Wat een geweldenaar zeg. Als ik een tattoo neem (momenteel aan het overwegen), dan wordt het hoogstwaarschijnlijk zoiets:quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef Roomsnoes het volgende:
Voor tattoos met schaduwen en vlekken moet je 'ns op deze site kijken. Is van een Tsjechische kunstenaar die echt prachtige dingen heeft gemaakt. Het balletmeisje staat op de arm van een vriendin van me.
Ik wist niet dat daar ook n tattoo shop zat in nijmegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Liquid Sky Tattoo in Nijmegen (beter bekend als de Paraplufabriek)?
Van alle shops in de buurt van Nijmegen vind ik hun tattoos het beste en mooiste overkomen op foto's (maar dat hoeft natuurlijk niet veel te zeggen).
Die zit daar echt al jaaaaren, maar het is idd niet echt een in het oog springende lokatie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef MetalMuisje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar ook n tattoo shop zat in nijmegen![]()
heb mijne laten zetten bij Skin a Matic en ben daar zelf erg tevreden over
Waarom ga je niet eerst flink trainen en als je gegroeid bent dan een pas een tat laten zetten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:11 schreef Dowdoon het volgende:
Wat gebeurt er als je een tattoo laat zetten op je bovenarm en je gaat flink trainen?
Rekt je tattoo dan uit ofzo?
dank jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
WhaaahahahahahahaU suck dude
![]()
![]()
![]()
Je laat je wel kennen![]()
waar ga je het hele gebeuren laten zetten ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:54 schreef genakt het volgende:
Ik ga volgende week voor mijn eerste sessieheel me borst en arm vol met japanse dingen. kooikarpers lotusbloemen enz
Sorry maar toen ik dat plaatje zag moest ik meteen hier aan denken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Zou zoiets mogelijk zijn om te laten zetten??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |