Wat een geweldenaar zeg. Als ik een tattoo neem (momenteel aan het overwegen), dan wordt het hoogstwaarschijnlijk zoiets:quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef Roomsnoes het volgende:
Voor tattoos met schaduwen en vlekken moet je 'ns op deze site kijken. Is van een Tsjechische kunstenaar die echt prachtige dingen heeft gemaakt. Het balletmeisje staat op de arm van een vriendin van me.
Ik wist niet dat daar ook n tattoo shop zat in nijmegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Liquid Sky Tattoo in Nijmegen (beter bekend als de Paraplufabriek)?
Van alle shops in de buurt van Nijmegen vind ik hun tattoos het beste en mooiste overkomen op foto's (maar dat hoeft natuurlijk niet veel te zeggen).
Die zit daar echt al jaaaaren, maar het is idd niet echt een in het oog springende lokatie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef MetalMuisje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar ook n tattoo shop zat in nijmegen![]()
heb mijne laten zetten bij Skin a Matic en ben daar zelf erg tevreden over
Waarom ga je niet eerst flink trainen en als je gegroeid bent dan een pas een tat laten zetten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:11 schreef Dowdoon het volgende:
Wat gebeurt er als je een tattoo laat zetten op je bovenarm en je gaat flink trainen?
Rekt je tattoo dan uit ofzo?
dank jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
WhaaahahahahahahaU suck dude
![]()
![]()
![]()
Je laat je wel kennen![]()
waar ga je het hele gebeuren laten zetten ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:54 schreef genakt het volgende:
Ik ga volgende week voor mijn eerste sessieheel me borst en arm vol met japanse dingen. kooikarpers lotusbloemen enz
Sorry maar toen ik dat plaatje zag moest ik meteen hier aan denken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Zou zoiets mogelijk zijn om te laten zetten??
[ afbeelding ]
Ik denk dat je, sowieso bij de 1e, niet te klein moet denken. Wil je die er goed op hebben (en je wilt dat ie er lang mooi blijft uitzien) moet ie wel een aardig formaat krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
Maar om ff terug te komen op het plaatje zelf....
[ afbeelding ]
zou dit dan een beter idee zijn?
Of hebben jullie wat beters
Ink a holics in hoogvlietquote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef Dikke_Henk het volgende:
[..]
waar ga je het hele gebeuren laten zetten ?
Tuurlijk wel, je bent onderdeel v/e stamboom waaruit jouw leven is voortgekomen. Je kunt die kronkelende wortels ook in de vorm van een hartje doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
en het tweede plaatje staat eigenlijk voor de tree of life...dus niet echt iets wat te maken heeft met familielastig
Høken gaat sparen voor deze. Ondanks dat ik er wellicht later eens in de problemen mee kan komen, qua werk, doe ik het toch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef Høken het volgende:
Ik mag een tattoo, en ik wil een tattoo.Ik heb officieel toestemming van paps en mams gekregen voor een tattoo, mits het geen is van een vierkante meter. Nu had ik zoiets in gedachten;
[ afbeelding ]
Ik vind het echt prachtig.Maar slijt zoiets snel?
Ik vind deze mooier dan die je eerst had geplaatst. Het is wel persoonlijk wat je zelf mooi vindt dus of ik je bv zou kunnen helpen, is toch wel lastig. Ik zou gewoon even op google rondkijken met de betekenis vriendschap en dan kom je echt aan andere symbolenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
Maar om ff terug te komen op het plaatje zelf....
[ afbeelding ]
zou dit dan een beter idee zijn?
Of hebben jullie wat beters
Is fake.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Beetje offtopic, maar check
Alle profielfoto's van je Facebook vrienden laten tatoeëren.
Omdat een depressie zielig is en zo kunnen die zieligerds aan iedereen hun zielige verhaal vertellen als er gevraagd wordt waarvoor hun tattoo staat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Dat is toch echt keihard nep. Verder, als het echt was: vind het een mooi idee met een mooie uitkomst. Waarom is een lelie die staat voor je depressie van een jaar geleden wel okee en een sleeve met kleurrijke fotootjes van mensen die jouw leven op een bepaald moment representeren niet?
Dan doen we volgende week vrijdag maar weer eens een updateje van mij. Dan ben ik eindelijk weer eens aan de beurt voor mijn sleeve.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef CecilBDemented het volgende:
weer een update van mijn kant. volgende week geen tattoo sessie.
de week daarop komt er weer een update
Markus Lenhard (http://www.luxaltera.com/main.html), zit alleen tegenwoordig in Berlijn. Gerrit van Tattoo Mania is goed, erg goed met kleuren, alleen ik heb nog nooit biomech tattoos van hem gezien. En idd, Gerrit heeft een lange wachtlijst! Maar ga er maar vanuit dat alle goede artiesten een wachtlijst van een jaar tot 2 jaar hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik meng mij ook in de discussieNa 6 jaar denken ben ik er over uit dat ik inderdaad een tattoo wil, het wordt een sleeve in biomechanical stijl. Heb dit vooral uitgesteld omdat ik dit niet in een impuls wilde doen. De tijd is er nu toch echt wel rijp voor.
Ik wil juist niet iets met betekenis omdat je daar later op terug kan komen. Biomechanical past goed bij mij en ik vind het vooral prachtig om het esthetische aspect en dat het heel ingewikkeld kan zijn. Omdat het in principe niets voorstelt wil ik graag dat er iets aan te zien is, dat men een paar keer moet kijken om te doorzien hoe hij in elkaar steekt.
Een vriendin van mij is kunstenaar van beroep en zij experimenteert met heel veel stijlen. Toen ik haar voorstelde of zij een design voor mij wilde maken was ze razend enthousiast (ze was net bezig met de stijl van H.R. Giger). Nu maar wachten tot de schetsen klaar zijn, of het inderdaad is wat ik in gedachten heb en dan shoppen naar een artist die zich er aan wil wagen.
Daarom mijn vraag, er gaan nog wel wat sessies inzitten en ik wil dat dit goed gebeurt, dit moet door de beste gezet worden. Geld is geen issue wat dat betreft. Ik weet dat Tattoo Mania als goed wordt beschouwd en ze zitten in mijn stad, maar een wachtlijst van 2 jaar is wel heel lang. Kunnen jullie nog andere zaken/artists aanbevelen? Iemand die deze stijl vaker heeft gedaan en goed met kleuren kan werken?
Iederen tattooeerder behoort toch te kunnen tekenen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
De tekenaar bij de tattooshop van mijn vriendin is er alleen op donderdagavond en zaterdag...dus nogsteeds geen tekening
Maar dat komt nog wel een keer....heeft geen haast gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |