Komt op 'tzelfde neer, zij is kerkelijk, ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet dus anders had je nu al getrouwd moeten zijnSeks voor het huwelijk mag niet
Hoiquote:
Dat is minder erg dan seks voor het huwelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 16:33 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Komt op 'tzelfde neer, zij is kerkelijk, ik niet.
Als er kinderen in het spel komen/zijn, dan kan je echt beter trouwenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of je blijft eeuwig vriendje/vriendinnetjeklinkt toch leuker dan man/vrouw
<= geen kinderenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als er kinderen in het spel komen/zijn, dan kan je echt beter trouwen
Hier nog eentjequote:
Kom je vast nog wel van terugquote:
T is al eventjes mijn overtuiging, de mensen met kinderen in mijn omgeving bevestigen het voor mij alleen maar meer.quote:
Wanneer dan?quote:
Haha okequote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is al eventjes mijn overtuiging, de mensen met kinderen in mijn omgeving bevestigen het voor mij alleen maar meer.
Hoe moet ik dat nu weer weten?quote:
Als je echt geen kinderen wil zal je dat echt niet veranderen voor iemand. Ondanks dat je nog zo veel van die persoon houdt. Althans dat denk ik.quote:
Feit, maar 'traditie' in die kringen is inderdaad dat je trouwt vóórdat je kinderen krijgt... Nu we een kindje krijgen en nog niet getrouwd zijn worden wij door de hele gemeente aangekeken..quote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als er kinderen in het spel komen/zijn, dan kan je echt beter trouwen
Gaat het nu alweer over jou?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:42 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Feit, maar 'traditie' in die kringen is inderdaad dat je trouwt vóórdat je kinderen krijgt... Nu we een kindje krijgen en nog niet getrouwd zijn worden wij door de hele gemeente aangekeken..
.. Bullshit..![]()
Vandaar ook eigenlijk de plannen. Complicated zooi. Maar zoals PeuRac al zei; Vorig topic was bijna compleet aan m'n verhaal geweid, dus indien geïnteresseerd kan je altijd nog teruglezen
quote:
Sorry Yuki, ik vroeg naar de leeftijd van de gemiddelde posterT en toen kwamen we er weer op ja.quote:
Is dit de samenvattingquote:Op zondag 20 maart 2011 16:42 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Feit, maar 'traditie' in die kringen is inderdaad dat je trouwt vóórdat je kinderen krijgt... Nu we een kindje krijgen en nog niet getrouwd zijn worden wij door de hele gemeente aangekeken..
.. Bullshit..![]()
Vandaar ook eigenlijk de plannen. Complicated zooi. Maar zoals PeuRac al zei; Vorig topic was bijna compleet aan m'n verhaal geweid, dus indien geïnteresseerd kan je altijd nog teruglezen
Hier begon 't meequote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach mijn nicht van 20 heeft inmiddels een zoontje van bijna 3.
En haar huidige vriend(niet de vader van haar zoontje) is 19 en heeft een zoon van 4dat is pas erg
Typisch vrouwen altijd de ander de schuld geven.quote:
Haphapquote:Op zondag 20 maart 2011 16:44 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Sorry Yuki, ik vroeg naar de leeftijd van de gemiddelde posterT en toen kwamen we er weer op ja.
quote:
queen Yuki in the housequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |