quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:16 schreef RegularVisitor het volgende:
Ben nieuw hier, maar volg MMA al paar jaartjes, zal eens kijken hoe het met mijn voorspel kwaliteiten zit.
Wilkommenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef N-E-R-D het volgende:
Voorspellen ga ik maar niet doen want daarvoor volg ik het nog niet lang genoeg.
"..I just gotta win, I got karma on my side..."quote:
hebben ze struve zijn benen afgezaagd ofzo?quote:[i??mg]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op donderdag 24 maart 2011 17:13 schreef Brawler het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, wat een stacked card!
Sweet.. Struve, Big Country, Rampage ... I Like!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:13 schreef Brawler het volgende:
[ afbeelding ]
Heel erg stacked... als het maar niet tegenvalt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:13 schreef Brawler het volgende:
[ afbeelding ]
BJ Penn heeft ook altijd mooie en normale shirts, die blauwe in Australië was ook tof.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:51 schreef dapluiz het volgende:
Damn, 130 ziet er zeker vet uit ja.
Kon het trouwens niet laten om Bones' zijn walkout shirt van UFC 128 te bestellen
Tenminste een redelijk normaal shirt itt al die shirts met schedels en adelaars enzo
Maar eerst zondag weer UFC, mooie maand dit, straks strikeforce, bijna elke week wat te kijken
Nelson in held? Waarom? Ik vraag me af wat mensen zo snel helden vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:17 schreef Fenomeno het volgende:
Nelson blijft wel een held, hoop dat ie Mir en flink pak rammel geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |