quote:3.22pm: The communique on enforcing the UN resolution agreed by world leaders at the Paris summit reads:
"Our commitment is for the long term: we will not let Colonel Gaddafi and his regime go on defying the will of the international community and scorning that of his people.
"We will continue our aid to the Libyans so that they can rebuild their country, fully respecting Libya's sovereignty and territorial integrity."
Als je wintquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef sunny16947 het volgende:
feb17voices AJA reporter in #France says: Chancellor of Germany Merkel attended the meeting in #Paris, indicating a change in #German stand on #Libya
feb17voices Alarabaya #Turkey announced its willingness to participate in the current military operation. #Libya
Betalen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
hoe komt kadaffi aan zoveel aanhangers? lijkt wel of iedereen behalve benghazi nu pro-kadaffi is terwijl in het begin alle steden rebelleerden..
Hij heeft genoeg tijd gehad om te steden weer terug te nemen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
hoe komt kadaffi aan zoveel aanhangers? lijkt wel of iedereen behalve benghazi nu pro-kadaffi is terwijl in het begin alle steden rebelleerden..
Die bewaart ie in speciale kampen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
hoe komt kadaffi aan zoveel aanhangers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:31 schreef remlof het volgende:
Op die Libische StaatsTV mogen ze inderdaad ook wel een paar bommen gooien.
http://www.volkskrant.nl/(...)ation-Belgrado.dhtmlquote:Ook de Internationale Federatie van Journalisten IFJ en de Nederlandse journalistenvereniging NVJ hebben het bombardement afgekeurd. Amnesty International zegt in een verklaring 'geen rechtvaardiging te zien' voor de aanval.
Journaal-correspondent Gerri Eickhof droeg gisteravond in de uitzending een anti-NAVO 'doelwit-teken' op zijn revers. Een duidelijk protest? Haasbroek: 'Gerri zegt dat hij in Belgrado zonder dat ding moeilijk zijn werk kan doen. We hebben er nog discussie over.'
Dat vraag ik mij ook al de hele tijd af, en mensen als Oidipous snappen het dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook al de hele tijd af, en mensen als Oidipous snappen het dus helemaal niet.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dei bewaart ie in speciale kampen.Onzin. Zijn nog genoeg mensen die hem oprecht steunen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet dat Libie het meest welvarende land van Afrika is.
Nee, dankje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Als het je boeit zoek je mijn vorige post toch gewoon op.
Ik denk dat het gewoon bedreigingen van khaddafi's leger zijn waardoor die mensen wel moetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
Maar zoveel mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Onzin. Zijn nog genoeg mensen die hem oprecht steunen.
Ja dat kan ik me nog herinneren. Ach ze kunnen het signaal van de StaatsTV ook gewoon jammen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ation-Belgrado.dhtml
Je bedoelt dat G het meest welvarend is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Onzin. Zijn nog genoeg mensen die hem oprecht steunen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat G het meest welvarend is.
De nood is volgens mij een stuk minder groot dan in bijv. Tunesië of Egypte. Vrije verkiezingen zijn leuk, maar als het alternatief nog niet eens zo heel slecht is en de revolutie dreigt te falen, kan ik me voorstellen dat je het liever laat zoals het is en niet het risico wil lopen gevanggenomen, gemarteld of gedood te worden.quote:
Tja gdp per capita ligt hoger dan bepaalde Europese landen. Gratis onderwijs, gratis gezondheidszorg.quote:
We hebben sinds Egypte al onze twijfels over de NOS. Maar vroeger was het blijkbaar nog erger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me nog herinneren. Ach ze kunnen het signaal van de StaatsTV ook gewoon jammen natuurlijk
Wat mij betreft graag, ik snapte ook al niet waarom de datum er weer van was weggehaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Nibb-it het volgende:
Zal ik de dodenlijst maar uit de OP halen? Die is immers allang niet meer up-to-date
Al Qaeda is hoogstens een ideologie, maar echt geen duidelijk afgebakende groep. Deze protesten hebben niks met Al Qaeda te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:25 schreef deleriouz het volgende:
Ik denk dat groepen als Al-Qaeda weinig kans maken in Libie, ten eerste zijn er in het westen de Berbers (Nefousa mountains) die gematigd (ibadiet moslim) of seculier zijn, het oosten ook veelal Ibadi moslims die niets moeten hebben van haatbaarden.
Ja maar het is niet zo goed verdeeld. Dat GDP per capita is zo hoog door de olie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tja gdp per capita ligt hoger dan bepaalde Europese landen. Gratis onderwijs, gratis gezondheidszorg.
Niett geheel vreemd dat sommige mensen hem wel mogen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Wat mij betreft graag, ik snapte ook al niet waarom de datum er weer van was weggehaald.
Ben het met je eens hoor, maar daarom zei ik ook "zoveel"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tja gdp per capita ligt hoger dan bepaalde Europese landen. Gratis onderwijs, gratis gezondheidszorg.
Niett geheel vreemd dat sommige mensen hem wel mogen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik heb me snel naar huis gespoed want ik las op Twitter dat de actie was begonnen.
Klopt, maar er zijn ook goede voorzieningen. In dorpjes in Bulgarije he je het slechter.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zo goed verdeeld. Dat GDP per capita is zo hoog door de olie.
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik heb me snel naar huis gespoed want ik las op Twitter dat de actie was begonnen.
Ik volg dit nu al maanden dus nu wil ik de ontknoping ook heel graag weten. Hoop zo dat het goed gaat.quote:
Ik hoef geen live beelden. Ik wil dat het snel is afgelopen dat heel Libie vrij is. Het liefst zonder doden of interventie. (:quote:
ik hoop het ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik volg dit nu al maanden dus nu wil ik de ontknoping ook heel graag weten. Hoop zo dat het goed gaat.
Cameraverspillingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
camera'tje bevestigd aan de bommen die live de vlucht volgen
Als je 42 jaar lang een regime hebt gesteund.Wat zijn dan je persoonlijke belangen nog waard na dit tijdperk?quote:
Staat de camera van de NOS niet meer in Benghazi?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Iedereen wil livebeelden zien, daar hoef je echt geen ramptoerist voor te zijn.
quote:AMSTERDAM - Om te voorkomen dat luchtafweergeschut en andere strategische doelen door westerse jets worden aangevallen, hebben aanhangers van de Libische leider Kaddafi menselijke schilden gevormd.
Rondom de doelen zouden zich tientallen of honderden volgers van Kaddafi hebben verzameld, zo blijkt uit beelden van de Libische staatstelevisie. Of zij daar vrijwillig staan of gedwongen zijn, is nog niet duidelijk.
Dat sowieso. Neemt niet weg dat er genoeg mensen meeprofiteren. Een ronde Tripoli bewijst dat wel, alhoewel ik zelf geen idee heb van de situatie in Benghazi bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zo goed verdeeld. Dat
GDP per capita is zo hoog door de olie.
Dat heb ik nog niet eerder gehoord.quote:
als in leiding?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef yavanna het volgende:
Skynews: Sources: No-fly zone over #Libya will be coordinated by U.S. central command
voor mummies, of spokenlegerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder gehoord.
Gister wel het bericht dat Khaddafi lijken aan het verzamelen was. Waarvoor wist niemand.
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:55 schreef Eenskijken het volgende:
CNN is wel een stuk beter in live verslag dan NOS btw...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:53 schreef Infection het volgende:
[AMSTERDAM - Om te voorkomen dat luchtafweergeschut en andere strategische doelen door westerse jets worden aangevallen, hebben aanhangers van de Libische leider Kaddafi menselijke schilden gevormd.
Rondom de doelen zouden zich tientallen of honderden volgers van Kaddafi hebben verzameld, zo blijkt uit beelden van de Libische staatstelevisie. Of zij daar vrijwillig staan of gedwongen zijn, is nog niet duidelijk. ]
Ik zat meer te denken om net te doen alsof de NAVO al die mensen heeft gedood. Terwijl zijn eigen leger het was.quote:
Absoluut, Libië doet het ook relatief goed vergeleken met andere landen in de Arabische wereld. Maar economie is niet alles -- de repressie behoort ook tot de hoogste van de Arabische wereld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat sowieso. Neemt niet weg dat er genoeg mensen meeprofiteren. Een ronde Tripoli bewijst dat wel, alhoewel ik zelf geen idee heb van de situatie in Benghazi bijvoorbeeld.
Tja... de bron is de Telegraaf, dus neem het maar niet al te serieus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is het meer ''gezichtsbedrog'' dan dat er echt veel mensen op veel plekken zijn.
Dan heeft ie dat goed afgekeken van Saddam en Hezbollah.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken om net te doen alsof de NAVO al die mensen heeft gedood. Terwijl zijn eigen leger het was.
Dat spookt ook in mijn hoofdrondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken om net te doen alsof de NAVO al die mensen heeft gedood. Terwijl zijn eigen leger het was.
Dat ben ik wel weer dan.quote:
Let maar op mijn woorden. Over een paar dagen worden er beelden getoond van stapels lijken en daar wordt dan bij gezegd dat de NAVO hun heeft vermoord.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat goed afgekeken van Saddam en Hezbollah.
En dat is nooit goed duidelijk gemaakt in de media. De media gaat alleen maar over Iran, Iran en Iran.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Absoluut, Libië doet het ook relatief goed vergeleken met andere landen in de Arabische wereld. Maar economie is niet alles -- de repressie behoort ook tot de hoogste van de Arabische wereld.
Klopt. Maar voor de gemiddelde burger is "brood" belangrijker dan het recht om het stemmen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Absoluut, Libië doet het ook relatief goed vergeleken met andere landen in de
Arabische wereld. Maar economie is niet alles -- de repressie behoort ook tot de
hoogste van de Arabische wereld.
Ja goh, de stommelingen va het Westen hebben hem ook geen uitweg gegeven. Wat moet ie anders?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Khadaffi tot zijn dood dorgaat
Maak dan meteen even wat foto's voor in het topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
LEEUWARDEN STUURT 2 F16'S![]()
IK GA UIT MIJN RAAM KIJKEN MANG
Vanaf vliegbasis Leeuwaarden zijn 2 f-16's opgestegen dus dan klopt dit bericht vanuit Nederlandse zijde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef yavanna het volgende:
BBC
2pm
Qatar and several European nations, including Belgium, the Netherlands, Denmark and Norway have confirmed that they will be taking part in a UN-sanctioned military intervention in Libya, AFP reports, citing a diplomatic source.
#
Timestamp:
5:48pm
US officials say that while their ships and aircraft are ready to take part in military action in Libya, they have not done so yet.
Ik heb liever een huis, eten, tv en een VW Golf maar geen stemrecht, dan een kutleven op het plattland van corrupt Bulgarije.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor de gemiddelde burger is "brood" belangrijker dan het recht om het stemmen.
Een Libische vluchteling in Egypte verwoorde het goed. Hij gaf toen aan niet voor Gadaffi te zijn, niet voor de oppositie te zijn maar gewoon zijn gezin wil beschermen en voeden.
Al is de kans klein dat hij mijn huis overgaat, Ik woon in leidenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Maak dan meteen even wat foto's voor in het topic.
Hij heeft al 5 uitwegen gekregen.. hij kan NU nog steeds weglopen als ie wil...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja goh, de stommelingen va het Westen hebben hem ook geen uitweg gegeven. Wat moet ie anders?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
LEEUWARDEN STUURT 2 F16'S![]()
IK GA UIT MIJN RAAM KIJKEN MANG
Waarheen dan? Je moet hem officieel garanderen dat hem niks overkomt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hij heeft al 5 uitwegen gekregen.. hij kan NU nog steeds weglopen als ie wil...
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef Lagrinta het volgende:
Ik heb liever een huis, eten, tv en een VW Golf maar geen stemrecht, dan een kutleven op het plattland van corrupt Bulgarije.
Oh, ik dacht dat je er dichtbij woonde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al is de kans klein dat hij mijn huis overgaat, Ik woon in leiden
Je hebt nog nooit een straaljager gezien?quote:
jouw keuzequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:02 schreef Nibb-it het volgende:
Ik zet Nederland in het lijstje van de OPNog meer?
Oeh, de Amerikanen gaan weer doen waar ze goed in zijn: mensen bombarderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef yavanna het volgende:
AP: Officials say U.S. is not involved in first action over Libya but plans sea-launched missile attack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |