Haha reken er maar niet op. Alhoewel ik wel een krat bier heb gewonnen met Schaubquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:22 schreef roepdeman het volgende:
@kevin
Wie weet wordt jij wel The Ultimate Predictor!
Oddschecker.com. Hier dus: http://www.oddschecker.com/other-sports/mma-ufcquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Welke site heeft de beste odds om op mma te betten trouwens? Voor mij krijgen die picks pas waarde als je er nog wat mee kunt verdienen.
Inderdaad, je ziet hem ook maar héél even in de trailerquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:58 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hilarisch, als je googled op The Salamander Key dan wordt zijn naam in zowat alle resultaten (eerste pagina) vermeld. Terwijl hij natuurlijk een ultraklein rolletje zonder tekst waarschijnlijk heeft.
Volgende week begint het nieuwe seizoen TUF toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Sow!
Carwin's welcome back fight zal tegen Olav Einemo zijn
+
Q:
Can you give us a little sneak peek for the new TUF season
Dana White:
The thing starts off slow. I was really pissed off with the fights in the beginning and then it just goes through the roof. The fights are awesome.
ik ga met je meequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight Night 24
Main Card
Antônio Rogério Nogueira vs. Phil Davis
Zoals ik inmiddels al ruim een jaar roep: "Let the Wonderful Era continue!!"
3th round (T)KO
Dan Hardy vs. Anthony Johnson
Close fight waarbij 2 factoren van belang zijn. 1: hoe hersteld Hardy na zijn eerste KO loss.
2: In hoeverre kan Rumble dit gevecht op de grond krijgen en houden.
Toch ben ik Hardy wel gaan waarderen en voorzie eindelijk weer een W
Amir Sadollah vs. DaMarques Johnson
Vervelend dat Sadollah paar keer andere tegenstander heeft gekregen in aanloop naar FN24.
En nu een fight waarvan je niet veel beter zult worden als je hem wint.
Maar winnen zal hij zeker
Leonard Garcia vs. Chan Sung Jung
Een Fight of the Year rematch
Vreemd dat we er bijna niemand over horen, ook al is de match nog niet zo heel lang officieel.
Garcia pakt hem ook dit keer en nu met nóg meer overtuiging!!
Preliminary Card
Alex Caceres vs. Mackens Semerzier
Jon Madsen vs. Mike Russow
John Hathaway vs. Kris McCray
Michael McDonald vs. Edwin Figueroa
Sean McCorkle vs. Christian Morecraft
Johny Hendricks vs. TJ Waldburger
Mario Miranda vs. Aaron Simpson
Waylon Lowe vs. Nik Lentz
Voor de 'Ultimate Predictor' tellen alleen de 4 main card fights.
Vorige keer 20 man, hopelijk doen jullie nu ook weer allemaal mee!!
Yep, en in Dana's blog die zojuist geupload is de tryouts voor het seizoen erna!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef Brawler het volgende:
[..]
Volgende week begint het nieuwe seizoen TUF toch?
quote:Antônio Rogério Nogueira vs. Phil Davis
Dat einde is echt grappigquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:05 schreef Hooidraad het volgende:
Dana's blog met Shogun vs. Rua en TUF 14 try-outs,
die gast @ 7:00
Ik ga mee met deze picksquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef n00cL30n het volgende:
Fight Night 24
Main Card
Antônio Rogério Nogueira vs. Phil Davis
Hoezeer ik Little Nog hoog acht, denk toch dat Davis hier de win gaat binnenhalen.
Comeback, comeback KOMBEK!
DeMarques is goed, maar arrogant. Ik denk toch dat Sadollah gaat straffen
Ik ben bang dat Garcia het gevoel heeft dat het een kat in het bakkie wordt en daardoor te makkelijk een steek gaat laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |