Ga ik zeker even volgen, Alistair kondigde 2/3 maanden al aan dat hij een project met Veronica deedquote:Op maandag 21 maart 2011 13:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Alistair: ik keek niet eens naar haar tieten, man!
gast is een legende, hij ziet er nu nog precies hetzelfde uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Fenomeno het volgende:
Wat kunnen jullie mij hier verder vertellen over Gerard Gordeau, ik lees net dat ie Gracie in zn oor beet, een japanner in zn oog prikte, een swastika tattoo heeft en voor zn matches tijdens UFC 1 de hitlergroet bracht
dan lijken me Struve en Overeem wat meer representatief voor nederland
Dat antisemitische is mij niet bekend, waar heb je dat gehoord/gelezen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Fenomeno het volgende:
Wat kunnen jullie mij hier verder vertellen over Gerard Gordeau, ik lees net dat ie Gracie in zn oor beet, een japanner in zn oog prikte, een swastika tattoo heeft en voor zn matches tijdens UFC 1 de hitlergroet bracht
Dat heb ik ook nog niet eerder gehoord, over gelezen en gezien? Kan het mij niet echt voorstellen van Gordeau, als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat antisemitische is mij niet bekend, waar heb je dat gehoord/gelezen?
quote:Gordeau isn't a Nazi. That's the Savate salute he was doing.
quote:Gordeau was said to do Savate, when he really did Kyokushin karate. He was saluting the crowd, a similar salute was done during Roman times. The swastika itself is used by many cultures and means different things along with a similar salute, unforunatley people only recognize it being connected to Nazi ideals.
quote:He was a Kyokushin Karate fighter. He also happened to fight the Savate champ in Savate rules and won by KO, making him the Savate world champ. Around this time, he left Kyokushin and joined World Oyama Karate. When he was preparing to fight in UFC 1, he told Soshu Oyama that he would be fighting and Soshu told him not to fight under the World Oyama Karate name in case he lost, so since he had the Savate title, he called himself a Savate fighter. He has since parted ways with World Oyama Karate.
quote:Also, a quote from Gordeau in response to the accusations after UFC 1:
"I'm Jewish too... all my family were killed in World War II by the Germans."
-- Taken from the book, No Holds Barred.
quote:Royce was pissed because Gordeau bit his ear. Gordeau was pissed becaused he thought the UFC doctors told Royce on what side Gordeau was injured and Royce attached that side.
quote:He's not a fucking nazi u idiots..
He's a jew!!!
Secondly, he didnt blind Yuki Nakai.. Yuki refused to go the doctor for weeks. The doctors said that if he went to the hospital after the comp he would have been fine...
Maar geliefd is hij niet op dat forum zegquote:Listen Gordeua definietely gouged him, no argument there.
But Nakai didn't visit the hospital for over 10 days. Enson Inoue posted this years ago, Enson is a friend of his
Ik heb een keer les gehad van hem bij kamakura tijdens kickboksen. Rustige, aardige man met humor, je moet eens zijn columns in rings lezen, je lacht je kapot. Een echte Hagenees en ook zeker een legende in het kyokushin karate. Jammer dat hij die finale niet won.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Fenomeno het volgende:
Ach ja, hij kan altijd nog zeggen dat hij gewoon z'n afkeer van Ajax aan het uiten is.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Ik heb een keer les gehad van hem bij kamakura tijdens kickboksen. Rustige, aardige man met humor, je moet eens zijn columns in rings lezen, je lacht je kapot. Een echte Hagenees en ook zeker een legende in het kyokushin karate. Jammer dat hij die finale niet won.
Ik word zo moe van dit soort gejank altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Schaub hit Mirko to the back of the head 8 or 9 times (take away his KOTN bonus)
http://www.sherdog.net/fo(...)-kotn-bonus-1600815/
I'm watching the video and I just can't believe how blatant those shots were.
These weren't some missed strikes where Mirko ducked, they were aimed with full intent of landing at the target.
And then he has the audacity to say Herb Dean is quick to deduct a point because he only did like once before the deduction.
Will post some gifs later on.
Look at Schaub's eyes...making sure it landed to the back of the head...
[ afbeelding ]
ooops I did it again
[ afbeelding ]
first warning from Dean...again blatant and calculated as they come
[ afbeelding ]
why not Schaub, right?
[ afbeelding ]
Herb finally has enough
[ afbeelding ]
Tja sommige mensen moeten nog overtuigd worden blijkbaar.. Herb Dean had gewoon gelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dit soort gejank altijd
ja maar iemand van Pride heeft verloren, dan moet er wel iets gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
ik heb 9/12, met de main card allemaal goed. Ik vind het maar gezeik over Brendan Schaub, ik bedoel hij heeft zijn point deduction gehad?
Little Nog gaat ook klop krijgen van Davis.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:32 schreef Fyodor het volgende:
4/5 van de maincard, undercard niet voorspeld.
@ leon303: in zekere zin is het gedaan met de Pride helden, maar dat is geen schande. De meeste Pride helden zijn namelijk (ruim) in de dertig en vergelijk het maar eens met de UFC 'helden' uit 2005: Arlovski, Sylvia enz. De leeftijd begint gewoon parten te spelen en er staat nu een soort van nieuwe, jongere generatie klaar.
Ps Dan Henderson
Mee eens! Davis zal ooit voor de titel vechten denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Little Nog gaat ook klop krijgen van Davis.
wel de volgende keer meedoen en picks maken!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:20 schreef kevin_ het volgende:
Ik wil wat oude UFC events gaan terugkijken, maar ik heb ze nog nooit gezien. Weet iemand welke van de volgende events het leukste zijn?
UFC 67, 68, 69, 71, 72, 74.
Dank
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Little Nog gaat ook klop krijgen van Davis.
Zo denken de bookies er dus ook overquote:The former PRIDE veteran and UFC light heavyweight contender is the underdog (+220) for his March 26 main event against wrestling phenom Phil Davis (-300).
Haha, wat een held!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
wel de volgende keer meedoen en picks maken!!
UFC 128 main card in picks
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Zo denken de bookies er dus ook over
+
'Fan' denkt dat Phil Davis, Jon Jones is
68 gekeken, was een leuke cardquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mee eens! Davis zal ooit voor de titel vechten denk ik.
@ kevin:
UFC 68 en 74 zijn imo het leukst!
quote:The Salamander Key ( formerly The Fifth Execution) is a motion picture staring Rutger Hauer, Michael Madsen, and Fedor Emelianenko which is scheduled for its world premiere March 24th in Moscow, Russia.
The movie is sure to entertain action film fans world wide, and marks the debut of Fedor Emelianenko on the big screen.
mooi gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
+
Hilarisch, als je googled op The Salamander Key dan wordt zijn naam in zowat alle resultaten (eerste pagina) vermeld. Terwijl hij natuurlijk een ultraklein rolletje zonder tekst waarschijnlijk heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
The Salamander Key : World Movie Premiere slated for Moscow on March 24th
[..]
Aha, dus dr was Fedor mee bezig. Gaat nu iedere grote naam in het MMA de acteur uithangen?
Ik doe wel weer mee, even druk gehad!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
+
LOL, hij komt Canada niet inquote:Can someone tell Canada to quit trippin and let me up in there I'm tryin to get paid..
Op unibet kun je ook wedden, maar bijvoorbeeld op komende event met Mr Wonderfull vs Lil nog staat er niet bij, Strikeforce e.d. ook helaas niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Welke site heeft de beste odds om op mma te betten trouwens? Voor mij krijgen die picks pas waarde als je er nog wat mee kunt verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |