Nou nou nou, moeten we je even opgeven voor Dames en Heren in de dop?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:00 schreef Gamey het volgende:
stervio hou je muil pisvlek dat je er bent
alsof je de danskoning bent bingo nicht
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:02 schreef Stability het volgende:
bah stervio ga op de bank zitten, aansteller ! of trek een tutu aan met flatjes en ga ballet oefenen , blaaskaak
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef mYsca het volgende:
Iedereen moet opzich wel ballroom kunnen dansen
kwestie van opvoeding
Ik ben uitstekend opgevoed, maar heb geen dansles gehad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef mYsca het volgende:
kwestie van opvoeding
Voor als je gaat trouwen toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef mYsca het volgende:
kwestie van opvoeding
Het gaat nu ietsje beter maar niet echt super.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef voxy317 het volgende:
Laura en Karim hebben de armen al verkeerd laat staan dar ze de benen goed krijgen
Ik kan het ook niet ..... en heb het ook nooit meegekregen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef mYsca het volgende:
kwestie van opvoeding
Is van bommiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef itsme het volgende:
Zo meneertje. Mooie op heb je gemaakt zeg. En dat zonder enige hulp en helemaal geen uitleg!
bij mij wordt er gewoon gehakt op mijn bruiloftquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
anders sta je ook voor lul op een bruiloft of iets dergelijks
ik dacht dat dat iets van de jaren 50 was?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:05 schreef Stability het volgende:
ik heb ook geen dansles gehad hoor, mn ouders vonden ook dat het bij de opvoeding hoorde, mn beide zusjes hebben het wel gedaan, ik vond het verschrikkelijk en wilde zoiets echt niet. nu nog vind ik er niets aan. je gebruikt dat toch niet als je uitgaat? tenminste niet waar ik heenga
Ja, als je een mummie bent heb je het wel nodig op bruiloften en feestjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij mij wordt er gewoon gehakt op mijn bruiloft
Tegenwoordig toch niet meer ....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
hakken is zo uit !!!! bek steppen is in tegenwoordig, vraag maar aan jo !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij mij wordt er gewoon gehakt op mijn bruiloft
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Stability het volgende:
[..]
hakken is zo uit !!!! bek steppen is in tegenwoordig, vraag maar aan jo !
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Stability het volgende:
[..]
lololquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ze krijgen 1,5 uur om te oefenen... hoe het daarna gaat nog niet bekendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef sjampoeh het volgende:
beksteppenhoelang moeten ze dit doen straks ??
Zie updates en streamverslagen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef RobbieBoy het volgende:
ik schakel net in. Zijn de bewoners lid geworden van de plaatselijke dans verening, ofzo?
1,5uur??? voor 1 dansje ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze krijgen 1,5 uur om te oefenen... hoe het daarna gaat nog niet bekend
1,5 uur van dit hopeloze gedraai?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze krijgen 1,5 uur om te oefenen... hoe het daarna gaat nog niet bekend
Helemaal mee eens. Dansles hoort bij de basis-elementen van een goede opvoeding.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef mYsca het volgende:
kwestie van opvoeding
hij krijgt er steeds meer een hekel aan volgens mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
hahaha stervio word echt als slaafje gebruikt , issie in zn element of niet?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
1,5 uur van dit hopeloze gedraai?![]()
dan ga ik maar even koken
Flikkerstraal nou lekker op. Je gaat mij niet aanpraten dat ik geen goede opvoeding heb gehad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dansles hoort bij de basis-elementen van een goede opvoeding.
aaf die danst met een zoutzakquote:
goeie opvoeding heb ik gehad, maar wat nou als je er geen zin in had om mee te doen met dansles? het pastte totaal niet in mijn eigen ikkequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dansles hoort bij de basis-elementen van een goede opvoeding.
mee eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Flikkerstraal nou lekker op. Je gaat mij niet aanpraten dat ik geen goede opvoeding heb gehad.
de quickstep voor bruiloften is meer dan voldoendequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Stability het volgende:
[..]
goeie opvoeding heb ik gehad, maar wat nou als je er geen zin in had om mee te doen met dansles? het pastte totaal niet in mijn eigen ikke
Nee joh quickstep is de makkelijkste. Maar tango wordt wel grappig den ik hahah!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:10 schreef mYsca het volgende:
[..]
Gaat leuk worden want dit is nog de makkelijkste
Het hoort gewoon bij je sociale ontwikkeling. Maar randstad-gepeupel zal daar wel weer anders over denken...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Stability het volgende:
[..]
goeie opvoeding heb ik gehad, maar wat nou als je er geen zin in had om mee te doen met dansles? het pastte totaal niet in mijn eigen ikke
ik wil niet naar bruiloften waar ze saai staan te quicksteppen, ik wil beksteppen !! action !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
de quickstep voor bruiloften is meer dan voldoende
lolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wil niet naar bruiloften waar ze saai staan te quicksteppen, ik wil beksteppen !! action !
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
hahaha stervio word echt als slaafje gebruikt , issie in zn element of niet?
daar kom ik dus ook niet vandaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Het hoort gewoon bij je sociale ontwikkeling. Maar randstad-gepeupel zal daar wel weer anders over denken...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Het hoort gewoon bij je sociale ontwikkeling. Maar randstad-gepeupel zal daar wel weer anders over denken...
Jij bent zeker voor 1960 geboren, dan kan het misschien wel kloppen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Ik heb een slechte opvoeding gehad dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef mYsca het volgende:
kwestie van opvoeding
Ik ken echt heel weinig mensen die dans les hebben gehad ja streetdance zat iedereen op...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
indd ja, dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent zeker voor 1960 geboren, dan kan het misschien wel kloppen.
Persoonlijk vind ik goeie quickstep lastigerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee joh quickstep is de makkelijkste. Maar tango wordt wel grappig den ik hahah!
ik heb sociale ontwikkeling geleerd op Fok!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Dus dat. Mijn zus was helemaal weg van ballroom, ik dus niet. Dat wil dus niet zeggen dat ik minder ben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef mootie het volgende:
Flikkerstraal nou lekker op. Je gaat mij niet aanpraten dat ik geen goede opvoeding heb gehad.
Ik vind juist dat er best vaak van die asociale typjes op dansles zitten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
ehh sorry maar ik heb wel les gehad, en dat was in de marnix straat in amsterdamquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent zeker voor 1960 geboren, dan kan het misschien wel kloppen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb sociale ontwikkeling geleerd op Fok!
Dat flikkerstraal op doet mijn zaak niet veel goed trouwens.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind juist dat er best vaak van die asociale typjes op dansles zitten.
pzies ! mn ouders hadden goud met ster ! dat zegt genoeg, mn beide zussen alle danslessen gehad die ze konden krijgen, maar ik ? nee bedankt vind het niets aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Mijn zus was helemaal weg van ballroom, ik dus niet. Dat wil dus niet zeggen dat ik minder ben.
Ik wilde je er al op wijzen maar daar ben ik weer te netjes voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat flikkerstraal op doet mijn zaak niet veel goed trouwens.
Dat ligt toch echt ook aan je leeftijd denk ik. Een soiree, dat woord heb ik echt nog nooit in een zin gebruikt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef mspoez het volgende:
Hier was het ook normaal, op de 13e, 14e ging je op dansles en dan op zondag naar vrijdansen. Stappen kan niet in ons dorp dus de soirée was het uitgaansmoment van de week!
He, niet zo over mijn moeder hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Servio heeft alleen ster.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef Stability het volgende:
[..]
pzies ! mn ouders hadden goud met ster !
Dat zei je visite. een man die kwam voor oud vuilquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat flikkerstraal op doet mijn zaak niet veel goed trouwens.![]()
Gebleekt? Wat denk je?quote:
Ik heb nooit dansles gehad, met die leeftijd was ik handballen .... zondags de competitiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef mspoez het volgende:
Hier was het ook normaal, op de 13e, 14e ging je op dansles en dan op zondag naar vrijdansen. Stappen kan niet in ons dorp dus de soirée was het uitgaansmoment van de week!
Als het echte dansles was, hadden ze nog iets kunnen leren. Maar dansen leer je niet door naar een filmpje te kijken, daar heb je persoonlijke input van een dansleraar voor nodig. Nu klungelt het allemaal maar wat aan. Zinloos dus.quote:
ook hier ging iedereen op dansles, en idd op zondag vrijdansenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef mspoez het volgende:
Nou hier in de randstad leren we niet te praten met een muil vol eten en 'gezondheid' tequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Zo heette dat. Ik ben 38.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt ook aan je leeftijd denk ik. Een soiree, dat woord heb ik echt nog nooit in een zin gebruikt.
Moots kent Dennis, de oudijzerboer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:16 schreef itsme het volgende:
Dat zei je visite. een man die kwam voor oud vuil
Idd zo leer je het niet. Met een dansleraar heb je in no time de eerste basispassen onder de knie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:17 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Als het echte dansles was, hadden ze nog iets kunnen leren. Maar dansen leer je niet door naar een filmpje te kijken, daar heb je persoonlijke input van een dansleraar voor nodig. Nu klungelt het allemaal maar wat aan. Zinloos dus.
Precies.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:17 schreef Stability het volgende:
servio lijkt wel een ontsnapte uit one flew over the cucu's nest
Ik ben bijna 45 en nooit dansles gehad ... maar ik vind dat ook géén gemis in mijn opvoedingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
Ik ben nu heel benieuwd naar de leeftijd van diegenen die zitten te blaten over goede opvoeding = dansles.
hahaha herinner je je nog dat stukje dat die gekken door die zaal gingen? hahahaquote:
ja. die pikte net even haar toetsenbord in terwijl Mootje naar oud vuil zat te zoeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moots kent Dennis, de oudijzerboer?
30quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
Ik ben nu heel benieuwd naar de leeftijd van diegenen die zitten te blaten over goede opvoeding = dansles.
Eensch en meer dan eensch,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef PeterNB het volgende:
Nou hier in de randstad leren we niet te praten met een muil vol eten en 'gezondheid' te
zeggen als er iemand in de omgeving niest en de deur open te houden voor een ander, etc. etc.
Ik kan dan weliswaar geen stap dansen, maar kom niet aan de opvoedmethoden van mijn ouders!
Op de middelbare school had ik ook geen kinderen in de klas die naar dansles gingen. We groeiden op voor galg en rad blijkbaar, maar gingen wel met een Gymnasium diploma naar huis.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:19 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik ben bijna 45 en nooit dansles gehad ... maar ik vind dat ook géén gemis in mijn opvoeding
Natuurlijk! Een van mijn favoriete films. Daarom snapte ik je ook gelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:19 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha herinner je je nog dat stukje dat die gekken door die zaal gingen? hahaha
Ik was niet een van die gene ik ben 20 en bij mij zat iedereen op streetdance :pquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef itsme het volgende:
[..]
ja. die pikte net even haar toetsenbord in terwijl Mootje naar oud vuil zat te zoeken.
41 hier, ook danslessen gehad in de brugklas vanuit school. Maar ik vind niet dat het persé bij je opvoeding hoort, hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
same here hahahaha wat heb ik gelachen om die filmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Natuurlijk! Een van mijn favoriete films. Daarom snapte ik je ook gelijk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou hier in de randstad leren we niet te praten met een muil vol eten en 'gezondheid' te
zeggen als er iemand in de omgeving niest en de deur open te houden voor een ander, etc. etc.
Ik kan dan weliswaar geen stap dansen, maar kom niet aan de opvoedmethoden van mijn ouders!
nou ik ben ook bijna 30 (al zal ik dat altijd blijven ontkennen) en ik kan ook niet dansen.quote:
Wij mochten met gym op een bankje zitten als we geen zin hadden, dus dansles zat er al helemaal niet inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef Day het volgende:
[..]
41 hier, ook danslessen gehad in de brugklas vanuit school. Maar ik vind niet dat het persé bij je opvoeding hoort, hoor.
kan je nagaan he? ik ken ook een paar homo's die hem uitkotsen. een schande noemen ze hemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Pffff.......ik schaam me ZO dood dat ik homo ben als ik die aansteller in zijn eentje zie dansen..
Is toch te zielig?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Pffff.......ik schaam me ZO dood dat ik homo ben als ik die aansteller in zijn eentje zie dansen..
Hopelijk niet alleen vanwege zijn dansen. Die valse nicht streken hoef je ook niet trots op te zijn, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind het een Creep met de hoofdletter 'C'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Stability het volgende:
[..]
kan je nagaan he? ik ken ook een paar homo's die hem uitkotsen. een schande noemen ze hem
Ik was verslaafd aan volksdansen en de leraar die de lessen gaf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef mootie het volgende:
Wij mochten met gym op een bankje zitten als we geen zin hadden, dus dansles zat er al helemaal niet in
Ik zit hier keihard te brullen achter mijn desktop. Hilarisch . Hij lijkt er echt op.quote:
hahahaha hou nou op !!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zit hier keihard te brullen achter mijn desktop. Hilarisch . Hij lijkt er echt op.Ik moet snel weer eens die film downloaden.
Tja d'r zitten een heleboel enge mensen onder de nichtenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Hopelijk niet alleen vanwege zijn dansen. Die valse nicht streken hoef je ook niet trots op te zijn, toch?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was verslaafd aan volksdansen en de leraar die de lessen gaf.
Het ziet er al meteen zo lullig uit, Karim halfgekleed, Geer in z'n pauperpakje, Mo net uit de douche gestapt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Karim, die ziet er toch niet uit zo dansend![]()
Niks om je voor te schamen. Jij blijft gewoon mijn PeterNB.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Ja blijf van mijn mamma en pappa af.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef mootie het volgende:
Laten we het er maar op houden dat 'we' het strontvervelend vinden als de opvoedkundige kwaliteiten van onze ouders in twijfel worden getrokken. Papa en Mama
Het werd georganiseerd door de dansschool naast midelbare school. Was niet verplicht, maar toevallig ging mijn hele klas wel. Heb zelf alleen de basis gedaan. Was zelf meer van beat-en jazzballet, vond stijldansen saai.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij mochten met gym op een bankje zitten als we geen zin hadden, dus dansles zat er al helemaal niet in
Jaaa hahaha ff wiebelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef sjampoeh het volgende:
slow slow kwik kwik slow of het wiebeltjesorry heb ook dansles gehad
Ik ben 2 jaar jonger, en bij ons was het echt totaal niet in schwung, echt niemand zat op stijldansen. Volgens mij kwam het niet eens op bij ons.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef Day het volgende:
[..]
Het werd georganiseerd door de dansschool naast midelbare school. Was niet verplicht, maar toevallig ging mijn hele klas wel. Heb zelf alleen de basis gedaan. Was zelf meer van beat-en jazzballet, vond stijldansen saai.
En dat soort figuren maken het voor de 'normale' homo's ook nog eens extra moeilijk om open te zijn over je geaardheid, aangezien men snel geneigd is je met dat soort lui te vergelijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tja d'r zitten een heleboel enge mensen onder de nichtenIk noem een Albert Verlinde,
een Servio....
Geen idee ik kijk voetbalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Mijn streams gaan mega schokkerig, wie dansen het beste samen?
'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tja d'r zitten een heleboel enge mensen onder de nichtenIk noem een Albert Verlinde,
een Servio....
eric is lief !!! ik sta zelfs nog kussend met hem op de foto !!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef itsme het volgende:
[..]
'
een Erc van DGK.![]()
Nee hoor. Schatje is dat.
quickstep wals hebben ze al gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan zo ook nog een wals. 1,5 uur, en dan moeten ze het kunnen.
ja daar ben ik ook gevoelig voor, iemand zielig vinden *zucht*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
vind het voor Servio toch wel triest hoe je ook over hem denkt hij valt echt nu overal buiten omdat hij niet aan iemand vast zit.
pandaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:30 schreef suzi1 het volgende:
er zit een clou onder het oog van mo
probeer al heel de tijd een goeie cap te pakken te krijgen, maar lukt niet echt
[ afbeelding ]
iemand heeft een moord gepleegd!
is dit echt je familie hihiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik schaam me d'r ook voor hoor![]()
maar ja, als ze maar lol hebben denk ik dan
Alex en Mo zijn niet eens in de buurt van de cirkel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
stervio let gewoon niet op he....constant dansen ze uit de cirkel
Uitgelopen mascara?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
soms krijg je het echt scherp te zien, zo een zwart tattoo-traantje
Ik denk anders om..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:31 schreef Day het volgende:
Ik denk dat mo en alex winnen, met karim en lau als runner up.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef sjampoeh het volgende:
slow slow kwik kwik slow of het wiebeltjesorry heb ook dansles gehad
Maar hij weet nu wel hoe alex zich gevoeld moet hebben toen hij 'm gebruikte als pispaaltje. Hopelijk leert hij ervan (denk het niet, maar je moet altijd hopen) .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
vind het voor Servio toch wel triest hoe je ook over hem denkt hij valt echt nu overal buiten omdat hij niet aan iemand vast zit.
denk ik inderdaad ook lau en karim, en alex en mo als runners upquote:
nee, hij voelt zich hierdoor alleen maar meer kut en denkt verder niet aan anderenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Day het volgende:
[..]
Maar hij weet nu wel hoe alex zich gevoeld moet hebben toen hij 'm gebruikte als pispaaltje. Hopelijk leert hij ervan (denk het niet, maar je moet altijd hopen) .
nee meen ik is triest je zal het zelf maar wezen die buiten de boot valt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook gevoelig voor, iemand zielig vinden *zucht*
Dat zijn van die boerenbands die het niet uitmaakt of er nou tot 1 uur was afgesproken en ze om half zeven nog staan te spelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef markna het volgende:
[..]
die band speelt wel lekker zo te horen
Engelse of Weensequote:
leert ie niks van. hij is vroeger heel erg gepest op school zei hij. en toch zelf zo misselijk inmekaar zitten bah ! net goed dat ze hem nu zo behandelen, geen medelijden met hemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef ieniemieniee het volgende:
[..]
nee, hij voelt zich hierdoor alleen maar meer kut en denkt verder niet aan anderen
ja ik meen het ook hoor, soms lastig hoe iemand het bedoelt he? ik ben daar dus ook gevoelig voor, baal ik vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee meen ik is triest je zal het zelf maar wezen die buiten de boot valt.
HAHAHAHAHA hou op jij !!!!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:30 schreef suzi1 het volgende:
er zit een clou onder het oog van mo
probeer al heel de tijd een goeie cap te pakken te krijgen, maar lukt niet echt
[ afbeelding ]
iemand heeft een moord gepleegd!
hou ik wel van lekker onbehouwen herrie makenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat zijn van die boerenbands die het niet uitmaakt of er nou tot 1 uur was afgesproken en ze om half zeven nog staan te spelen
Ik heb die filmpjes gefilmdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sta jij er ook op of was je ant filmen
Ik mis jou in het filmpje.quote:
Het ziet er ook hopeloos uit, valt me tegen van hem. Ik denk ook niet dat hij het geduld er voor heeft.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:36 schreef ieniemieniee het volgende:
jo en geer zijn net sjonnie en anita
Die heeft het al lang opgegeven denk.quote:
en toch snapt ie het niet!quote:
Hallo! Hij moet met die kenau dansen! Die loopt alleen maar te snauwen en hem erop te wijzen wat HIJ fout doet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het ziet er ook hopeloos uit, valt me tegen van hem. Ik denk ook niet dat hij het geduld er voor heeft.
Goed werkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
De nieuwe COS staat klaar, maar daar mag je pas wat in plempen als deze vol is! [ afbeelding ]
Ja had ik ook verwacht maar gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:37 schreef itsme het volgende:
Ja in het begin dacht ik gerard en jo gaan winnen maar toen ze eenmaal zagen dat de anderen beter waren leek het alsof ze het opgaven.
ja inderdaad hahaha zij: weg ! hij: achteruit is weg voor jou ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:38 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo! Hij moet met die kenau dansen! Die loopt alleen maar te snauwen en hem erop te wijzen wat HIJ fout doet.
die man spoort echt niet..kijk hem toch eens gaan in zn eentjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef ieniemieniee het volgende:
servio heeft wel mooie vrouwenbenen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef Stability het volgende:
[..]
die man spoort echt niet..kijk hem toch eens gaan in zn eentje
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan stop ik ook maar snel met deze cursus
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef itsme het volgende:
whahahaha kijk die Servio nu weer. Kan iemand hem alsjeblieft cappen. Bewegend met die handkes zo.
Sta jij soms in je eentje nu te dansen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan stop ik ook maar snel met deze cursus
nee bollo danst met mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Sta jij soms in je eentje nu te dansen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Sta jij soms in je eentje nu te dansen?
tellen tot 3 is ook moeilijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:42 schreef ieniemieniee het volgende:
maik denkt dat er nog twee dansen komen...
Hij kan niet tellenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:42 schreef ieniemieniee het volgende:
maik denkt dat er nog twee dansen komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |