Die ze nie thebben?:')quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef Besjah het volgende:
Ik hoor dat ene Ahmedijan (iran) heeft gezegd dat als de landen binnen 24 uur niet wegzijn dat hij gaat beginnen met kernkoppen?
Onzin voor je leven!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef Besjah het volgende:
Ik hoor dat ene Ahmedijan (iran) heeft gezegd dat als de landen binnen 24 uur niet wegzijn dat hij gaat beginnen met kernkoppen?
Was een falerd, hij zei dat ze de oorlog aan het winnen waren, onder controle, en dan zag je daarachter amerikaanse tanks rijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef jamesstewart het volgende:
Waarom post iedereen die woordvoerder van Saddam? Heb dat filmpje nooit gezien
Wat is er raar/bijzonder/grappig aan de woordvoerder?
De rekening van Lockerbie moet nog steeds vereffend worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijkbaar stond er nog steeds een rekening open hier en daar.
Omfg fuck dit soort mensen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef Besjah het volgende:
Ik zeg toch ook; ik hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omfg fuck dit soort mensen.Met je bullshit
Jij kent hem echt niet!?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef jamesstewart het volgende:
Woordvoeder van Saddam die beweerde dat de Amerikaanse kruisvaarders in de pan werden gehakt. Op de achtergrond rolden Abrams-tanks voorbij. Is wel op Youtube te vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef jamesstewart het volgende:
Met zn aanwijsstok op die kaart terwijl het hele gebouw dreunde onder de bommenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kent hem echt niet!?
Die man was geweldig. Flink om hem gelachen tijdens die Golf oorlog.
even een link graag ,merciquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef Besjah het volgende:
Jij bent 15?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef jamesstewart het volgende:
Ik verwacht eerder dat ze met extra vliegtuigen terug komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat claimt ome Moeamar ja, maar de Fransen missen gek genoeg geen vliegtuig
Ja dat mis ik ook een beetje, je zou toch denken dat die opstandelingen nu loco gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Iemand een idee op de rebellen ook oprukken? Lijkt me namelijk wel een goed idee nu.
Hmm er wordt 's nachts toch nauwelijks gevochten? Beide kanten hebben niet of nauwelijks night vision apparatuur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Iemand een idee op de rebellen ook oprukken? Lijkt me namelijk wel een goed idee nu.
Tweede Golf oorlog.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kent hem echt niet!?
Die man was geweldig. Flink om hem gelachen tijdens die Golf oorlog.
Die zou twee uur geleden al een toespraak houden? Die komt niet meer hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef horned_reaper het volgende:
Update 22:27 De toespraak van Gaddafi wordt nu niet snel, maar later vanavond verwacht. (SkyNews)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |