Wat een achterlijk land is Nederland ook!
In de winter toen het kankerhard sneeuwde in de stad genaamd Amsterdam waar NOOIT een parkeerplaats is te vinden, zag ik een lege plek midden in de nacht. Een wonder!

Dus ik erin parkeren.
Volgende dag alles weggesmolten, behalve het bord dat nog helemaal bedekt was met sneeuw. Het bleek om een invalideplek te gaan, nu was die kankerkruis ook te zien, maar mijn auto was foetsie, meegenomen!

Ik dus auto ophalen bij stadsdeel en 279 euro (!) moeten betalen om mijn auto terug te halen. Dat was 2 maanden terug.
Dames en heren, ik heb nog een extra 166 euro mogen ontvangen voor die dag van het incassobureau als boete. Was het wegsleep niet genoeg krijg ik ook nog eens een aparte boete bovenop wat in totaal neerkomt op 445 euro.
DAT IS VERDOMME 1000 GULDENS, IN AFRIKA SMEKEN ZE DAT ZE IN 1 JAAR NOG ZOVEEL KUNNEN VERDIENEN EN HIER MOETEN WIJ KANKERAUTOBEZITTERS HET IN 1 AVOND WEGGEVEN

Dit land kan niks, geen moer. Geen enkel nut. Het enige wat Nederland te bieden heeft, zijn lekker natte kutjes van blonde hoertjes. Effe serieus hoeveel wijven had ik kunnen neuken met 445 euro/1000 gulden? Precies.
Krijg toch de tyfus
[ Bericht 0% gewijzigd door IJsVoorMij op 19-03-2011 22:41:02 ]