Ja, weergaloos inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
ze zijn wel goed bezig ja
Maar Djoko - Rafa wedstrijden zijn wel vaker fantastisch...Vooral die ene gravelpot die de ondergang van Rafa had ingeleid dat jaar, in Madrid...
Niet als hij zulke smashes gaat slaan.quote:
don't jinx it broquote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Colplay het volgende:
Nadal serveert niet goed en maakt te veel fouten. Dit lijkt me einde wedstrijd.
quote:
Nou, daar moet het minimaal een dubbele break zijn bij toppers. Die vinden vaak wel een manier om terug te breaken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Colplay het volgende:
Nadal serveert niet goed en maakt te veel fouten. Dit lijkt me einde wedstrijd.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou, daar moet het minimaal een dubbele break zijn bij toppers. Die vinden vaak wel een manier om terug te breaken.
Hij speelt nu weer op het niveau van de laatste tijd inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef Norrage het volgende:
Djoko heeft duidelijk zijn niveau geupped...
Ach ja, niemand had gedacht dat ze zo ver zouden komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens, vanavond stappen beide spelers in het vliegtuig om morgen een exho te spelen in Bogota![]()
.
Even tussen Indian Wells en Miami door...![]()
Zat ik me ook te bedenken jaquote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens, vanavond stappen beide spelers in het vliegtuig om morgen een exho te spelen in Bogota![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |