Waarom moeten ze daarop?quote:
Dan hadden ze bij de regie vast na kunnen denken of hij dat vandaag al mocht doen of maandag live in de dailyquote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Waarom verteld hij in die kamer dat hij op aafke gaat drukken, en haar geheim weet? Gaat ook nergens over
Omdat de STEM dat zegtquote:
Evaluatie you mean?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ovulatie van afgelopen nacht? Sanctie Gerard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Om Jo te testen in hoeverre zij te vertrouwen is......misschienquote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Waarom verteld hij in die kamer dat hij op aafke gaat drukken, en haar geheim weet? Gaat ook nergens over
mooi dom van Gerard dat die gaat vertellen als die geboeid zit aan iemand, wacht dan tot die boeien afgaanquote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan hadden ze bij de regie vast na kunnen denken of hij dat vandaag al mocht doen of maandag live in de daily
Misschien komt er bloed bij kijken??quote:
Ja denk dat de(( Homo))wereld zich distantieert van deze pisnicht, gister leek hij een lid van de gestapo,ergggggggggquote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef Caland het volgende:
Servio trouwens
Ik schrik er elke keer weer van wat voor misselijk figuur het is met drank, en ook zonder trouwens
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef mspoez het volgende:
Tss. Ovulatie. Die hebben nog wel een eitje met elkaar te schillen hoor.
Is Jo zwanger?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ovulatie van afgelopen nacht? Sanctie Gerard?
quote:
Ja, en ik kan ik gewoon voetbal gaan kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef Ireth het volgende:
Nou kom maar met die SL, kan ik de 2e was buiten hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |