ja, maar die ligt er niet...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:03 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Dit is een stuk moderner![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze daar al een extra bommetje op gegooid?quote:
Jamaar die houden zich afzijdig dus het lijkt me sterk dat ie daar wat op gaat gooien.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Malta zit er nog tussen, als EU land...
Nederland redt hij nietquote:Op zondag 20 maart 2011 11:01 schreef vosss het volgende:
Hoever kan die gare knook eik komen met raketten wat ie heeft? Haalt ie Italie? Of is zelfs dat al te ver?
Ik dacht dat hier iemand het wel wist. Ik bedoel jullie zitten allemaal af te geven op de users die wat sensatie komen zoeken hier en jullie weten het allemaal beter, maar als dan iemand een simpele vraag stelt dan moet ie maar gaan googlenquote:
Daar maak ik me niet zo'n zorgen over, eerder over een herhaling van de bomaanslag in Berlijn of de Lockerbie aanslag.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:01 schreef vosss het volgende:
Hoever kan die gare knook eik komen met raketten wat ie heeft? Haalt ie Italie? Of is zelfs dat al te ver?
Op zich een logische reactie natuurlijk... Al denk ik dat miljoenen wat overdreven is. Maar hee, zo kennen we de Italiaanse Wilders...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:07 schreef Nightwulf het volgende:
Libië heeft besloten niet meer verantwoordelijk te zijn voor de illegale immigratie naar Europa, aldus een veiligheidsfunctionaris volgens de staatstelevisie. Umberto Bossi, de leider van de separatistische Lega Nord, heeft gewaarschuwd dat Italië nu binnengevallen kan worden door miljoenen vluchtelingen. Veel Bossi-aanhangers in het noorden van Italië zijn fel gekant tegen de massale immigratie vanuit Afrika.
bron: Telegraaf
Zegt iemand met een Amerikaanse uitvinding in zijn UI.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:05 schreef Hunterish het volgende:
[..]
amerikanen en mensen die amerika adoreren
Ik weet het ongeveer. Werk het zo uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar die houden zich afzijdig dus het lijkt me sterk dat ie daar wat op gaat gooien.
Is er geen plaatje ergens van het bereik wat die lamlul heeft?
Ja, natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 11:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op zich een logische reactie natuurlijk...
OK thanks gelukkig zijn er ook nog aardige en behulpzame usersquote:Op zondag 20 maart 2011 11:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik weet het ongeveer. Werk het zo uit.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier iemand het wel wist. Ik bedoel jullie zitten allemaal af te geven op de users die wat sensatie komen zoeken hier en jullie weten het allemaal beter, maar als dan iemand een simpele vraag stelt dan moet ie maar gaan googlen
Lekker dan
Die doen precies hetzelfde. Die tonen nog steeds de beelden van de neerstortende jet van gisteren elke paar minuten.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:11 schreef SemperSenseo het volgende:
CNN is een grote diarree van herhalingen met steeds die filmpjes van cruise missile lanceringen.., ik ga maar weer Al Jazeera kijken
Aljazeera > CNN.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:11 schreef SemperSenseo het volgende:
CNN is een grote diarree van herhalingen met steeds die filmpjes van cruise missile lanceringen.., ik ga maar weer Al Jazeera kijken
De hemelsbrede afstand van Tripoli naar Ragusa (zuidelijke stad op Sicilie) is 470 kilometer.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
OK thanks gelukkig zijn er ook nog aardige en behulpzame users
quote:
Heeft iemand al een verklaring voor dit tijdsverschil?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Huh.......12:32.....1 uur later is hier 11:32. loopt mijn klokkie achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |