spook!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
Maaruh, hoeveel kilo vlees levert zo'n beest nou op?
en hoeveel kilo schijt zo'n beest gemiddeld per dagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en hoeveel kilo schijt zo'n beest gemiddeld per dag
hey jesje, lieve beestjes, maar ik heb ook heel graag een lekkere biefstuk hoorquote:
ik ook maar dit wil ik niet horen na zo'n fotoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey jesje, lieve beestjes, maar ik heb ook heel graag een lekkere biefstuk hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
na 3 jaar ongeveer 350 kg versneden vlees... totaal een goede middenklasser autoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
Dito... Jonge kalfjes, lammetjes en varkentjes zijn gewoon liev. Bij oudere dieren denk ik aan zwezerik, tournedos, lamsrack en buikspekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik ook maar dit wil ik niet horen na zo'n foto
Nog drie jaar wachten dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef Spooky4u het volgende:
Owh, en als je wil hou ik me beschikbaar voor een lekker stukje Geraldine hoor
de zwezerik ook niet hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Spooky4u het volgende:
lamsrack wordt ook niet van bejaarden gemaakt hoor.
Denk je dat dit is? Twitter?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neeeeeee hoor![]()
Maar loop af en aan naar de computer en zeg alleen wat snel in me opkomt
het kan ook zijn dat ze eerst nog 10 jaar kalfjes gaat gevenquote:
Hecht je aan koeien? Zoals aan een huisdier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze eerst nog 10 jaar kalfjes gaat geven
nu tijd voor bier!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze eerst nog 10 jaar kalfjes gaat geven
nu tijd voor bier!
Interessante vraag heb ik mij tot nu toe nooit afgevraagdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hecht je aan koeien? Zoals aan een huisdier?
dank jequote:
Zijn deze vers Jes? Die van Bol zitten nog in een houten krat en zijn dus al echt al ouder dan de gemiddelde leeftijd van de Fokkers.quote:
ja aan sommige wel..... ze hebben allemaal een eigen karakter maar anders dan met een hond... slachten hoord erbij anders kan ik dit werk niet doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hecht je aan koeien? Zoals aan een huisdier?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn deze vers Jes? Die van Bol zitten nog in een houten krat en zijn dus al echt al ouder dan de gemiddelde leeftijd van de Fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |