Ja blijkbaar doen ze dat ook, eerste spoedbijeenkomsten staan al weer gepland, ministers uiten al taal betreffende nieuwe militaire operaties. Als die Palestijnen nog een paar dagen doorgaan dan zullen we wel weer wat vuurwerk kunnen verwachten inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zeg Israel...start your engines.....
Ja als ik kijk wat er afgelopen week (en vandaag weer) gebeurd is daar kan ik het ze ook niet kwalijk nemen dat ze het leger weer aan de grens zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:03 schreef Nibb-it het volgende:
In het andere Israel topic zijn er wat foto's geplaatst (gisteren gemaakt) van tanks die naar de grens met de Strook gemaneuvreerd worden. het zal dus op korte termijn los kunnen gaan.
Ja want die schieten steeds terug als er weer wat kutraketjes de grens over komen, foeiquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
Ja ach, ik zou me zorgen gaan maken wanneer Israelische ministers oproepen tot oorlog, je een week lang Israel hebt gebombardeerd (raketten incluis) en de tanks al voor je grens staan.
Maar goed, het is allemaal de schuld van de Israeli's natuurlijk.
Precies, hoe durven ze!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja want die schieten steeds terug als er weer wat kutraketjes de grens over komen, foei
Foto's van gisteren hier: Israël - Gaza
Zojuist gecancelled volgens Al Jazeera.quote:Netanyahu holding emergency consultation
Prime Minister Benjamin Netanyahu is currently holding an emergency consultation in his office, following the terror attack in Jerusalem. He has not yet canceled a visit to Russia, on which he is scheduled to depart soon. (Attila Somfalvi) (via)
Tegen welke bedreigende en vernietigende krachten beschermt het IDF dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, het IDF is het enige wat staat tussen Israel en een allesvernietigende tweede Holocaust.
Dat kan hun wens zijn, inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De harde kern van Hamas zal dat doel ongetwijfel nastreven. Denk echter dat het gros van de Palestijnen al tevreden is met een staakt het vuren. Wat Iran betreft; moeilijk in te schatten.
Ongeleide veredelde siervuurpijlen van papier maché die ze afvuren richting een ruesachtige zandbak met de vage hoop ergens ook maar binnen het zicht van een huis te landen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:26 schreef DaggerOne het volgende:
Meer dan vijftig raketten en 2 lichtgewonden
Wat een n00bs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |