Precies.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
Té voorspelbaar.
Dus ook te zonde om het te laten liggen.
Gaat dit weer over döner?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
Té voorspelbaar.
Dus ook te zonde om het te laten liggen.
Ik gaatquote:Op zondag 20 maart 2011 10:28 schreef UselessComputer het volgende:
Das Snel. Ojaa. ik wou ff zeggen; Thanks for shining your lights on my case!![]()
Ik gaat ff onder de douche hoppen!
Ciao! x
Oh, ik zie net dat ik naar beneden geschaald ben!quote:
Utrechtsquote:
Yay!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik zie net dat ik naar beneden geschaald ben!Ze vinden me nu geschikt voor Singles van 40+!
Dat bedacht ik mij ook toen ik het zei.quote:
Staat de douche dan ook nog aan, of ga je alleen onder de douche(kop!) staan?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik ga even onder de douche!
Sorry TaalNazi![]()
Wat zeg je anders als je onder een waterstraaltje gaat staan wat uit de douchekop komt?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat de douche dan ook nog aan, of ga je alleen onder de douche(kop!) staan?
Dat je gaat douchen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:31 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Wat zeg je anders als je onder een waterstraaltje gaat staan wat uit de douchekop komt?
Ik ga douchen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:31 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Wat zeg je anders als je onder een waterstraaltje gaat staan wat uit de douchekop komt?
Hoofdletter is daar niet nodig, maar kun je zo een regel naar onder schuiven. Geen dank, kus, lik, bef.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:32 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik ga Douchen! Nu echt hoor!
haha
Ciao
Kreeg je dat ook bij je studie Engels? Kun je er wat meer over vertellen?quote:
Uhh. Wat?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoofdletter is daar niet nodig, maar kun je zo een regel naar onder schuiven. Geen dank, kus, lik, bef.
quote:
Just not every partquote:
Ik heb er één cursus in gehad, taalkunde was niet echt aan mij besteed. Het was meer een introcursus. We leerden alle mogelijke klanken, hoe die moesten worden uitgesproken, waar je je tong in je mond hield enzo. Het liep ook samen met grammatica en spraaklessen en een cursus over dialecten en accenten. Maar uiteindelijk moest je woorden fonetisch kunnen opschrijven, zoals in het woordenboek (en op wikipediaquote:Op zondag 20 maart 2011 10:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kreeg je dat ook bij je studie Engels? Kun je er wat meer over vertellen?
Geil! Soms wilde ik dat ik een andere studie had gekozen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er één cursus in gehad, taalkunde was niet echt aan mij besteed. Het was meer een introcursus. We leerden alle mogelijke klanken, hoe die moesten worden uitgesproken, waar je je tong in je mond hield enzo. Het liep ook samen met grammatica en spraaklessen en een cursus over dialecten en accenten. Maar uiteindelijk moest je woorden fonetisch kunnen opschrijven, zoals in het woordenboek (en op wikipedia) vaak wordt omschreven hoe je een woord moest uitspreken. En elke klank heeft een naam enzo, en er zijn heel kleine verschillen tussen de ene A en de andere A, maar ze hadden dan wel hun eigen symbool.
Ik vond er geen zak aan, vond de cursussen over American Sixties en Oscar Wilde leukerquote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geil! Soms wilde ik dat ik een andere studie had gekozen.
Ik heb nu al alleenstaande mama's tussen de 31 en 39 jaar!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yay!
Nog even en je komt in missb's categorie
nice, hup snel, kan je nog bij dr onder de douchequote:Op zondag 20 maart 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nu al alleenstaande mama's tussen de 31 en 39 jaar!
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yay!
Nog even en je komt in missb's categorie
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nu al alleenstaande mama's tussen de 31 en 39 jaar!
Trusten, zit ff te twijfelen of ik ook nog zal gaanquote:
Ik snurk nooit!quote:
Je hebt m'n vraag gemist in 't vorige topicquote:
Dat zou heel goed kunnen, je hebt hem niet nog een een keer gesteldquote:Op zondag 20 maart 2011 10:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snurk nooit!
[..]
Je hebt m'n vraag gemist in 't vorige topic
Hoe je vakantie was.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, je hebt hem niet nog een een keer gesteld
Wacht, neem jij jezelf elke dag op of kun jij goed horen in je slaap?quote:
Ik whatsapp je wel evenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, je hebt hem niet nog een een keer gesteld
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig dat Google me na verloop van tijd tóch begrijpt.
Over jummie gesproken: ik ga mezelf uit mijn bed rollen en dan eens mezelf aan het dönerinfuus hangen. En dan de trein nemen.quote:
Ga je ergens bijzonders heen?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over jummie gesproken: ik ga mezelf uit mijn bed rollen en dan eens mezelf aan het dönerinfuus hangen. En dan de trein nemen.
Kweenie. Als echte Nederlander ga ik natuurlijk wel dat boekenweekgeschenk eruithalen hè.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je ergens bijzonders heen?
Ik ga straks ff omeletje bakken denk ik, eerst maar eens kijken of ik mezelf t bed uit kan hijsen.
Ik like my men a bit sickquote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef JoeBravo het volgende:
Luie donders
Ben al gedouched, heb ontbeten EN al met een stofzuiger in de weer geweest.
Ik ben ziek
quote:
Haha, gelijk heb jequote:Op zondag 20 maart 2011 11:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweenie. Als echte Nederlander ga ik natuurlijk wel dat boekenweekgeschenk eruithalen hè.
Keertje laten masserenquote:
Het duurt nog een weekquote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, gelijk heb jeheb helemaal geen boeken gekocht
heb de hele boekenweek gemist
Als een echte Nederlander heb ik dat boek natuurlijk ook niet gekocht of watdanook.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, gelijk heb jeheb helemaal geen boeken gekocht
heb de hele boekenweek gemist
Ik heb gister 3 boeken gekocht. Ruim 25 euro meer kwijt dan geplandquote:Op zondag 20 maart 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als een echte Nederlander heb ik dat boek natuurlijk ook niet gekocht of watdanook.
treinen?! IEEUWWW!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gister 3 boeken gekocht. Ruim 25 euro meer kwijt dan gepland
En ik was van plan te gaan treinen vandaag.... Maar gaat niet door
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gister 3 boeken gekocht. Ruim 25 euro meer kwijt dan gepland
En ik was van plan te gaan treinen vandaag.... Maar gaat niet door
aah *onderduikt*quote:
30 hierquote:Op zondag 20 maart 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah *onderduikt*
Ik moet niks kopen, heb nog zeker 10 boeken liggen die ik nog moet lezen
Ik heb gevraagd of ze geen boeken meer wilde geven en ik koop zelf niks meer. Wil eerst flink eind door die stapel zijn.quote:
Heyquote:
Ik blijf kopen, heb nog 35 euro aan boekenbonnen en ik ga ook nog gewoon naar het Boekenfestijn of naar the New English Bookstorequote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of ze geen boeken meer wilde geven en ik koop zelf niks meer. Wil eerst flink eind door die stapel zijn.
Daar ben ik vroeger ook vaak geweestquote:
Ja, maar voor nu is het ook echt een prachtige dierentuin! Die ouderwetse sfeerquote:Op zondag 20 maart 2011 11:47 schreef automatic_ het volgende:
Als straks alles weer opgeknapt is, dan is het helemaal mooi
Maar er hangt wel een leuke sfeer
Ik kwam er bijna elke maand, kon echt de halve dag naar de stokstaartjes kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik vroeger ook vaak geweestWas toen wel een van de mooiste dierentuinen
Daar ben ik ook eens geweest. Vond 't niet zo boeiendquote:
Ik vind de kooien daar een beetje klein en verrotquote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar voor nu is het ook echt een prachtige dierentuin! Die ouderwetse sfeer
kwam er gistermiddag langs: 't was er druk met een hoofdletter D.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
oeh, had vandaag wel naar Burgers Zoo gekund![]()
Ik ben er al ruim 10 jaar niet meer geweestquote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam er bijna elke maand, kon echt de halve dag naar de stokstaartjes kijken
Hoe lang is het geleden dat je geweest bent?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de kooien daar een beetje klein en verrot
Dat geloof ik wel ja, zal vandaag wel niet beter zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kwam er gistermiddag langs: 't was er druk met een hoofdletter D.
Daar wil ik nog een keer heenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
oeh, had vandaag wel naar Burgers Zoo gekund![]()
Twee jaar geleden ongeveerquote:Op zondag 20 maart 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je geweest bent?Ik vond alleen de kooien van de roofdieren aan vervanging toe. En die van de olifanten, de rest zat er echt prima bij.
Ja die is gaaf gewordenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vorig jaar voor het eerst in Blijdorp geweest, dat vond ik wel een heel erg mooie dierentuin
Hij is een paar jaar geleden grotendeels opgeknapt, is een heel stuk bijquote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar wil ik nog een keer heen
Is echt al heeeeel lang geleden
Munster ben ik nog nooit geweest, terwijl t helemaal niet zo ver is natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
In Nederland is Burger's Zoo het mooiste, vind ik. Munster Zoo staat ook heel hoog
Gaafquote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja die is gaaf gewordenMn ex woonde er vlakbij, kreeg je vrijkaartjes
Zijn we toen met mijn ouders geweest.
Ik ben in, pakweg, 96 / 97 geweest ofzo, haha.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is een paar jaar geleden grotendeels opgeknapt, is een heel stuk bijheel mooi.
Oeran Oetangs hebben ze niet meer. De vogels hebben nieuwe verblijven. Alleen de uilenruïne moet wat aan gebeuren nog, dat is wat klein.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee jaar geleden ongeveerVond de verblijven van de oerangoetans krap en de vogels vond ik ook wat aan de kleine kant.
Klopt ja, van vroeger uit ken ik het ook niet. Hoewel toen nog niet alles klaar was, stond t meeste er al wel en was het ook in gebruikquote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GaafIk weet niet hoe het er vroeger uitzag, maar ik vond nu vooral de prairiehondjes tof. Kon je gewoon aaien
Berlijn geloof ikquote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
In welke Duitse dierentuin hebben ze ook alweer panda's en koala's? Daar wil ik ooit nog weleens naartoe.
Dan moet ik er maar weer eens naartoequote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeran Oetangs hebben ze niet meer. De vogels hebben nieuwe verblijven. Alleen de uilenruïne moet wat aan gebeuren nog, dat is wat klein.
Desert, de Bush is al ruim 25 jaar oud. De Ocean is ook heel mooiquote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben in, pakweg, 96 / 97 geweest ofzo, haha.
Toen was er alleen nog de Woestijn en de Jungle (en één van de twee was toen nog in aanbouw)
Ja, die heb ik dus nog nooit gezienquote:Op zondag 20 maart 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Desert, de Bush is al ruim 25 jaar oud. De Ocean is ook heel mooi
Je bent toch van de stedentrips? Lang weekend Berlijn van makenquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus nog nooit gezien
Gaan. Echt een geweldige dierentuinquote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Munster ben ik nog nooit geweest, terwijl t helemaal niet zo ver is natuurlijk.
Nee joh, ik kan me de aanleg van de bush nog herinnerenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Desert, de Bush is al ruim 25 jaar oud. De Ocean is ook heel mooi
Samen gaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan. Echt een geweldige dierentuinIk wil er binnenkort ook weer eens naar toe.
Als ik naar Berlijn zo gaan, oké. Maar een dagje Berlijn zit er niet inquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent toch van de stedentrips? Lang weekend Berlijn van maken
Veel zal het niet schelen andersquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan me de aanleg van de bush nog herinneren
Ehm.... Ja, goede vraag!quote:
1988 opgeleverd, 23 jaar dusquote:
Wisten wel alquote:
Dat heb ik al een tijdje geleden gedaan, iets minder openbare infoquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wisten wel alIk zag trouwens dat je overal je geboorte datum had weggehaald, te confronterend?
Er komt een moment dat het je niet zoveel meer boeitquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje geleden gedaan, iets minder openbare info
Ik werk juist de andere kant op.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er komt een moment dat het je niet zoveel meer boeit
Uiteindelijk verdwijn je helemaal van internet?quote:
Succesquote:Op zondag 20 maart 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
Ja, douchen, aankleden, ontbijten en dan eens zien wat ik ga doen.
Ik los op in nulletjes en eentjesquote:Op zondag 20 maart 2011 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk verdwijn je helemaal van internet?
Dat is niet oplossenquote:
Ahhh!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
Hier keelpijn en een stijve nek
Een van mn mogelijk plannen reed net van t oprit af met mn ouders er in![]()
Ja, eerst aankleden en etenquote:
ik heb me al aangekleed en net 2 boterhammetjes op. En nu ben ik motivatie en energie aan het verzamelen om te gaan stofzuigen en opruimenquote:
ik spring zo maar ff op de fiets denk ik. Even zien of er nog plek voor me is op een terrasje in Doetinchemquote:
Ooo dan ben je straks bij plan G aangekomen ofzoquote:
Oeh, laat ff weten welk terasje, heb je al gelunched? Anders ros ik snel ff wat mn maag in en fiets ik ook die kant op.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik spring zo maar ff op de fiets denk ik. Even zien of er nog plek voor me is op een terrasje in Doetinchem
sgoed.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, laat ff weten welk terasje, heb je al gelunched? Anders ros ik snel ff wat mn maag in en fiets ik ook die kant op.
en wat voor soort keuze dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef vencodark het volgende:
Ik sta binnenkort, of misschien nu al, voor een heel belangrijke keuze rondom mijn afstuderen. En ik denk dat ik eruit ben. Donderdag mentorgesprek en ik hoop dan de knoop te hebben doorgehakt.
Scriptie over de zomer tillen = afstuderen in september. Of proberen alles op alles te zetten (dus scriptie in mei) en als dit lukt, afstuderen in juli.quote:
oke, en wat gaat het waarschijnlijk worden?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Scriptie over de zomer tillen = afstuderen in september. Of proberen alles op alles te zetten (dus scriptie in mei) en als dit lukt, afstuderen in juli.
College geld, etcquote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Waarom maakt 2 maanden eerder of later afstuderen zoveel uit dan?
Ik denk het eerst. Heb het nu zo druk, sta onder stress maar kan me ook niet geheel concentreren. Ik nijg dus erg naar optie 1.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
oke, en wat gaat het waarschijnlijk worden?
Nah ja, ik ben nogal een streber. Wil graag met mijn klasgenoten in juli afstuderen, niet 'apart' nog in september. Maar ik begin inmiddels te wennen aan het idee dat het mogelijk september wordt. En indd. wat is 3 maanden op een heel leven? Mijn diploma is er niet minder waard om.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Waarom maakt 2 maanden eerder of later afstuderen zoveel uit dan?
Nee dus.quote:
gezien bovenstaande posts zou ik zeggen neem gewoon je tijd. En als je momenteel onder zoveel druk staat, wacht je beter tot september om af te studeren en kan je je beter en evt. langer voor bereiden en dus met een betere beoordeling af studeren dan als je het nu zou doen en alles redelijk snel zou moeten doenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee dus.Je betaald een schooljaar, dat geld betaal je niet van juli tot sep nog eens apart. Als ik maar voor het nieuwe schooljaar klaar ben.
![]()
Okequote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee dus.Je betaald een schooljaar, dat geld betaal je niet van juli tot sep nog eens apart. Als ik maar voor het nieuwe schooljaar klaar ben.
![]()
Ik denk zelf ook dat ik daar beter aan doe. Ik moet nog deel stageopdrachten doen, vrije studiepunten halen, herkansing tentamen én dan nog het scriptie. Moet 4 april concept inleveren en heb nog niet eens 1 interview gedaan. Ik loop gewoon echt achter. Maar ik weet dat ik het sowieso in september wel zal halen. Daarom heb ik donderdag ook mentorgesprek, hoop dat dit gewoon meer duidelijkheid geeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
gezien bovenstaande posts zou ik zeggen neem gewoon je tijd. En als je momenteel onder zoveel druk staat, wacht je beter tot september om af te studeren en kan je je beter en evt. langer voor bereiden en dus met een betere beoordeling af studeren dan als je het nu zou doen en alles redelijk snel zou moeten doen
Geen idee. Sowieso behoud ik nog minimaal 1 dag mijn werk bij de catering.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OkeWeet je al waar je wilt gaan werken als jij jouw diploma hebt?
Ik krijg tot september stufi, dus daar zit het probleem niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef cafpow het volgende:
en ik weet niet of je momenteel van studiefinanciering leeft, maar ie 3 maandjes evt. extra schuld weegt bij mij wel op tot het eventueel hebben van meer rust en minder stress.
Ja, het is ook stukje trots hoor. Ik wil tegelijk met iedereen afstuderen want dan ben ik ook zo goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:27 schreef Murmeli het volgende:
Lekker sept. doen venco. Wel jammer, niet samen met de rest, maar wel beter voor je!
helemaal niet, je hebt dan zelfs de kans om te laten zien dat je juist kwalitatief super goed werk kan leveren dan als je het snel moet afraffelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het is ook stukje trots hoor. Ik wil tegelijk met iedereen afstuderen want dan ben ik ook zo goed.Terwijl je 3 maanden later echt niet slechter bent ofzo.
Jaa, mijn collega adviseerde 2 weken terug nog wel aan me om het toch te proberen en niet te snel naar die 'escape' te grijpen. Maar als ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen, dan vind ik het al zwaar om aan te beginnen. Ik vind het oprecht lastig...wil het ook niet te snel opgeven.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
helemaal niet, je hebt dan zelfs de kans om te laten zien dat je juist kwalitatief super goed werk kan leveren dan als je het snel moet afraffelen.
Maar goed ik ga er even vandoor even wat nuttigs doen(ramen zemen)
Het is natuurlijk waar je zelf meer waarde aan hecht. Ik neem aan dat als je eerder klaar bent er wel meer tijd over is om te feesten daarna. Maar je moet 't ook zo zien; als je er nu langer over doet, kan je misschien je eigen beter voorbereiden en heb je een hogere slagingskans..quote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, mijn collega adviseerde 2 weken terug nog wel aan me om het toch te proberen en niet te snel naar die 'escape' te grijpen. Maar als ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen, dan vind ik het al zwaar om aan te beginnen. Ik vind het oprecht lastig...wil het ook niet te snel opgeven.
Geen toestemming, maar adviezen (juist soms van mensen die je niet kent) kunnen wel het één en ander voor je doen zeg maar. En mijn ouders hebben geen benul van hoe druk ik het heb etc. Die willen mij in juli zien slagen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:21 schreef Cue_ het volgende:
Het is maar net wat je zelf wil meisje. Het lijkt soms dat je op zoek bent naar toestemming ervoor. Vraag anders eens hoe je ouders erover denken. Want een stel 'vreemden' op het internet kunnen je hier echt niet mee adviseren
Het feesten zal me een zorg zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk waar je zelf meer waarde aan hecht. Ik neem aan dat als je eerder klaar bent er wel meer tijd over is om te feesten daarna. Maar je moet 't ook zo zien; als je er nu langer over doet, kan je misschien je eigen beter voorbereiden en heb je een hogere slagingskans..
Wat wil jij dan 't liefste?
Komt ook wel goed, weet alleen niet wanneer.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:33 schreef UselessComputer het volgende:
Ik hoop voor je dat je t haalt!No matter wat je beslist!
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:10 schreef UselessComputer het volgende:
wat is de gedachte achter: 'cuecumbergirl'? toch niet zo ranzig als ff door mn kop schoot net hoop ik?
Is zo zonde, dan kan je niet van het mooie natuurschoon genietenquote:
Juist wel met schonen ramenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is zo zonde, dan kan je niet van het mooie natuurschoon genieten
zeker! Genoegquote:
hahaha..alleen valt er niet veel te zien, want ik woon momenteel in een straat van zand waar de mensen liever niet doorheen lopenquote:
tja, dat is iets minder..maar ach...schonen ramen hebben is ook wel prettig..en ik heb nu toch niet veel geld over deze maand, moet een week van 15 euro'tjes levenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is zo zonde, dan kan je niet van het mooie natuurschoon genieten
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Ook wel confronterende dingen, als je meerdere oud klasgenootjes ziet met kledders
Da valt tegen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..alleen valt er niet veel te zien, want ik woon momenteel in een straat van zand waar de mensen liever niet doorheen lopen![]()
[..]
tja, dat is iets minder..maar ach...schonen ramen hebben is ook wel prettig..en ik heb nu toch niet veel geld over deze maand, moet een week van 15 euro'tjes leven
Mmm zo raar is dat niet eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Ook wel confronterende dingen, als je meerdere oud klasgenootjes ziet met kledders
scaryquote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm zo raar is dat niet eigenlijkDe dochter van een ex-klasgenoot is al bijna 11
hmm...tja klopt dat je er niet veel opschiet. Maar ma is te schoon en die wilde de ramen schoon hebben en oa. stofzuigen en de ramen zijn altijd mijn takenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Da valt tegen.
En wat betreft je zandstraat.. Is t dan überhaupt wel de moeite om je ramen te doen?![]()
Als ze morgen weer beginnen zitten je ramen er toch weer onder.
Scheelt niet veelquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef UselessComputer het volgende:
No offence: Gemiddelde leeftijd hier; 30?
25 denk eerderquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef UselessComputer het volgende:
Van de rest die ze eventueel hebben ook. Geen idee overigens ik zie er vrijwel niemand meerquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scaryHier waren ze in het stadium net kunnen lopen en praten en zo.
Nu voel ik me wel heeeul jongquote:Op zondag 20 maart 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt niet veel![]()
Tussen de 22-23 en 35 zijn de meesten.
ach mijn nicht van 20 heeft inmiddels een zoontje van bijna 3.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm zo raar is dat niet eigenlijkDe dochter van een ex-klasgenoot is al bijna 11
Hoe jong is dat dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel heeeul jong
ow, ja hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel heeeul jong
Ik ben 19 en word binnenkort vader, alst goed is nog 7 weekjesquote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach mijn nicht van 20 heeft inmiddels een zoontje van bijna 3.
En haar huidige vriend(niet de vader van haar zoontje) is 19 en heeft een zoon van 4dat is pas erg
Dit is even erg. Zij(de moeder) was net 16 toen ze moeder werd.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
En haar huidige vriend(niet de vader van haar zoontje) is 19 en heeft een zoon van 4dat is pas erg
Dat duurt nog even voor mijquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef UselessComputer het volgende:
Whutquote:Op zondag 20 maart 2011 16:28 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik ben 19 en word binnenkort vader, alst goed is nog 7 weekjes
Maar das wel heeul errug jaa.
wow, en ik wil met 24 nog heel lang geen mama worden, een kind wacht maar lekker eer mijn studie af is, een stabiele baan en plek om te wonen hebquote:Op zondag 20 maart 2011 16:28 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik ben 19 en word binnenkort vader, alst goed is nog 7 weekjes
Maar das wel heeul errug jaa.
Zij is 18 en we hebben trouwplannen, over anderhalf jaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Whuthoe oud is de moeder en ben je nog met haar?
Lees ff terug, is zo'n beetje een heel topic aan gewijdquote:Op zondag 20 maart 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Whuthoe oud is de moeder en ben je nog met haar?
Wow dat is wel erg jong vind ik. Voor trouwplannen en helemaal voor kinderen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:30 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Zij is 18 en we hebben trouwplannen, over anderhalf jaar.
dat scheelt wel. Maar ik vindt het toch vrij jong om nou al te trouwen..quote:Op zondag 20 maart 2011 16:30 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Minimaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef UselessComputer het volgende:
Feit, my apologies voor dat.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lees ff terug, is zo'n beetje een heel topic aan gewijd
broekie, ik nog maar 4 jaartjesquote:
Jezus, woon je in Staphorst ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:30 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Teruglezenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lees ff terug, is zo'n beetje een heel topic aan gewijd
Ja, hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 16:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
voor jou nog 6,5? Voor mij nog 5,5....bedenk ik net
Niet dus anders had je nu al getrouwd moeten zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 16:32 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
nope, Terneuzen, minstens zo erg.
Of je blijft eeuwig vriendje/vriendinnetjequote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef automatic_ het volgende:
Trouwen is 100x makkelijker dan alles wettelijk bij de notaris etc. vastleggen. Ik zou hetzelfde doen.
Komt op 'tzelfde neer, zij is kerkelijk, ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet dus anders had je nu al getrouwd moeten zijnSeks voor het huwelijk mag niet
Hoiquote:
Dat is minder erg dan seks voor het huwelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 16:33 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Komt op 'tzelfde neer, zij is kerkelijk, ik niet.
Als er kinderen in het spel komen/zijn, dan kan je echt beter trouwenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of je blijft eeuwig vriendje/vriendinnetjeklinkt toch leuker dan man/vrouw
<= geen kinderenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als er kinderen in het spel komen/zijn, dan kan je echt beter trouwen
Hier nog eentjequote:
Kom je vast nog wel van terugquote:
T is al eventjes mijn overtuiging, de mensen met kinderen in mijn omgeving bevestigen het voor mij alleen maar meer.quote:
Wanneer dan?quote:
Haha okequote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is al eventjes mijn overtuiging, de mensen met kinderen in mijn omgeving bevestigen het voor mij alleen maar meer.
Hoe moet ik dat nu weer weten?quote:
Als je echt geen kinderen wil zal je dat echt niet veranderen voor iemand. Ondanks dat je nog zo veel van die persoon houdt. Althans dat denk ik.quote:
Feit, maar 'traditie' in die kringen is inderdaad dat je trouwt vóórdat je kinderen krijgt... Nu we een kindje krijgen en nog niet getrouwd zijn worden wij door de hele gemeente aangekeken..quote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als er kinderen in het spel komen/zijn, dan kan je echt beter trouwen
Gaat het nu alweer over jou?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:42 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Feit, maar 'traditie' in die kringen is inderdaad dat je trouwt vóórdat je kinderen krijgt... Nu we een kindje krijgen en nog niet getrouwd zijn worden wij door de hele gemeente aangekeken..
.. Bullshit..![]()
Vandaar ook eigenlijk de plannen. Complicated zooi. Maar zoals PeuRac al zei; Vorig topic was bijna compleet aan m'n verhaal geweid, dus indien geïnteresseerd kan je altijd nog teruglezen
quote:
Sorry Yuki, ik vroeg naar de leeftijd van de gemiddelde posterT en toen kwamen we er weer op ja.quote:
Is dit de samenvattingquote:Op zondag 20 maart 2011 16:42 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Feit, maar 'traditie' in die kringen is inderdaad dat je trouwt vóórdat je kinderen krijgt... Nu we een kindje krijgen en nog niet getrouwd zijn worden wij door de hele gemeente aangekeken..
.. Bullshit..![]()
Vandaar ook eigenlijk de plannen. Complicated zooi. Maar zoals PeuRac al zei; Vorig topic was bijna compleet aan m'n verhaal geweid, dus indien geïnteresseerd kan je altijd nog teruglezen
Hier begon 't meequote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
Typisch vrouwen altijd de ander de schuld geven.quote:
Haphapquote:Op zondag 20 maart 2011 16:44 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Sorry Yuki, ik vroeg naar de leeftijd van de gemiddelde posterT en toen kwamen we er weer op ja.
quote:
queen Yuki in the housequote:
neites jullie hadden het al eerder over kinderen en leeftijden enzo. En tijd die meldde nog wat.quote:
je Wii speelt ook dvd'squote:
Ik wil dat mijn dvdspeler dat doet. Gewoon, omdat ie daarvoor gemaakt is enzo.quote:
Je had ook een ander onderwerp kunnen beginnenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
neites jullie hadden het al eerder over kinderen en leeftijden enzo. En tijd die meldde nog wat.
Dus ik heb er niks mee te maken ik volgde alleen netjes het gesprek om niet onbeleefd te zijn
je dvd speler vind dat je minder spullen op je kamer moet hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn dvdspeler dat doet. Gewoon, omdat ie daarvoor gemaakt is enzo.
What the.. ?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef JoeBravo het volgende:
Inschrijfformulier van verhuurmij. ook op de bus gedaan. Benieuwd hoe snel ik iets hoor
Mijn dvdspeler heeft niets te vinden.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je dvd speler vind dat je minder spullen op je kamer moet hebben
Waarom die reactiequote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
What the.. ?9
Sorry, dirty-mind came up..
Daar is die het blijkbaar niet mee eens, gezien het feit dat hij zijn werkzaamheden staaktquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je dvd speler vind dat je minder spullen op je kamer moet hebben
Een mens moet toch gewoon een heel seizoen van House kunnen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar is die het blijkbaar niet mee eens, gezien het feit dat hij zijn werkzaamheden staakt
Hier, kijk, daar heb je t al. Dan zou ik ook dienst weigerenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een mens moet toch gewoon een heel seizoen van House kunnen kijken
inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een mens moet toch gewoon een heel seizoen van House kunnen kijken
*fudge zelf opeet*quote:
Hij doet al de hele dag raar.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier, kijk, daar heb je t al. Dan zou ik ook dienst weigeren
Housequote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier, kijk, daar heb je t al. Dan zou ik ook dienst weigeren
That's just meanquote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*fudge zelf opeet*
*risotto zelf opeet*
Dat kan er wat mee te maken hebben jaquote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij doet al de hele dag raar.
Nou is ie ook van Provision. En een jaar of 5 oud.
Zou dat het zijn?
Gelukkig heb ik er niet zelf voor betaaldquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan er wat mee te maken hebben ja
Het is gewoon hetzelfde als ER maar dan alleen met andere acteurs.quote:
Al is Grey's wel leuker....quote:
Och, doe normaal. Dat is echt niet waarquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde als ER maar dan alleen met andere acteurs.
quote:
Nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde als ER maar dan alleen met andere acteurs.
Oh nee wacht het was Grey's en niet House. House is duidelijk een andere serie dan ER veel leukerquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, doe normaal. Dat is echt niet waar
Ik ben aan het wachten op volgende week, de speciale afleveringquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
heb gisteren nog het laatste seizoen tot nu toe nog gekeken
Grey's en ER lijken ook niet op elkaarquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh nee wacht het was Grey's en niet House. House is duidelijk een andere serie dan ER veel leuker
Haphapquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Grey's en ER lijken ook niet op elkaar
hoezo speciale aflevering? Ik kijk ze nooit op tv, heb een hekel aan de reclames en dan begin ik altijd in de kasten te snuffelen naar wat lekkersquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op volgende week, de speciale aflevering
Ik kijk ook via internet, maar volgende week komt er een speciale "music(al)" uitzendingquote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoezo speciale aflevering? Ik kijk ze nooit op tv, heb een hekel aan de reclames en dan begin ik altijd in de kasten te snuffelen naar wat lekkersDus kijk gewoon via internet
Dat ben ik nu aan het testen. Maar een kwartier geleden speelde ie house nog gewoon afquote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
gebeurd het met alle dvd's of alleen die van house?
hmmm..dan ga ik toch maar even kijken of het wat is, ook al ben ik neit zo'n musical typequote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kijk ook via internet, maar volgende week komt er een speciale "music(al)" uitzending
Ik had wat voorstukjes gezien en het gaat best heavy worden volgens mijquote:Op zondag 20 maart 2011 17:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
hmmm..dan ga ik toch maar even kijken of het wat is, ook al ben ik neit zo'n musical type
Gaan ze die dan zingen ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had wat voorstukjes gezien en het gaat best heavy worden volgens mij
Ze gaan een aantal liedjes die de afgelopen seizoenen voorbij zijn gekomen, inzetten in/bij het script..
ja ik ben nu google al aan het afstruinen ernaaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had wat voorstukjes gezien en het gaat best heavy worden volgens mij
Ze gaan een aantal liedjes die de afgelopen seizoenen voorbij zijn gekomen, inzetten in/bij het script..
O.a.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |