Falcon begrijpt niet veel van Iran en Shia.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je weet dat die terroristen Salafisten zijn die de Shia Iranezen als kuffar beschouwen?
Dat ben ik met je eens, het westen is zo hypocriet als de pest als het om olie gaat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het begint al veel eerder. Al deze dictatorial regimes overleven bij de gratie van het westen. En in de meeste gevallen gaat het veel verder dan gratie maar is het actieve steun. Daar begint alle ellende en alles vloeit daar verder uit voort. Daar moeten we iets aan veranderen. Wapengekletter maakt het alleen maar erger.
Dat is onzin natuurlijk. Niet bij elk conflict hebben alle partijen schuld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Grappig dat mensen altijd een stelling nemen bij Israel-Iran of het Israëlisch-Palestijnse conflict. Terwijl de intelligente mensen weten dat er altijd twee schuld hebben.
Jij kletst maar wat raak en zit er erg naïef in.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Falcon begrijpt niet veel van Iran en Shia.
een grotere grootheidswaanzin als de dictator nu heeftquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef Besjah het volgende:
Pfff, dit gaat wel echt groot worden man.
Ze moeten eerst de sam sites weg knallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Muridae het volgende:
Nou nou, wat een interventie.
Tot nu toe maar 4 stokoude tanks aangepakt.
Als er geweld is aan weerszijden hebben beide partijen altijd schuld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Niet bij elk conflict hebben alle partijen schuld.
Dat is bullshit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Als er geweld is aan weerszijden hebben beide partijen altijd schuld.
Heb je gelijk in. Maar ik begrijp niet wat dat met Iran te maken heeft. Die zien Al-Qaeda zelf ook als vijand.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:08 schreef Halcon het volgende:
Yep, maar het zijn wel terroristen. Voedingsbodem voor fundamentalistische en extremistische invloeden in Libië is wel aanwezig.
Dit is weer een reactie van iemand die niet weet waar hij over praat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Muridae het volgende:
Nou nou, wat een interventie.
Tot nu toe maar 4 stokoude tanks aangepakt.
Mensen die Amerikanofielen zijn neem ik nooit serieus. Ik ben een liefhebber van het land, maar de politiek kritisch bekijken is Yankee jongens niet gegeven. De wereld is niet zwart-wit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij kletst maar wat raak en zit er erg naïef in.
Turkije kon natuurlijk niemand sturen want Tatlises ligt in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef yavanna het volgende:
AJE
8:59pm
And here's a complete list of attendees at the Paris summit:
French President Nicolas Sarkozy as:
UN Secretary General Ban Ki-moon
Spanish Prime Minister Jose Luis Zapatero
German Chancellor Angela Merkel
Canadian Prime Minister Steven Harper
Qatari Prime Minister Sheikh Hamad bin Jassim bin Jabr al-Thani
Polish Prime Minister Donald Tusk
Danish Prime Minister Lars Lokke Rasmussen
Italian Prime Minister Silvio Berlusconi
Greek Prime Minister George Papandreou
Norwegian Prime Minister Jens Stoltenberg
Belgian Prime Minister Yves Leterme
British Prime Minister David Cameron
Dutch Prime Minister Mark Rutte
Arab League Secretary General Amr Moussa
European Council President Herman Van Rompuy
European Union foreign policy chief Catherine Ashton
Iraqi Foreign Minister Hoshyar Zebari
UAE Foreign Minister Sheikh Abdullah bin Zayed al-Nahayan
US Secretary of State Hillary Clinton
Jordanian Foreign Minister Nasser Judeh
Moroccan Foreign Minister Taieb Fassi Fihri
Alsof elke terroristische activiteit is toe te schrijven aan Al-Qaeda. Al-Qaeda is sowieso wat overrated volgens mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar ik begrijp niet wat dat met Iran te maken heeft. Die zien Al-Qaeda zelf ook als vijand.
En wat voegt dit inhoudelijk toe?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mensen die Amerikanofielen zijn neem ik nooit serieus. Ik ben een liefhebber van het land, maar de politiek kritisch bekijken is Yankee jongens niet gegeven. De wereld is niet zwart-wit.
Kan Griekenland niet beter schulden gaan betalen i.p.v. oorlogje spelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Turkije kon natuurlijk niemand sturen want Tatlises ligt in het ziekenhuis
Bah, als dit waar blijkt te zijn wil ik mensen nog wel horen zeggen "maar dat zijn ook mensen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:12 schreef yavanna het volgende:
Gaddafi forces squeeze rebel-held Misrata: residents
SNIPERS ON ROOFTOPS
Another resident, called Saadoun, said earlier pro-Gaddafi snipers shot dead two people from rooftops.
"I am telling you, we are scared and we are alone. We have two people dead this morning, not because of the shelling but because there are snipers on some houses and they are shooting people, they are shooting whoever they see," he said.
AHAHHAAHHHA hier moest ik wel om lachen hahahahaahahquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Turkije kon natuurlijk niemand sturen want Tatlises ligt in het ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |