De nood is volgens mij een stuk minder groot dan in bijv. Tunesië of Egypte. Vrije verkiezingen zijn leuk, maar als het alternatief nog niet eens zo heel slecht is en de revolutie dreigt te falen, kan ik me voorstellen dat je het liever laat zoals het is en niet het risico wil lopen gevanggenomen, gemarteld of gedood te worden.quote:
Tja gdp per capita ligt hoger dan bepaalde Europese landen. Gratis onderwijs, gratis gezondheidszorg.quote:
We hebben sinds Egypte al onze twijfels over de NOS. Maar vroeger was het blijkbaar nog erger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me nog herinneren. Ach ze kunnen het signaal van de StaatsTV ook gewoon jammen natuurlijk
Wat mij betreft graag, ik snapte ook al niet waarom de datum er weer van was weggehaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Nibb-it het volgende:
Zal ik de dodenlijst maar uit de OP halen? Die is immers allang niet meer up-to-date
Al Qaeda is hoogstens een ideologie, maar echt geen duidelijk afgebakende groep. Deze protesten hebben niks met Al Qaeda te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:25 schreef deleriouz het volgende:
Ik denk dat groepen als Al-Qaeda weinig kans maken in Libie, ten eerste zijn er in het westen de Berbers (Nefousa mountains) die gematigd (ibadiet moslim) of seculier zijn, het oosten ook veelal Ibadi moslims die niets moeten hebben van haatbaarden.
Ja maar het is niet zo goed verdeeld. Dat GDP per capita is zo hoog door de olie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tja gdp per capita ligt hoger dan bepaalde Europese landen. Gratis onderwijs, gratis gezondheidszorg.
Niett geheel vreemd dat sommige mensen hem wel mogen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Wat mij betreft graag, ik snapte ook al niet waarom de datum er weer van was weggehaald.
Ben het met je eens hoor, maar daarom zei ik ook "zoveel"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tja gdp per capita ligt hoger dan bepaalde Europese landen. Gratis onderwijs, gratis gezondheidszorg.
Niett geheel vreemd dat sommige mensen hem wel mogen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik heb me snel naar huis gespoed want ik las op Twitter dat de actie was begonnen.
Klopt, maar er zijn ook goede voorzieningen. In dorpjes in Bulgarije he je het slechter.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zo goed verdeeld. Dat GDP per capita is zo hoog door de olie.
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik heb me snel naar huis gespoed want ik las op Twitter dat de actie was begonnen.
Ik volg dit nu al maanden dus nu wil ik de ontknoping ook heel graag weten. Hoop zo dat het goed gaat.quote:
Ik hoef geen live beelden. Ik wil dat het snel is afgelopen dat heel Libie vrij is. Het liefst zonder doden of interventie. (:quote:
ik hoop het ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik volg dit nu al maanden dus nu wil ik de ontknoping ook heel graag weten. Hoop zo dat het goed gaat.
Cameraverspillingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
camera'tje bevestigd aan de bommen die live de vlucht volgen
Als je 42 jaar lang een regime hebt gesteund.Wat zijn dan je persoonlijke belangen nog waard na dit tijdperk?quote:
Staat de camera van de NOS niet meer in Benghazi?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Iedereen wil livebeelden zien, daar hoef je echt geen ramptoerist voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |