quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef itsme het volgende:
[..]
ja. die pikte net even haar toetsenbord in terwijl Mootje naar oud vuil zat te zoeken.
41 hier, ook danslessen gehad in de brugklas vanuit school. Maar ik vind niet dat het persé bij je opvoeding hoort, hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
Ik ben nu heel benieuwd naar de leeftijd van diegenen die zitten te blaten over goede opvoeding = dansles.
same here hahahaha wat heb ik gelachen om die filmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Natuurlijk! Een van mijn favoriete films. Daarom snapte ik je ook gelijk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou hier in de randstad leren we niet te praten met een muil vol eten en 'gezondheid' te
zeggen als er iemand in de omgeving niest en de deur open te houden voor een ander, etc. etc.
Ik kan dan weliswaar geen stap dansen, maar kom niet aan de opvoedmethoden van mijn ouders!
nou ik ben ook bijna 30 (al zal ik dat altijd blijven ontkennen) en ik kan ook niet dansen.quote:
Wij mochten met gym op een bankje zitten als we geen zin hadden, dus dansles zat er al helemaal niet inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef Day het volgende:
[..]
41 hier, ook danslessen gehad in de brugklas vanuit school. Maar ik vind niet dat het persé bij je opvoeding hoort, hoor.
kan je nagaan he? ik ken ook een paar homo's die hem uitkotsen. een schande noemen ze hemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Pffff.......ik schaam me ZO dood dat ik homo ben als ik die aansteller in zijn eentje zie dansen..
Is toch te zielig?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Pffff.......ik schaam me ZO dood dat ik homo ben als ik die aansteller in zijn eentje zie dansen..
Hopelijk niet alleen vanwege zijn dansen. Die valse nicht streken hoef je ook niet trots op te zijn, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind het een Creep met de hoofdletter 'C'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Stability het volgende:
[..]
kan je nagaan he? ik ken ook een paar homo's die hem uitkotsen. een schande noemen ze hem
Ik was verslaafd aan volksdansen en de leraar die de lessen gaf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef mootie het volgende:
Wij mochten met gym op een bankje zitten als we geen zin hadden, dus dansles zat er al helemaal niet in
Ik zit hier keihard te brullen achter mijn desktop. Hilarisch . Hij lijkt er echt op.quote:
hahahaha hou nou op !!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zit hier keihard te brullen achter mijn desktop. Hilarisch . Hij lijkt er echt op.Ik moet snel weer eens die film downloaden.
Tja d'r zitten een heleboel enge mensen onder de nichtenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Hopelijk niet alleen vanwege zijn dansen. Die valse nicht streken hoef je ook niet trots op te zijn, toch?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was verslaafd aan volksdansen en de leraar die de lessen gaf.
Het ziet er al meteen zo lullig uit, Karim halfgekleed, Geer in z'n pauperpakje, Mo net uit de douche gestapt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Karim, die ziet er toch niet uit zo dansend![]()
Niks om je voor te schamen. Jij blijft gewoon mijn PeterNB.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Ja blijf van mijn mamma en pappa af.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef mootie het volgende:
Laten we het er maar op houden dat 'we' het strontvervelend vinden als de opvoedkundige kwaliteiten van onze ouders in twijfel worden getrokken. Papa en Mama
Het werd georganiseerd door de dansschool naast midelbare school. Was niet verplicht, maar toevallig ging mijn hele klas wel. Heb zelf alleen de basis gedaan. Was zelf meer van beat-en jazzballet, vond stijldansen saai.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij mochten met gym op een bankje zitten als we geen zin hadden, dus dansles zat er al helemaal niet in
Jaaa hahaha ff wiebelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef sjampoeh het volgende:
slow slow kwik kwik slow of het wiebeltjesorry heb ook dansles gehad
Ik ben 2 jaar jonger, en bij ons was het echt totaal niet in schwung, echt niemand zat op stijldansen. Volgens mij kwam het niet eens op bij ons.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef Day het volgende:
[..]
Het werd georganiseerd door de dansschool naast midelbare school. Was niet verplicht, maar toevallig ging mijn hele klas wel. Heb zelf alleen de basis gedaan. Was zelf meer van beat-en jazzballet, vond stijldansen saai.
En dat soort figuren maken het voor de 'normale' homo's ook nog eens extra moeilijk om open te zijn over je geaardheid, aangezien men snel geneigd is je met dat soort lui te vergelijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tja d'r zitten een heleboel enge mensen onder de nichtenIk noem een Albert Verlinde,
een Servio....
Geen idee ik kijk voetbalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Mijn streams gaan mega schokkerig, wie dansen het beste samen?
'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tja d'r zitten een heleboel enge mensen onder de nichtenIk noem een Albert Verlinde,
een Servio....
eric is lief !!! ik sta zelfs nog kussend met hem op de foto !!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef itsme het volgende:
[..]
'
een Erc van DGK.![]()
Nee hoor. Schatje is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |