spook!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
Maaruh, hoeveel kilo vlees levert zo'n beest nou op?
en hoeveel kilo schijt zo'n beest gemiddeld per dagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en hoeveel kilo schijt zo'n beest gemiddeld per dag
hey jesje, lieve beestjes, maar ik heb ook heel graag een lekkere biefstuk hoorquote:
ik ook maar dit wil ik niet horen na zo'n fotoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey jesje, lieve beestjes, maar ik heb ook heel graag een lekkere biefstuk hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
na 3 jaar ongeveer 350 kg versneden vlees... totaal een goede middenklasser autoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
Dito... Jonge kalfjes, lammetjes en varkentjes zijn gewoon liev. Bij oudere dieren denk ik aan zwezerik, tournedos, lamsrack en buikspekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik ook maar dit wil ik niet horen na zo'n foto
Nog drie jaar wachten dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef Spooky4u het volgende:
Owh, en als je wil hou ik me beschikbaar voor een lekker stukje Geraldine hoor
de zwezerik ook niet hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Spooky4u het volgende:
lamsrack wordt ook niet van bejaarden gemaakt hoor.
Denk je dat dit is? Twitter?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neeeeeee hoor![]()
Maar loop af en aan naar de computer en zeg alleen wat snel in me opkomt
het kan ook zijn dat ze eerst nog 10 jaar kalfjes gaat gevenquote:
Hecht je aan koeien? Zoals aan een huisdier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze eerst nog 10 jaar kalfjes gaat geven
nu tijd voor bier!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze eerst nog 10 jaar kalfjes gaat geven
nu tijd voor bier!
Interessante vraag heb ik mij tot nu toe nooit afgevraagdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hecht je aan koeien? Zoals aan een huisdier?
dank jequote:
Zijn deze vers Jes? Die van Bol zitten nog in een houten krat en zijn dus al echt al ouder dan de gemiddelde leeftijd van de Fokkers.quote:
ja aan sommige wel..... ze hebben allemaal een eigen karakter maar anders dan met een hond... slachten hoord erbij anders kan ik dit werk niet doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hecht je aan koeien? Zoals aan een huisdier?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn deze vers Jes? Die van Bol zitten nog in een houten krat en zijn dus al echt al ouder dan de gemiddelde leeftijd van de Fokkers.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dito... Jonge kalfjes, lammetjes en varkentjes zijn gewoon liev. Bij oudere dieren denk ik aan zwezerik, tournedos, lamsrack en buikspek
Dank je... van koeien en zo wist ik het niet. Mijn oma had vroeger kippen, zaten we met z'n allen in de keuken te plukken. Vond ik echt een heel leuk werkje. Maar die zag ik tot ze in de pan terecht kwamen alleen maar als eierproducentenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja aan sommige wel..... ze hebben allemaal een eigen karakter maar anders dan met een hond... slachten hoord erbij anders kan ik dit werk niet doen
Yes pleasequote:
dat geloof ik! een mintlikeurtje? ook zelfgemaakT!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
zo ff verkast naar de bank, zit beter dan mn eettafelstoelen
Yo, bollo.... wil je ons aan de drank krijgen en dronken voeren of zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat geloof ik! een mintlikeurtje? ook zelfgemaakT!
* snel worteltjes en komkommertjes klaarzettenquote:
nee hoor, je MOET niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yo, bollo.... wil je ons aan de drank krijgen en dronken voeren of zo
lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat geloof ik! een mintlikeurtje? ook zelfgemaakT!
Ja... ik had de mis en place al klaar staanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef jesje1982 het volgende:
kokkie![]()
![]()
![]()
mary heb je de worteltjes en de komkommertjes
Oh... je brengt ons gewoon in verleidingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |