Ik kan het ook niet ..... en heb het ook nooit meegekregen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef mYsca het volgende:
Iedereen moet opzich wel ballroom kunnen dansen
kwestie van opvoeding
Is van bommiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef itsme het volgende:
Zo meneertje. Mooie op heb je gemaakt zeg. En dat zonder enige hulp en helemaal geen uitleg!
bij mij wordt er gewoon gehakt op mijn bruiloftquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
anders sta je ook voor lul op een bruiloft of iets dergelijks
ik dacht dat dat iets van de jaren 50 was?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:05 schreef Stability het volgende:
ik heb ook geen dansles gehad hoor, mn ouders vonden ook dat het bij de opvoeding hoorde, mn beide zusjes hebben het wel gedaan, ik vond het verschrikkelijk en wilde zoiets echt niet. nu nog vind ik er niets aan. je gebruikt dat toch niet als je uitgaat? tenminste niet waar ik heenga
Ja, als je een mummie bent heb je het wel nodig op bruiloften en feestjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij mij wordt er gewoon gehakt op mijn bruiloft
Tegenwoordig toch niet meer ....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
hakken is zo uit !!!! bek steppen is in tegenwoordig, vraag maar aan jo !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij mij wordt er gewoon gehakt op mijn bruiloft
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Stability het volgende:
[..]
hakken is zo uit !!!! bek steppen is in tegenwoordig, vraag maar aan jo !
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Stability het volgende:
[..]
lololquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ze krijgen 1,5 uur om te oefenen... hoe het daarna gaat nog niet bekendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef sjampoeh het volgende:
beksteppenhoelang moeten ze dit doen straks ??
Zie updates en streamverslagen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef RobbieBoy het volgende:
ik schakel net in. Zijn de bewoners lid geworden van de plaatselijke dans verening, ofzo?
1,5uur??? voor 1 dansje ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze krijgen 1,5 uur om te oefenen... hoe het daarna gaat nog niet bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |