dat is wel pathfinder ja, nu nog twee acteursquote:
Ok dus tochquote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat is wel pathfinder ja, nu nog twee acteurs
hij was veel beter dan ik verwacht had, vooral qua sfeer. Mooi hoe de vikingen echt als monsterachtige wezens neergezet worden. Naast de ene acteur die je weet, is een van de vikingen ook redelijk bekend, oa uit Starship troopers.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef Sands het volgende:
Ik kom trouwens niet verder dan 1 naam het was dan ook een beetje een B film in de zin van weinig bekende acteurs
De film was wel gewoon awesome
Ja de stijl is erg goed gedaan en voor mij was hij ook veel beter dan ik had verwachtquote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hij was veel beter dan ik verwacht had, vooral qua sfeer. Mooi hoe de vikingen echt als monsterachtige wezens neergezet worden. Naast de ene acteur die je weet, is een van de vikingen ook redelijk bekend, oa uit Starship troopers.
Nog iets anders waar ik hem van zou kunnen kennen?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef DragonFodder het volgende:
de hoofdviking. Hij heeft blijkbaar promotie gemaakt sinds Starship troopers
Oh ik weet welke je bedoeld...maar zijn naam weet ik nog steeds nietquote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft ook een rol in de nummer 1 uit de imdb top250. In Starship troopers ving hij een brainbug
De andere acteur die ik zoek speelde ook in een deel van een trilogie met Matt Damon en in een Vin Diesel vehicel
Da's een acteur, nog eentje dient genoemd te worden. Keus uit bovenstaande plaatjesquote:
jaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Wie? Is dat het jonge ding uit Pathfinder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |