Ik whatsapp je wel evenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, je hebt hem niet nog een een keer gesteld
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig dat Google me na verloop van tijd tóch begrijpt.
Over jummie gesproken: ik ga mezelf uit mijn bed rollen en dan eens mezelf aan het dönerinfuus hangen. En dan de trein nemen.quote:
Ga je ergens bijzonders heen?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over jummie gesproken: ik ga mezelf uit mijn bed rollen en dan eens mezelf aan het dönerinfuus hangen. En dan de trein nemen.
Kweenie. Als echte Nederlander ga ik natuurlijk wel dat boekenweekgeschenk eruithalen hè.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je ergens bijzonders heen?
Ik ga straks ff omeletje bakken denk ik, eerst maar eens kijken of ik mezelf t bed uit kan hijsen.
Ik like my men a bit sickquote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef JoeBravo het volgende:
Luie donders
Ben al gedouched, heb ontbeten EN al met een stofzuiger in de weer geweest.
Ik ben ziek
quote:
Haha, gelijk heb jequote:Op zondag 20 maart 2011 11:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweenie. Als echte Nederlander ga ik natuurlijk wel dat boekenweekgeschenk eruithalen hè.
Keertje laten masserenquote:
Het duurt nog een weekquote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, gelijk heb jeheb helemaal geen boeken gekocht
heb de hele boekenweek gemist
Als een echte Nederlander heb ik dat boek natuurlijk ook niet gekocht of watdanook.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, gelijk heb jeheb helemaal geen boeken gekocht
heb de hele boekenweek gemist
Ik heb gister 3 boeken gekocht. Ruim 25 euro meer kwijt dan geplandquote:Op zondag 20 maart 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als een echte Nederlander heb ik dat boek natuurlijk ook niet gekocht of watdanook.
treinen?! IEEUWWW!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gister 3 boeken gekocht. Ruim 25 euro meer kwijt dan gepland
En ik was van plan te gaan treinen vandaag.... Maar gaat niet door
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gister 3 boeken gekocht. Ruim 25 euro meer kwijt dan gepland
En ik was van plan te gaan treinen vandaag.... Maar gaat niet door
aah *onderduikt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |