Den Haag!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
ok nog 1 foto van vandaag. Ik heb serieus nog nooit zo een druk balkon gezien.
[ afbeelding ]
Den Haag is best een leuke stadquote:Op zondag 20 maart 2011 19:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Was er nog nooit geweest eigenlijk. Dagje Den-Haag. Leuke binnenstad.
Zou eerder de sluitertijd de schuld gevenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
Veels te veel bewogen foto's. Ver inzoomen in een sporthal is dus niet handig op f/4>
.
Sluitertijd van 40 tot 125, maar alles op 40-80 is bewogen omdat ik vol adrenaline zatquote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou eerder de sluitertijd de schuld geven [ afbeelding ] .
Vet dingquote:
Nog nooit last van gehad op 1/20 en ik zit toch vaak vol adrenaline als de piepert gaatquote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sluitertijd van 40 tot 125, maar alles op 40-80 is bewogen omdat ik vol adrenaline zat
Weet ik. Maar ik was ook bewegende mensen op de plaat aan het zetten. Met jiu jitsu willen ze niet zo erg stilstaanquote:Op zondag 20 maart 2011 20:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad op 1/20 en ik zit toch vaak vol adrenaline als de piepert gaat
Dan ligt het aan je ISO van je body en lichtsterkte van je lenzen, niet de adrenaline of wat dan ookquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik was ook bewegende mensen op de plaat aan het zetten. Met jiu jitsu willen ze niet zo erg stilstaan
Klopt, 1600 iso en f/4 is niet zo hendig. Kon ook mijn 50 mm f/1.8 wel gebruiken maar daar was het allemaal wat te ver weg voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je ISO van je body en lichtsterkte van je lenzen, niet de adrenaline of wat dan ook.. Denk dat je met die sport nog aan een snellere sluitertijd dan voetbal moet zitten, 1/400++
Klinkt als een flinke klus!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:12 schreef Puala het volgende:
De lettertjes en to do lijstjes dansen voor mijn ogen op het moment.
Ik benop een huisje. Alleen euhm moet ik nu dus kijken of het haalbaar is om het aan te schaffen. Er moet flink in verbouwd worden (er zijn 4 muren + een dak aanwezig nu), dus dat moet begroot worden.
Wat een gedoe zeg
Dat is het ook. Daarom wil ik weten of ik het zelf op kan brengen om dat te doen. Ik wil zekerheid hebben dat ik het financieel red. Dat niet alles van de duurste kwaliteit is en dat ik geen merk zooi er in kan zetten boeit me niet. Alleen wil ik niet na de helft van de verbouwing er achter komen dat ik achter blijf in een bouwval.quote:
Als er echt nog vloeren enzo in moeten komen gaat het zeker duur worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is het ook. Daarom wil ik weten of ik het zelf op kan brengen om dat te doen. Ik wil zekerheid hebben dat ik het financieel red. Dat niet alles van de duurste kwaliteit is en dat ik geen merk zooi er in kan zetten boeit me niet. Alleen wil ik niet na de helft van de verbouwing er achter komen dat ik achter blijf in een bouwval.
Enige zekerheid is wel wenselijk
Nou ja vloeren enzo. Boven ligt een vloer die helemaal goed is, maar daar moet weer flink wat aan de muren gebeuren. De badkamer ligt zover in puin dat die ook gestript moet worden en dan kijken of je überhaupt nog wat met de leidingen kan.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als er echt nog vloeren enzo in moeten komen gaat het zeker duur worden.
Ik zou als ik jou was bij verschillende aannemers offertes vragen. Vraag anders eens in K&W voor tips!
Stuken=gedeelte van de kamer, of stucwerk, insmeren met pleister?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja vloeren enzo. Boven ligt een vloer die helemaal goed is, maar daar moet weer flink wat aan de muren gebeuren. De badkamer ligt zover in puin dat die ook gestript moet worden en dan kijken of je überhaupt nog wat met de leidingen kan.
En beneden ligt voor het grootste gedeelte geen vloer meer. Daar kijk je zo de kruipruimte in![]()
Het nadeel van offertes aanvragen bij aannemers is dat ze ook gelijk personeel meerekenen. Het enige wat ik wil laten doen is stuken. En dan niet eens alle ruimtes, maar alleen het trapgat en de woonkamer![]()
Ik ben alle K&W topics aan het doorspitten om te kijken wat zij hebben gedaan. Dan kijk ik of ik dat wil en wat het kost
Stuken = insmeren met pleister. En dan de ruimtes woonkamer (ook keuken) en trapgat.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stuken=gedeelte van de kamer, of stucwerk, insmeren met pleister?
Ga je de rest zelf doen?
Volgens mij is het stucen?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Stuken = insmeren met pleister. En dan de ruimtes woonkamer (ook keuken) en trapgat.
JaVolgens mij moet ik dat best kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |