Hij is een paar jaar geleden grotendeels opgeknapt, is een heel stuk bijquote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar wil ik nog een keer heen
Is echt al heeeeel lang geleden
Munster ben ik nog nooit geweest, terwijl t helemaal niet zo ver is natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
In Nederland is Burger's Zoo het mooiste, vind ik. Munster Zoo staat ook heel hoog
Gaafquote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja die is gaaf gewordenMn ex woonde er vlakbij, kreeg je vrijkaartjes
Zijn we toen met mijn ouders geweest.
Ik ben in, pakweg, 96 / 97 geweest ofzo, haha.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is een paar jaar geleden grotendeels opgeknapt, is een heel stuk bijheel mooi.
Oeran Oetangs hebben ze niet meer. De vogels hebben nieuwe verblijven. Alleen de uilenruïne moet wat aan gebeuren nog, dat is wat klein.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee jaar geleden ongeveerVond de verblijven van de oerangoetans krap en de vogels vond ik ook wat aan de kleine kant.
Klopt ja, van vroeger uit ken ik het ook niet. Hoewel toen nog niet alles klaar was, stond t meeste er al wel en was het ook in gebruikquote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GaafIk weet niet hoe het er vroeger uitzag, maar ik vond nu vooral de prairiehondjes tof. Kon je gewoon aaien
Berlijn geloof ikquote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
In welke Duitse dierentuin hebben ze ook alweer panda's en koala's? Daar wil ik ooit nog weleens naartoe.
Dan moet ik er maar weer eens naartoequote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeran Oetangs hebben ze niet meer. De vogels hebben nieuwe verblijven. Alleen de uilenruïne moet wat aan gebeuren nog, dat is wat klein.
Desert, de Bush is al ruim 25 jaar oud. De Ocean is ook heel mooiquote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben in, pakweg, 96 / 97 geweest ofzo, haha.
Toen was er alleen nog de Woestijn en de Jungle (en één van de twee was toen nog in aanbouw)
Ja, die heb ik dus nog nooit gezienquote:Op zondag 20 maart 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Desert, de Bush is al ruim 25 jaar oud. De Ocean is ook heel mooi
Je bent toch van de stedentrips? Lang weekend Berlijn van makenquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus nog nooit gezien
Gaan. Echt een geweldige dierentuinquote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Munster ben ik nog nooit geweest, terwijl t helemaal niet zo ver is natuurlijk.
Nee joh, ik kan me de aanleg van de bush nog herinnerenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Desert, de Bush is al ruim 25 jaar oud. De Ocean is ook heel mooi
Samen gaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan. Echt een geweldige dierentuinIk wil er binnenkort ook weer eens naar toe.
Als ik naar Berlijn zo gaan, oké. Maar een dagje Berlijn zit er niet inquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent toch van de stedentrips? Lang weekend Berlijn van maken
Veel zal het niet schelen andersquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan me de aanleg van de bush nog herinneren
Ehm.... Ja, goede vraag!quote:
1988 opgeleverd, 23 jaar dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |