Dat zit er niet in denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Norrage het volgende:
Zolang de winnaar Rafa morgen van de baan slaat ben ik blij
Ik denk dat de winnaar van deze partij morgen ook zal winnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Norrage het volgende:
Zolang de winnaar Rafa morgen van de baan slaat ben ik blij
Beetje communicerende vaten. Federers niveau is nu hoger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic zijn niveau is naar beneden.
En die van Federer omhoog!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic zijn niveau is naar beneden.
Omdat hij de vorige set wint betekent het niet dat Djoko er ineens niks meer van kan. Het blijven moeilijke games. Die had hij ook in de 2e set.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik begrijp het niet. Meteen 15-40 achter.
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.htmlquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef San_Andreas het volgende:
streampje pmen, http://atdhe.me/ werkt ook niet (link op de site zelf)
Ja, maar de bal bijvoorbeeld die hij op 15-30 sloeg. Een afzwaaier die meters uit gaat. Dat begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat hij de vorige set wint betekent het niet dat Djoko er ineens niks meer van kan. Het blijven moeilijke games. Die had hij ook in de 2e set.
Die heeft hij sinds 2001 al in zijn spel. Dus dat kan nu ook. Nu letten we er alleen meer op omdat zijn resultaten niet meer hetzelfde zijn als de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar de bal bijvoorbeeld die hij op 15-30 sloeg. Een afzwaaier die meters uit gaat. Dat begrijp ik niet.
Da's waar. Maar verklaar jij het feit dat Federer minder dominant is vooral uit de tegenstanders die sterker worden of zijn eigen niveau dat minder wordt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die heeft hij sinds 2001 al in zijn spel. Dus dat kan nu ook. Nu letten we er alleen meer op omdat zijn resultaten niet meer hetzelfde zijn als de afgelopen jaren.
Lijkt me duidelijk dat in ieder geval dat laatste het geval is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's waar. Maar verklaar jij het feit dat Federer minder dominant is vooral uit de tegenstanders die sterker worden of zijn eigen niveau dat minder wordt?
Dat begrijp ik. Ik vroeg TheGeneral waaraan het volgens hem vooral lag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat in ieder geval dat laatste het geval is.
Met name dat zijn eigen niveau achteruit is gegaan. Deze Federer is niet de Federer van 2004-2005-2006-2007. Dat lijkt me duidelijk. Het was ook wel logisch dat hij eens dat belachelijk hoge niveau moest verlaten, hij wordt immers ook ouder.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's waar. Maar verklaar jij het feit dat Federer minder dominant is vooral uit de tegenstanders die sterker worden of zijn eigen niveau dat minder wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |