DragonFodder+1quote:
ik dacht het, jij vraagt hetquote:
Michelangelo2+1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Scenes from a Marriage nav het 1973-toernooi
Hoezo, wil je daarop gaan Googelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:32 schreef Sands het volgende:
Dat is een gloeilamp die hij wil pakken he?
Ja! Man pakt gloeilamp ... zou schitterende resultaten moeten opleverenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo, wil je daarop gaan Googelen?
Check Baszh z'n post dan, of wist jij die titels ook alleen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoezo ik zit nog steeds op 2 films en ik weet zijn naam
Die short is indd geniaalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:03 schreef Robby87 het volgende:
Voor de geinteresseerden die het nog niet hebben gezien, hier de short:
The Key to Reserva
Gebaseerd op een 3-pagina tellend scenario dat nooit voltooid is geweest. Geregisseerd door Scorsese zoals Hitchcock dat nu zou doen.
Echt smullen.
6 is goed de rest allemaal foutquote:Op zondag 20 maart 2011 01:27 schreef lamers het volgende:
1. Lord of the Rings
6. Tangled
10. Pocahontas
13. Hercules
16. El Dorado?
20. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
5 = True Lies? Dat 'ie uit die lift komt?
OK, ik moet echt naar bed nu.
Jupquote:Op zondag 20 maart 2011 01:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
15 is sowieso wel LOTR. Shadowfax.
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:35 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Leek er qua tekenstijl wel een beetje op.![]()
17 = High Noon?
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:36 schreef Sands het volgende:
[..]
13= mijn beveiliging tegen Patch anders kopt hij al die animatiefilms in 1 keer er in
Geen Prince of Egyptquote:Op zondag 20 maart 2011 01:37 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]Geen Disney dus?
Prince of Egypt?
Ja het is ook alweer 1:40 pfffffffquote:Op zondag 20 maart 2011 01:38 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Dan geef ik het op.![]()
Ik ga slapen, morgen weer een kans.
Valt toch wel mee...en anders probeer je nog wat films te bedenkenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:40 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, I know, ik word een mietje.
quote:Op zondag 20 maart 2011 03:05 schreef Baszh het volgende:
14 Black Beauty?
10 Mulan?
4 komt me heel bekend voor....
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
13 is The Adventures of Prince Achmed.
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:59 schreef Michelangelo2 het volgende:
17 = spaghettiwestern?
Per un pugno di dollariwel erg warm
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:00 schreef Patch het volgende:
Ik weet niet welke er al geraden zijn, te lui om het door te lezen...
1 = Troy?
4 = The Hunchback of Notre Dame
6 = Tangled
7 = The Aristocats
9 = The Prince of Egupt
10 = The Road to El Dorado
11 = Indiana Jones and the Last Crusade?wel warm
16 = Spirit: Stallion of the Cimmaron
17 = Back to the Future 3?
19 = Beauty and the Beast
18 = The Adventures of Ichabod and Mr. Toad?
20 = Clash of the Titans
welke moeten er nog geraden worden?
1= forest gump?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:13 schreef Sands het volgende:
Hintjes:
1= "life is like a box of chocolates"
2= Simba,Red&Eli
3= President
8=Redford
11=Indiana
12=Bos
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef Robby87 het volgende:
1. Forrest Gumpmaar iemand van die film heeft wel te maken met 1
8. Butch Cassidy?meer licht
11. Raiders of the Lost Ark?
Het is een echt paardquote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh lol... Ik dacht even zo'n draaimolen paard te herkennen
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef Michelangelo2 het volgende:
2. The Magnificent Seven
8. The Electric Horsemen
Tot dusver nog niet gezien, en ik wist 'm echt niet, totdat ik Freeman & Broderick koppelde aan de Blu-Ray van Glory die ik gisteren voor een tientje bij de FRS heb gekochtquote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat jij deze zou gaan inkoppen
De film is zeker de moeite waard om te kijken en dit bewijst maar weer dat je niet altijd een film moet hebben gezien om sommige vragen te beantwoordenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:30 schreef Patch het volgende:
[..]
Tot dusver nog niet gezien, en ik wist 'm echt niet, totdat ik Freeman & Broderick koppelde aan de Blu-Ray van Glory die ik gisteren voor een tientje bij de FRS heb gekocht
Die bewering heb ik ook nooit gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef Sands het volgende:
[..]
De film is zeker de moeite waard om te kijken en dit bewijst maar weer dat je niet altijd een film moet hebben gezien om sommige vragen te beantwoorden
Een beetje met dat Shrek verhaalquote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Die bewering heb ik ook nooit gedaan.
Welke staat er nog open?
inderdaadquote:
quote:
quote:
slapen is goedquote:Op zondag 20 maart 2011 19:28 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou zeggen slapen, maar hij heeft z'n handen ook zo bij elkaar. Graven misschien?
Sleepy Hollow Manquote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Is het cryptisch? Bedoel je dan Sleepy Hollow?
Nee, maar dat komt al meer in de buurt.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
Assault on 13 th precinct? (of zoiets?)
Ander citaat (ander personage ook): "Well ya know, for me, the action is the juice. I'm in." (Dit personage wordt doodgeschoten door het personage van het eerste citaat.)quote:
DragonFodder + 1quote:
dat is wel pathfinder ja, nu nog twee acteursquote:
Ok dus tochquote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat is wel pathfinder ja, nu nog twee acteurs
hij was veel beter dan ik verwacht had, vooral qua sfeer. Mooi hoe de vikingen echt als monsterachtige wezens neergezet worden. Naast de ene acteur die je weet, is een van de vikingen ook redelijk bekend, oa uit Starship troopers.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef Sands het volgende:
Ik kom trouwens niet verder dan 1 naam het was dan ook een beetje een B film in de zin van weinig bekende acteurs
De film was wel gewoon awesome
Ja de stijl is erg goed gedaan en voor mij was hij ook veel beter dan ik had verwachtquote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hij was veel beter dan ik verwacht had, vooral qua sfeer. Mooi hoe de vikingen echt als monsterachtige wezens neergezet worden. Naast de ene acteur die je weet, is een van de vikingen ook redelijk bekend, oa uit Starship troopers.
Nog iets anders waar ik hem van zou kunnen kennen?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef DragonFodder het volgende:
de hoofdviking. Hij heeft blijkbaar promotie gemaakt sinds Starship troopers
Oh ik weet welke je bedoeld...maar zijn naam weet ik nog steeds nietquote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft ook een rol in de nummer 1 uit de imdb top250. In Starship troopers ving hij een brainbug
De andere acteur die ik zoek speelde ook in een deel van een trilogie met Matt Damon en in een Vin Diesel vehicel
Da's een acteur, nog eentje dient genoemd te worden. Keus uit bovenstaande plaatjesquote:
jaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Wie? Is dat het jonge ding uit Pathfinder?
Ik heb hem nog steeds niet gezien dus ik heb dat gevoel nog altijdquote:Op maandag 21 maart 2011 00:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tot ik de film zag, had ik geen flauw idee waarover hij ging.
SOK +1quote:Op maandag 21 maart 2011 00:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zou ook zweren dat dit Incendies is...
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:47 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Oh, die film is The Machinist met Christian Bale.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
maar ik wil ook nog de regisseur weten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar Gill... waarom heeft SOK dat punt niet? Villeneuve is toch de regisseur ervan?
En dan nog een vierletterige voornaam.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:15 schreef Baszh het volgende:
I'm going to enjoy watching you die.. mister Anderson!
damn damn damn !!!!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mirrors?
Dat is toch 1 van de fetisj-actrices van Patch?
Hequote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mirrors?
Dat is toch 1 van de fetisj-actrices van Patch?
Dit is echt heel erg ja...quote:
Tuurlijk kan dat welquote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Henou kan ik het naarste plaatje niet posten
Nopequote:Op maandag 21 maart 2011 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
En die andere 2 enkel in de remake.
Als je met Chris Tucker Chris Rock bedoelt dan toch.
Owh, hij van UnderDog....quote:Op maandag 21 maart 2011 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is een Amerikaan, en inderdaad een Amerikaantje.
quote:
Ah, jaquote:
Dat is 'm helemaal.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:11 schreef Doff het volgende:
Peter Dinklage? Of is dat heel iemand anders
quote:A Corner in Wheat
Abraham Lincoln
Orphans of the Storm
quote:
Ik zoek een persoon, dat lijkt me nog wel even genoeg informatiequote:Way Down East
Juist ja. Ik wilde net de bekende titels gaan posten.quote:
Yep, ik volg dit topic al een tijdje en dit is de eerste die ik weet.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:43 schreef Doff het volgende:
[..]
Juist ja. Ik wilde net de bekende titels gaan posten.
Heb je de OP doorgelezen, Teddy?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |