Voordat die flesjes goed staan en die onderbroek goed zit..minuutje of 40 denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Rafa de baan op gaaT? 20 min?
Denk je niet dat hij mentaal moe is? Ik denk dat nadal gewoon wint.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef Norrage het volgende:
En terecht. Ben benieuwd of ie het waarmaakt.
Mentaal moe? Zou niet weten waarom..quote:Op zondag 20 maart 2011 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij mentaal moe is? Ik denk dat nadal gewoon wint.
Omdat hij dit jaar nog geen wedstrijd heeft verloren.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mentaal moe? Zou niet weten waarom..
Onderschat die Hopman Cup niet hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Zoveel heeft hij nou ook niet gespeeld...Hopman Cup, Ozzie Open, Dubai en nu dit..
Daar krijg je juist vertrouwen van. Mentale moeheid komt van zware wedstrijden, die hij nauwelijks heeft gehad. Daarnaast heeft hij genoeg rust gehad dit jaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat hij dit jaar nog geen wedstrijd heeft verloren.
Sport 1 gewoon.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:01 schreef Norrage het volgende:
waar kijken jullie? Want fromsport.com lagt bij mij
De niet-laggende stream van fromsportquote:Op zondag 20 maart 2011 22:01 schreef Norrage het volgende:
waar kijken jullie? Want fromsport.com lagt bij mij
Er is er maar eentje die het doet mij bijquote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De niet-laggende stream van fromsport
Hij leek in het begin ook even last te hebben van zijn ogen.quote:
Het punt daarvoor had al af moeten zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Bijvoorbeeld dat punt. Die smash moet gewoon af zijn en zo niet had hij makkelijk genoeg tijd moeten hebben om die laatste bal niet te hoeven slicen. Ook laag 1ste service percentage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |