Met een foto van een Hamas trainingskamp inderdaad, vermeld er dat maar bij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:47 schreef Disana het volgende:
Tijdens de vergeldingsactie van Israël op Hamas zijn drie kinderen en hun oom omgekomen. Dertien andere familielieden raakten gewond toen ze aan het voetballen waren in hun achtertuin.
http://www.cbc.ca/news/wo(...)raeli-airstrike.html
[ afbeelding ]
Gigantische stumperdquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met een foto van een Hamas trainingskamp inderdaad, vermeld er dat maar bij.
Wat, ze doet het overkomen alsof dat die speeltuin is van die betreffende familie, dat is dus niet zo.quote:
Dat had er inderdaad onder gemoeten. Ik zal het even doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met een foto van een Hamas trainingskamp inderdaad, vermeld er dat maar bij.
Ok, het kwam zo op me over, als 't aan mij lag dan hierbij m'n excuses.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had er inderdaad onder gemoeten. Ik zal het even doen.
Nee hoor, ik 'doe helemaal niets overkomen'. Ik was het gewoon vergeten.
Wel is het zo dat deze burgers zijn omgekomen als gevolg van de aanval.
quote:Blast heard in Negev; Alarm sounded
An explosion was heard in Sha'ar HaNegev Regional Council, probably from a Qassam rocket or mortar shell. (Shmulik Hadad) (via)
quote:Rocket explodes in Beersheba; Alarm sounded
A rocket fired from Gaza exploded in Beersheba. An alarm was sounded.
No damage or injuries were reported. Security forces are searching for the location of rocket. (Ilana Curiel) (via)
quote:7 Mortar shells hit Eshkol Regional Council; no injuries
Seven mortar shells landed in an open field in Eshkol Regional Council. No injuries or damage were reported. (Ilana Curiel) (via)
121 projectielen sinds 1 januari nu. Hamas kan vandaag weer wat shells op Gaza verwachten, waarna ze vrolijk weer een paar van die kutraketjes in een weiland knallen.quote:Grad rocket explodes in Beersheba, one injured
A man was lightly injured from glass shards due to the explosion of a Grad rocket fired from Gaza into Beersheba. He was evacuated to Soroka Hospital in the city for treatment. Property was also damaged when the rocket hit. (Ilana Curiel) (via)
Je wees er terecht op, je verdenking klopte alleen nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ok, het kwam zo op me over, als 't aan mij lag dan hierbij m'n excuses.
Subtiel dat 'vergeten'.... Het kan mij niet 'bommen' of er Palestijnen worden opgeblazen. Immers je krijgt waar je recht op hebt en daar zij een staak het vuren nog niet één dag kunnen volhouden. Zij hebben alleen de pech dat de gemiddelde Palestijn met stenen gooit of een vuurwerkpakket gebruikt daar waar Israël wel over echte wapens beschikt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had er inderdaad onder gemoeten. Ik zal het even doen.
Nee hoor, ik 'doe helemaal niets overkomen'. Ik was het gewoon vergeten.
Wel is het zo dat deze burgers zijn omgekomen als gevolg van de aanval.
Niet elke Palestijn is een stenenwerpende, raketschietende terrorist.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Subtiel dat 'vergeten'.... Het kan mij niet 'bommen' of er Palestijnen worden opgeblazen. Immers je krijgt waar je recht op hebt en daar zij een staak het vuren nog niet één dag kunnen volhouden. Zij hebben alleen de pech dat de gemiddelde Palestijn met stenen gooit of een vuurwerkpakket gebruikt daar waar Israël wel over echte wapens beschikt.
Het was gewoon een gezin dat in de achtertuin aan het voetballen was. Volgens jouw redenatie zouden we ook alle opstandelingen in Libië moeten afschieten omdat ze onder Khadafi leefden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Subtiel dat 'vergeten'.... Het kan mij niet 'bommen' of er Palestijnen worden opgeblazen. Immers je krijgt waar je recht op hebt en daar zij een staak het vuren nog niet één dag kunnen volhouden. Zij hebben alleen de pech dat de gemiddelde Palestijn met stenen gooit of een vuurwerkpakket gebruikt daar waar Israël wel over echte wapens beschikt.
Het verschil tussen een Palestijnse burger en een Palestijnse terrorist is vaak hoe snel ze de steen uit de handen laten vallen en "onschuldig!" roepen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was gewoon een gezin dat in de achtertuin aan het voetballen was. Volgens jouw redenatie zouden we ook alle opstandelingen in Libië moeten afschieten omdat ze onder Khadafi leefden.
quote:IDF: Condolences for fire at innocent bystanders
The IDF opened fire in the Gaza Strip Tuesday killing four family members and wounding others after days of rocket fire toward Israel. An IDF official offered condolences for the incident and began investigation, stressing that the IDF is not interested in escalating the situation.
An Hamas official said in response: "Israel won't feel secure as long at the Palestinian people don't feel secure." (Yoav Zitun and Elior Levy) (via)
Ja, en Israeliers die aarzelen niet, die schieten direct alles wat beweegt overhoop.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Palestijnse burger en een Palestijnse terrorist is vaak hoe snel ze de steen uit de handen laten vallen en "onschuldig!" roepen.
Dat is pertinent niet waar. Voor het overgrote deel zijn het gewone mensen die gewoon willen leven die klem zitten tussen twee machten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Palestijnse burger en een Palestijnse terrorist is vaak hoe snel ze de steen uit de handen laten vallen en "onschuldig!" roepen.
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is pertinent niet waar. Voor het overgrote deel zijn het gewone mensen die gewoon willen leven die klem zitten tussen twee machten.
Ja ik vraag me af hoe een achtertuin met spelende kinderen een raketlanceringsinstallatie is, maar verder valt dat wel mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en Israeliers die aarzelen niet, die schieten direct alles wat beweegt overhoop.
Ach, het is te hopen dat zo'n Lieberman een keer een raket kopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af hoe een achtertuin met spelende kinderen een raketlanceringsinstallatie is, maar verder valt dat wel mee.
Dat kun je beter aan Israël vragen want dat heeft deze mensen gedood en verwond.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af hoe een achtertuin met spelende kinderen een raketlanceringsinstallatie is, maar verder valt dat wel mee.
Welnee, het IDF is het enige wat staat tussen Israel en een allesvernietigende tweede Holocaust.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is te hopen dat zo'n Lieberman een keer een raket kopt.
Vast niet expres.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan Israël vragen want dat heeft deze mensen gedood en verwond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |