Het is een echt paardquote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh lol... Ik dacht even zo'n draaimolen paard te herkennen
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef Michelangelo2 het volgende:
2. The Magnificent Seven
8. The Electric Horsemen
Tot dusver nog niet gezien, en ik wist 'm echt niet, totdat ik Freeman & Broderick koppelde aan de Blu-Ray van Glory die ik gisteren voor een tientje bij de FRS heb gekochtquote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat jij deze zou gaan inkoppen
De film is zeker de moeite waard om te kijken en dit bewijst maar weer dat je niet altijd een film moet hebben gezien om sommige vragen te beantwoordenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:30 schreef Patch het volgende:
[..]
Tot dusver nog niet gezien, en ik wist 'm echt niet, totdat ik Freeman & Broderick koppelde aan de Blu-Ray van Glory die ik gisteren voor een tientje bij de FRS heb gekocht
Die bewering heb ik ook nooit gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef Sands het volgende:
[..]
De film is zeker de moeite waard om te kijken en dit bewijst maar weer dat je niet altijd een film moet hebben gezien om sommige vragen te beantwoorden
Een beetje met dat Shrek verhaalquote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Die bewering heb ik ook nooit gedaan.
Welke staat er nog open?
inderdaadquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |