SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, mijn privé-kapsterquote:Op zondag 20 maart 2011 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ksssjjjt, allemaal naar buiten, stel gekken.
Leuk & gezelliequote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi! Wat een superverjaardag had ik zeg
Was echt enorm gezellig! 12 mensen te eten, met z'n allen op de bank
En de LemonLeintaart was echt een enorme hit
Looks goodquote:Op zondag 20 maart 2011 11:50 schreef LieLie het volgende:
Gister bij Sun:
(van boven naar beneden: Chocoladetruffeltaart, Wittechocoladecheesecake, LemonLeinMerenguetaart)
[ afbeelding ]
Andersom helaas ook. Verhoeven kost ons punten.quote:
Absoluut, Steek had deze gepakt, daar ben ik vrij zeker van. Ajax kan het wel schudden na vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Andersom helaas ook. Verhoeven kost ons punten.
tof dat je zo'n leuke gezellige verjaardag hebt gehadquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi! Wat een superverjaardag had ik zeg
Was echt enorm gezellig! 12 mensen te eten, met z'n allen op de bank
En de LemonLeintaart was echt een enorme hit
Echt bagger. Zo win je dus nooit een wedstrijd. Valt wel op dat ze een stuk minder zeker zijn zonder Steek. Ligt niet alleen aan Verhoeven, maar blijkbaar werkt het wel door op de rest.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tof dat je zo'n leuke gezellige verjaardag hebt gehad
taarten zien er heerlijk uit. is die chocotruffel taart eigenlijk lekker? dat is toch die taart met 4 ingredienten?
okquote:Op zondag 20 maart 2011 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die is heel lekker, maar echt enorm machtig!! Heb daar echt kleine puntjes van gesneden anders zat iedereen meteen vol. Wel een taart om mee te gaan experimenteren. Misschien noten er door, smaakje met drank, dat soort dingen..
Hoezo niet?? is echt geen kunst aan hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok
ik denk dat ik dinsdag de cheesecake ga maken maar zal vast niet zo mooi eruit komen te zien als die van jou
X-co training gaan doenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel
Heb nieuw projectjeWil rechter op gaan lopen en zitten, want eigenlijk 'hang' ik m'n hele leven al. Nog tips om m'n postuur te verbeteren, op 'eraan denken' en je 'buik/rugspieren versterken'?
Wat is X-co sunny?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
X-co training gaan doen![]()
Zeer goed voor je houding
Hm, core training exercises dus.... denk idd dat ik mijn buik en rugspieren wat moet versterken ja...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Doe ik inmiddels een half jaar en bevalt me erg goed!
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, core training exercises dus.... denk idd dat ik mijn buik en rugspieren wat moet versterken ja...
Lekker hequote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef LieLie het volgende:
Hmm, ik heb echt even heerlijk buiten gezeten
Wat leuk, veel plezier!!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker he
@Steer goed voornemen! zou ik ook moeten doen
Heb nu een jurkje aan met baleinen en ik merk dat ik normaal dus echt niet rechtop zit
Nu naar het feestje van ons mam voor haar 50e verjaardag
Ze heeft een zaaltje afgehuurd dus ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |