagen heeft in Japan de iets grotere opvolger van de Golf op de markt gebracht,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een flauwe. Moet je wel een beetje de situatie bij Ajax kennen. De Ajaxbus rijdt terug naar de ArenA. Frank de Boer zeg tegen Dennis Bergkamp. Ik ben blij dat we niet zo ver hoeven. 'Ja' zegt Dennis, het is niet zo ver meer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Heb je die helemaal zelf verzonnen?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef borisz het volgende:
Nog een flauwe. Moet je wel een beetje de situatie bij Ajax kennen. De Ajaxbus rijdt terug naar de ArenA. Frank de Boer zeg tegen Dennis Bergkamp. Ik ben blij dat we niet zo ver hoeven. 'Ja' zegt Dennis, het is niet zo ver meer.
Gelukkig maar, Want ik wilde al zeggen: niet je studie opgeven voor een carrière als cabaretier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |