valt niet mee als je voor het eerst danstquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:44 schreef Ecila111 het volgende:
Alle dames zien ik de hele arm van de heren ophoog houden, dodelijk vermoeiend zulke kerels.
Jij opent sneller een nieuwe SC dan dat er een nieuwe COS geopend wordtquote:
De COS stond al klaar, maar Piet heeft hem dichtgegooid.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij opent sneller een nieuwe SC dan dat er een nieuwe COS geopend wordt
Doe eens COS openenquote:
was de weg weer eens kwijtquote:
Die wil ik niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
[COS #634] Bring on the quickstep
quote:
en ze krijgen er vast ook nog een feestje die stijl achter aanquote:
Dat hoop ik toch nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en ze krijgen er vast ook nog een feestje die stijl achter aan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
niemand hier op zaterdagavond betere/leukere dingen te doen dan SST te kijken
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
Neu, er is geen bal op de tv verderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me gewoon afzelf heb ik ook niets beters te doen hoor, daar niet van
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, er is geen bal op de tv verder
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me gewoon afzelf heb ik ook niets beters te doen hoor, daar niet van
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar hier is het altijd heul heul heul gezellig
Lekker, dank jequote:
Kunnen we jou van iets anders voorzien?quote:
Warme choco met slagroomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kunnen we jou van iets anders voorzien?
quote:
Ik heb nog wel wat komkommertjes en worteltjes voor je hoorquote:
DAT DUS!quote:
Lekker al sik thuis ben goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat komkommertjes en worteltjes voor je hoor
Hoi Ceetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
hey goeienavond allemaal, hoe ist?![]()
![]()
Was effe socializen (moet ook gebeuren hè)
En je oog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Ceetje![]()
Hoe is het nu met de overvallen vriend van je?
jij socializt wat afquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
naar omstandigheden maakt ie het goed. Moet nog wel effe een tijdje in het ziekenhuis doorbrengen en de schrik zit er nog goed in. Kaak was niet gebroken maar gescheurd. Maar het gaat volgens de dokters allemaal weer goedkomen, gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Ceetje![]()
Hoe is het nu met de overvallen vriend van je?
merde! wat zitten we toch in een rare wereldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
naar omstandigheden maakt ie het goed. Moet nog wel effe een tijdje in het ziekenhuis doorbrengen en de schrik zit er nog goed in. Kaak was niet gebroken maar gescheurd. Maar het gaat volgens de dokters allemaal weer goedkomen, gelukkig maar
quote:
ik heb een hekel aan oorlog, vallen altijd te veel onschuldige slachtoffers bijquote:
thankx. Waren even op bezoek in het ziekenhuis bij Martijn (van de overval), en daarna nog even bij zijn vrouw geweest, hele hut zat vol, het leek wel een feestjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jij socializt wat afgezellig dat je er weer bent
gelukkig meis, dan komt het goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
naar omstandigheden maakt ie het goed. Moet nog wel effe een tijdje in het ziekenhuis doorbrengen en de schrik zit er nog goed in. Kaak was niet gebroken maar gescheurd. Maar het gaat volgens de dokters allemaal weer goedkomen, gelukkig maar
Ja, greeg hem via de CNN breaking-news binnen "U.S. launches missiles as French jets patrol Libya"quote:
Ga nu naar huisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
DAT DUS!
of is de amuse diner met coquille foie gras en kreeft al klaar ??
Dat is tenminste goed nieuws...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
De worteltjes en komkommertjes worden voor je klaar gezet.quote:
Gaan we straks toch gewoon weer eitjes tikkenquote:
Nee vanavond dealt ie er maar meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we straks toch gewoon weer eitjes tikken
Heb je eigenlijk wel gelijk in. Zelfs Aafke gaat er beter mee omquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nee vanavond dealt ie er maar mee
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelijk in. Zelfs Aafke gaat er beter mee om
me 2..... maar ben wel iemand die continu op het nieuws zit met dit en japan.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
[..]
ik heb een hekel aan oorlog, vallen altijd te veel onschuldige slachtoffers bij
vinnik ook. Ik had toch allang in de gordijnen gezeten hoor zonder peukiesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
same here, ik ben net zo'n ramptoerist wat dat betreft. als er iets gebeurt is staat de hele dag het nieuws aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
me 2..... maar ben wel iemand die continu op het nieuws zit met dit en japan.....
Dito... Toen de Japanse Tsunami de WestCoast van de U.S.A. zou bereiken heb ik ruim twee uur naar een webcam op Seal Beach zitten kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
same here, ik ben net zo'n ramptoerist wat dat betreft. als er iets gebeurt is staat de hele dag het nieuws aan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
same here, ik ben net zo'n ramptoerist wat dat betreft. als er iets gebeurt is staat de hele dag het nieuws aan
Hoi Spookquote:
Hij negeert ons allemaal... Heeft tunnelvisie... Wil alleen Bollokus nog maar zien omdat die de enige is die een foto kan maken van Spooky's Geraldinequote:
Zullen jullie het dan wel naar gemaakt hebben!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij negeert ons allemaal... Heeft tunnelvisie... Wil alleen Bollokus nog maar zien omdat die de enige is die een foto kan maken van Spooky's Geraldine
dr is nog geen drankquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen jullie het dan wel naar gemaakt hebben!
Hebben we het te bont gemaakt? Zijn we niet liev geweest?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen jullie het dan wel naar gemaakt hebben!
Neeeeeee hoorquote:
k dacht alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neeeeeee hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar loop af en aan naar de computer en zeg alleen wat snel in me opkomt
pffffffff, gelukkig maar, dacht ook al dat ik niet liev was geweestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neeeeeee hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar loop af en aan naar de computer en zeg alleen wat snel in me opkomt
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben het SST oog, MissJ doet de Aafkes![]()
Dan ben ik Maik wel. borstverkleining en toch een mijn trekken komenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aafke
het gaat al heel goed hoor, zonder pleister, met zonnebril
![]()
ik ben het SST oog, MissJ doet de Aafkes![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan ben ik Maik wel. borstverkleining en toch een mijn trekken komen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan ben ik Maik wel. borstverkleining en toch een mijn trekken komen
heeft even geduurd, batterij van tel was leeg maar deze is van vanmiddagquote:
Het is toch meer een Spooky hoor, zo witquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
heeft even geduurd, batterij van tel was leeg maar deze is van vanmiddag
[ afbeelding ]
awwwwquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aaaaaaaahhhhhhhquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |