quote:3.22pm: The communique on enforcing the UN resolution agreed by world leaders at the Paris summit reads:
"Our commitment is for the long term: we will not let Colonel Gaddafi and his regime go on defying the will of the international community and scorning that of his people.
"We will continue our aid to the Libyans so that they can rebuild their country, fully respecting Libya's sovereignty and territorial integrity."
Als je wintquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef sunny16947 het volgende:
feb17voices AJA reporter in #France says: Chancellor of Germany Merkel attended the meeting in #Paris, indicating a change in #German stand on #Libya
feb17voices Alarabaya #Turkey announced its willingness to participate in the current military operation. #Libya
Betalen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
hoe komt kadaffi aan zoveel aanhangers? lijkt wel of iedereen behalve benghazi nu pro-kadaffi is terwijl in het begin alle steden rebelleerden..
Hij heeft genoeg tijd gehad om te steden weer terug te nemen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
hoe komt kadaffi aan zoveel aanhangers? lijkt wel of iedereen behalve benghazi nu pro-kadaffi is terwijl in het begin alle steden rebelleerden..
Die bewaart ie in speciale kampen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
hoe komt kadaffi aan zoveel aanhangers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:31 schreef remlof het volgende:
Op die Libische StaatsTV mogen ze inderdaad ook wel een paar bommen gooien.
http://www.volkskrant.nl/(...)ation-Belgrado.dhtmlquote:Ook de Internationale Federatie van Journalisten IFJ en de Nederlandse journalistenvereniging NVJ hebben het bombardement afgekeurd. Amnesty International zegt in een verklaring 'geen rechtvaardiging te zien' voor de aanval.
Journaal-correspondent Gerri Eickhof droeg gisteravond in de uitzending een anti-NAVO 'doelwit-teken' op zijn revers. Een duidelijk protest? Haasbroek: 'Gerri zegt dat hij in Belgrado zonder dat ding moeilijk zijn werk kan doen. We hebben er nog discussie over.'
Dat vraag ik mij ook al de hele tijd af, en mensen als Oidipous snappen het dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook al de hele tijd af, en mensen als Oidipous snappen het dus helemaal niet.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dei bewaart ie in speciale kampen.Onzin. Zijn nog genoeg mensen die hem oprecht steunen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet dat Libie het meest welvarende land van Afrika is.
Nee, dankje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Als het je boeit zoek je mijn vorige post toch gewoon op.
Ik denk dat het gewoon bedreigingen van khaddafi's leger zijn waardoor die mensen wel moetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
Maar zoveel mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Onzin. Zijn nog genoeg mensen die hem oprecht steunen.
Ja dat kan ik me nog herinneren. Ach ze kunnen het signaal van de StaatsTV ook gewoon jammen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ation-Belgrado.dhtml
Je bedoelt dat G het meest welvarend is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Onzin. Zijn nog genoeg mensen die hem oprecht steunen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat G het meest welvarend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |