Get somequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nu op Veronica livebeelden uit Libië overigens ...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
FIRST NAVY VIDEO OF TOMAHAWK MISSILE LAUNCH FROM USS BARRY #Libya #OdysseyDawn http://twitvid.com/F2URC (via @MilesDoranCBS)
Full Metal Jacketquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Veronica?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nee hoor zag het via een ander persoon die het beweerde via Facebookquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
nou denk je nou echt dat obama denkt oh grapje! tof! sympathieke kerel dan toch... Ff die vliegtuigen terug roepenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het is simpel. Humor werkt!. 100 % dat Obama al meerdere maln heeft moeten lachen om Gaddafi. Berlusconi die steeds verder in het nauw komt met zn Bunga Bunga feestjes, roept bij en persconferentie dat de linkse partijleiders ook welkom zijn. Je moet dan toch lachen, althans veel mensen en dat levert hem dan toch weer wat krediet op.
Bird is the wordquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is zeker interessant. Het is ook snel gegaan hè. Met kerst was alles nog pais en vree. Dat idee kan Gaddafi niet verdragen. Alle banden met het Westen waren goed, er leek niets aan de hand en nu dit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik,
Maar ik vind die gekte altijd zo boeiend
Hoe dichter ze bij het eind komen die dicators hoe minder ze contact hebben met de realiteit
(en wat was er dan eerst? het verval of de psychose zeg maar)
Waarschijnlijk gaat ie nu over 1 van die dames heen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef aerdt het volgende:
[ afbeelding ]
Ghadaffi's famous Amazonian guards
Vergis je niet in die man, hij is 42 jaar aan de macht in een zeer moelijk land.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik,
Hoe dichter ze bij het eind komen die dicators hoe minder ze contact hebben met de realiteit
Ok.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Kutjelik het volgende:
Derde Wereld Oorlog is dichtbij ben ik bang
Je gevoelens laten je in de steek, onzin.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Kutjelik het volgende:
tnx for the info.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Kutjelik het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Kutjelik het volgende:
/Aluhoedjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Kutjelik het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Jetfly het volgende:
Update 23:30 Geen Nederlandse, maar Deense gevechtsvliegtuigen zijn vanavond geland op een militaire basis in Italië. Het lijkt erop dat Al Jazeera zich vergist heeft (Dutch/Danish).
He shit... Oorlog verklaard aan het verkeerde landquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Kutjelik het volgende:
kadaffi declared war to italy usa france the nl spain
Niet zo vreemd, ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef ruub-ster het volgende:
CNN maakt melding van afvalligheid binnen het Libische leger: een deel van de soldaten zou niet langer voor Gaddafi willen vechten. Het is onduidelijk waar de Amerikaanse nieuwszender zich precies op baseert.
Zeker boeiend. Met kerst was alles nog pais en vree, en 40 jaar daarvoor ook. Hij heeft ook charisma en hij windt iedereen om zn vinger. Hij heeft Zwitserland helemaal gek gemaakt, de UK heeft ie belazerd, hij is dikke vriendjes weer met het Westen. Daar krijg je een ego van hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |