Waarom heb jij nou wel weer de lapo bij 300 en ik het vorige topic niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:05 schreef sharr het volgende:
Koelkast? Hoelang duurt het voordat je dezelfde track weer aan kunt vragen nadat hij al een keer gespeeld is, en hoelang tot je weer een track van dezelfde artiest kunt requesten?
Welke? Ik heb hier We Sing, We Sing Encore en Using 2 liggenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
quaas
Bericht:
Singstar voor wii ftw
Vast wel?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welke? Ik heb hier We Sing, We Sing Encore en Using 2 liggenStaat zeker op Using 1
Oh ik dacht dat jij het wel zou wetenquote:
ik snap de post nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap het briefje van de pakketman niet
datum: 19-03
en dan op de sticker van 2e bestelling DIE NOG OP HET BRIEFJE ZIT?![]()
ook 19-03
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens, ik snap de verzoekjensmachine niet...
Is toch niet moeilijk? Klik op doe een verzoekje en zoek wat je wil verzoeken. En jammer als het er niet tussen staatquote:
ER STAAT SEARCH BOVENquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nouja ik snap het welMaar als ik zoek dan moet ik honderden pagina's door gaan spitten wat?!
Als je weet wat je wil hebben kun je gewoon zoekenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nouja ik snap het welMaar als ik zoek dan moet ik honderden pagina's door gaan spitten wat?!
Klik op Doe een verzoekje dan zoek je en klik Request ACHTER het nummer en dan typen je bericht en nogmaals request.quote:
nee, zoeken op een keyword.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Do not play:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:05 schreef sharr het volgende:
Koelkast? Hoelang duurt het voordat je dezelfde track weer aan kunt vragen nadat hij al een keer gespeeld is, en hoelang tot je weer een track van dezelfde artiest kunt requesten?
Ahhh! Ik zocht op The Smiths en dat kon hij niet vinden maar toen zocht ik alleen op Smiths en toen welquote:
Hoe kom jij aan al dezen muziekjens? Doe jij complete Albums of individuele nummers over de jaren?quote:
tip: zoek op zo weinig mogelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhh! Ik zocht op The Smiths en dat kon hij niet vinden maar toen zocht ik alleen op Smiths en toen welTop!
k heb de complete top 40 van 1965-nu en daarna:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:12 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan als dezen muziekjens? Doe jij complete Albums of individuele nummers over de jaren?
Omg en hoeveel GB aan nummers en het aantal nummers heb je nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
k heb de complete top 40 van 1965-nu en daarna:
alle hitone, alle damn, alle dance smash, de ID&T 500, de arrow 500, wat albums, wat discografieën, mijn eigen collectie, ideetjes, losse tracks en ingezonden nummers.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van jou kan ook behoorlijk diep gaan.
[..]
[..]
26.000 nummers nu ongeveer (maar nog een hoop dubbel)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:14 schreef quaas het volgende:
[..]
Omg en hoeveel GB aan nummers en het aantal nummers heb je nu?
320 is hoog? N00bquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
26.000 nummers nu ongeveer (maar nog een hoop dubbel)
250GB aan muziek, maar daar zitten ook de dubbele nog tussen
99% is 320kbps trouwens
Dat meen je niet. Nee serieus, dit kan je gewoon niet menen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit betere gitaarmuziek dan die 3FM meuk hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit betere gitaarmuziek dan die 3FM meuk hoor
Behalve Koudvis_ verzoekjensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Nee serieus, dit kan je gewoon niet menen.
Dan al? Ik dacht over een jaar of 50 eerderquote:
Dan heeft het nooit gestaan in wat ik allemaal heb opgenoemd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:18 schreef quaas het volgende:
Koelkast je hebt niet eens Three little birds
Tijd om toe te voegenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heeft het nooit gestaan in wat ik allemaal heb opgenoemd.
Altijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:19 schreef sharr het volgende:
Koelkast mag je nog nummers geven voor in Draakje?
Yeah, maak maar eens een zipje die aan de eisen voldoen met een nummer of 10 ofzo, dan voeg ik ze toe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:19 schreef quaas het volgende:
[..]
Tijd om toe te voegenBob marley - Three little birds.
Wut?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Altijd.
Minimaal 256kbps
Alleen mp3
Alleen CBR, geen VBR
Serieus, jouw collectie lakjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel mij genoodzaaks mijn Roseland NYC live LP aan te zwengelen ipv Onzinradio
10 nummers? Kan er geen 9 meer verzinnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Yeah, maak maar eens een zipje die aan de eisen voldoen met een nummer of 10 ofzo, dan voeg ik ze toe.
Doe je goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die spreadsheet is niet eens bijgewerkt![]()
Doe ook Doncomatic van Gorillaz, On Melancholy Hill van Gorillaz en She's Got Me Dancing van Tommy Sparksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:20 schreef quaas het volgende:
[..]
10 nummers? Kan er geen 9 meer verzinnen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey nog meer vraagjes van deze newbie:
Waarom is Draakje vernoemd naar Dragems?
moet je aan huppelmuts en koelkast vragenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey nog meer vraagjes van deze newbie:
Waarom is Draakje vernoemd naar Dragems?
En Stone Sour - Through Glass, Happiness - Alexis Jordan, Our Lady Peace - Innocent en L.I.F.E.G.O.E.S.O.N van noah and the whale.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Doe ook Doncomatic van Gorillaz, On Melancholy Hill van Gorillaz en She's Got Me Dancing van Tommy Sparks
Viroquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef Viro het volgende:
ben ik weer, vanaf mijn pc die het weer doet
Oke oke. Als ik het kan onthouden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef Viro het volgende:
[..]
moet je aan huppelmuts en koelkast vragen
Noah and the Whalequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef sharr het volgende:
[..]
En Stone Sour - Through Glass, Happiness - Alexis Jordan, Our Lady Peace - Innocent en L.I.F.E.G.O.E.S.O.N van noah and the whale.
Zijn allebei koppig en eigenwijsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef Viro het volgende:
[..]
moet je aan huppelmuts en koelkast vragen
Doe jij die?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef sharr het volgende:
[..]
En Stone Sour - Through Glass, Happiness - Alexis Jordan, Our Lady Peace - Innocent en L.I.F.E.G.O.E.S.O.N van noah and the whale.
ook het feit dar dragems zijn baard eraf heeft geschoren toen alle geld voor draakje bij elkaar was gedoneerdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn allebei koppig en eigenwijs
Ik ga naar hun concerttttquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef dockx het volgende:
[..]
Had hem gister bij Naatje aangevraagd..
Draak heette daarvoor al draakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:25 schreef Viro het volgende:
[..]
ook het feit dar dragems zijn baard eraf heeft geschoren toen alle geld voor draakje bij elkaar was gedoneerd
Moet je in de schilderswijk in Den Haag komen, als je daar iemand een hele zin nederlands hoort zeggen is het een wonderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was net in de winkel he.
Ik begreep meer van het gebrabbel van de turken voor me dan van het geblaat van de boeren achter me
Zo hoort het ookquote:
Ja lieverd dat is leeg daarom vraag ik het ookquote:
Verrassing.. Spannend héquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja lieverd dat is leeg daarom vraag ik het ook
Ik zeg doen, ik wil ook ff 2 uur draaien. Turn Up The Bass nummersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
Indien nodig kan ik ook wel even 90's dance draaien ofzo
Ga jij om 4 uur?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
Indien nodig kan ik ook wel even 90's dance draaien ofzo
Wanneer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zeg doen, ik wil ook ff 2 uur draaien. Turn Up The Bass nummers
Ja 2 megamixen instarten. 3 uur lang. Ik moet zeggen dat ik er niet veel aan vind.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zeg doen, ik wil ook ff 2 uur draaien. Turn Up The Bass nummers
Geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:32 schreef quaas het volgende:
Van welk album is Doncomatic van Gorillaz?
ff kijken wanneer sharr wil draaienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer?
Rooster schijnt nog leeg te zijn
Mij maakt het niet uit. Ik vind het prima als ik om 17.00 kan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
Ik ben alleen bang dat ik niet kan praten, moeder ligt op bed met migraine naast me. Ik wil wel om vier uur even een uurtje dan, of Viro, wat komt jou beter uit?
Jullie staan er al opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:36 schreef sharr het volgende:
Oke, dan ga ik om 16:00 met 90's dance, tot 17:00. Daarna Viro.
Het is maar een idee, maar 1 uur megamix is te lang. Ik ga gewoon lekker verzoekjes doen. Veel leukerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja 2 megamixen instarten. 3 uur lang. Ik moet zeggen dat ik er niet veel aan vind.
Okquote:
Ook hij twijfelt aan jouw negerzijn jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Die heeft zoiets van die surinamer draait te veel
Ben geen neger, maar een surinamerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook hij twijfelt aan jouw negerzijn ja
1 pot natquote:
zal ik doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 pot nat![]()
Ik ga wat anders doen![]()
Ik zorg wel dat ik voor 7 uur nog even kom kijken ivm rooster dus als iemand wil draaien verwijs hem/haar maar door naar mn pm
Ik was hem aan het meezingen in de keukenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef sharr het volgende:
Het was toch deze waar ik die Parade met tieten van kende
ok danquote:
ssssssssst maar er is een subforum dat midden-oosten heet volgens mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
French President Sarkozy says allied planes 'already preventing air attacks' on Benghazi http://on.msnbc.com/fzTYVB
Ja, ik had ook iedere keer posts vanuit de update topics daar hier kunnen posten inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ssssssssst maar er is een subforum dat midden-oosten heet volgens mij
een ex.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:09 schreef quaas het volgende:
Mensen, heeft huppelmuts eigenlijk een vriend/man
Huppel woont op een zolder met d'r zoon, geïsoleerd van de buitenwereldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:09 schreef quaas het volgende:
Mensen, heeft huppelmuts eigenlijk een vriend/man
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Huppel woont op een zolder met d'r zoon, geïsoleerd van de buitenwereld
omdat ie niet altijd aangevraagd wordtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:11 schreef dockx het volgende:
Waarom komt dit liedje niet in de meest aangevraagde? Heb hem al aantal keer gehoord namelijk..
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heb je ook wat flinke grappen voorbereid, Sharr?
Spannendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:18 schreef sharr het volgende:
[..]
NeeIk moet even de mic aansluiten enzulks, kan vast wel even praten zo
ok, las trouwens in het pinkpop topic dat je ook naar Pinkpop gaatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik praat heel zacht, mijn ma slaaptZal zo wat harder praten.
Het is half 5.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik praat heel zacht, mijn ma slaaptZal zo wat harder praten.
Ja, alledrie de dagen! Heb er echt heel erg veel zin inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
ok, las trouwens in het pinkpop topic dat je ook naar Pinkpop gaat
Wie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aandacht? is het negeer knetterdag ofzo![]()
Hoi Knetterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ik sta toch niet op block bij iedereenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh wow hoi. Ik lees soms overal overheen als ik draai, kan niet multitasken. Waarom ben je blij?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoef geen geld aan mijn ex te gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh wow hoi. Ik lees soms overal overheen als ik draai, kan niet multitasken. Waarom ben je blij?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoef geen geld aan mijn ex te gevenhij was dik teleurgesteld
![]()
En hij wou een keer sex met un ex en ik zie keihard nee![]()
En ik heb nieuwe schoenen![]()
regelt die zakenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:31 schreef Viro het volgende:
[..]
als je wil draaien moet je huppelmuts ff pm'en
hmm je kan niet multitasken anders stuurde ik via msn foto.. wacht kan miss in spoiler hier wel zetten...* knetter gaat ff foto fixenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Gelukkig dat je niets hoeft te betalen!
Wat voor schoenen heb je? Schoenen
Je had ook sex kunnen hebben en niets betalenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoef geen geld aan mijn ex te gevenhij was dik teleurgesteld
![]()
En hij wou een keer sex met un ex en ik zie keihard nee![]()
En ik heb nieuwe schoenen![]()
ik wil geen seks met hemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je had ook sex kunnen hebben en niets betalen(win-win)
pinkpopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me af of er nog voor mij bekende fokkers verder naar Pinkpop gaan, kan ik ze even onopvallend gaan bekijken.
Ik denk dat ze jou eerder zullen herkennen dat jij hunquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me af of er nog voor mij bekende fokkers verder naar Pinkpop gaan, kan ik ze even onopvallend gaan bekijken.
Anoukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
pinkpop
met 40.000 man anouk bekijken
Daarom ga ik onopvallend.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou eerder zullen herkennen dat jij hun
wij gaan meeten ok. Ik weet zeker dat je iemand heel anders voor je hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
Is goed! Roep me maar als je me herkentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
wij gaan meeten ok. Ik weet zeker dat je iemand heel anders voor je hebt
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil geen seks met hem![]()
![]()
en die zin klinkt heel fout van jou
Tosti queen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goed! Roep me maar als je me herkent.
quote:PRESENTATIE: GIEL BEELEN en ERIC CORTON
Nee serieus, ik vind dit wel een prettige line-up moet ik zeggen. Het zijn eigenlijk gewoon simpele, bijna mainstream bands (nouja, sommigen) maar wel nummers die ik allemaal vet vaak geluisterd heb. The script, Lifehouse, manic street preachers, coldplay, kings of leon, 30 seconds to mars, alles.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ff kijken wat wel komt
tijd om foto's te plaatsen van ons allemaalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef mr-green het volgende:
Ik ben sowieso wel benieuwd hoe de meeste fokkers eruit zienMaar volgens mij is de meerderheid wel normaal
Ik eet er meer dan jou.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tosti queen?
Kan jij beter tosties maken dan ik?
jwt ben je vergeten erachter te zettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee serieus, ik vind dit wel een prettige line-up moet ik zeggen. Het zijn eigenlijk gewoon simpele, bijna mainstream bands (nouja, sommigen) maar wel nummers die ik allemaal vet vaak geluisterd heb. The script, Lifehouse, manic street preachers, coldplay, kings of leon, 30 seconds to mars, alles.
ok jij begintquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tijd om foto's te plaatsen van ons allemaal?
'bijna mainstream'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee serieus, ik vind dit wel een prettige line-up moet ik zeggen. Het zijn eigenlijk gewoon simpele, bijna mainstream bands (nouja, sommigen) maar wel nummers die ik allemaal vet vaak geluisterd heb. The script, Lifehouse, manic street preachers, coldplay, kings of leon, 30 seconds to mars, alles.
Jwt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
jwt ben je vergeten erachter te zetten
Oh god ik faal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan jij*
Oh, als het om het aantal op te eten gaat win ik ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje faal foto want dikke bende hier.. maar dit is 1 van de nieuwe schoenen, heb nog pcies dezelfde maar dan voor de andere voet
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ik zal eens kijken wat ik kan postenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:38 schreef sharr het volgende:
Mr Green, heb je geen foto van je zodat ik je onopvallend ga herkennen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje faal foto want dikke bende hier.. maar dit is 1 van de nieuwe schoenen, heb nog pcies dezelfde maar dan voor de andere voet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje faal foto want dikke bende hier.. maar dit is 1 van de nieuwe schoenen, heb nog pcies dezelfde maar dan voor de andere voet
Welke maat heb je?![]()
Sorry maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje faal foto want dikke bende hier.. maar dit is 1 van de nieuwe schoenen, heb nog pcies dezelfde maar dan voor de andere voet![]()
![]()
Ik vind mooiquote:
Zet in je fobo danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:40 schreef mr-green het volgende:
ik heb ook allemaal foto's op facebook...
Ja, doe eens voor 11 juniquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef mr-green het volgende:
misschien wordt het eens tijd voor een Fok!fotoboek
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef mr-green het volgende:
misschien wordt het eens tijd voor een Fok!fotoboek
Dan maak je een kloonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef mr-green het volgende:
mrja dan is de anonimiteit van mijn profiel er weer vanaf
Anonimiteit is overratedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef mr-green het volgende:
ik zal het niet door vertellenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef mr-green het volgende:
mooien fotoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
ik tijdens de set van 2 weken terug
Er ligt een pizza op je draaitafelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke trui.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
das die noiseplaat die we op het einde dedenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er ligt een pizza op je draaitafel
Dankjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
leuken muziekjens sharrelientjen
Dat heb ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
voor 0.99$ heb je hem gedownload!
Als ik twee figuren aids toewens zijn het deze gasten wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
om te kotsen die mannenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als ik twee figuren aids toewens zijn het deze gasten wel.
Eric Corton
Giel Beelen
ik ben een bingetje stinkertjquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die staat er al, het [ afbeelding ] dingetje
Ah, het afbeeldinkje werkt nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die staat er al, het [ afbeelding ] dingetje
Dat lijken meer z'n broersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Toon met zijn vriendjes
Eigenlijk zijn het m'n broers, maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Toon met zijn vriendjes
Ik heb hem sinds kort helemaal aan lopen passen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Ik vind dat iedere fokker verplicht een fobo moet hebben, ik ben nieuwsgierig
Giel had met een meisje van mijn middelbare school, zij was 17 toen. Hij iets van 35quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
om te kotsen die mannen
vooral giel
en 3 fm die 10 huisbands standaard draaien en circuleren
Ik kende jou van hoofd via twitterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds kort helemaal aan lopen passen..![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik wil ook foto's van die kwaliteit kunnen maken
Dankje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kende jou van hoofd via twitterMaar je fobo is
Koop een goed fototoestelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
Volgens mij is die met haar mobiel gemaaktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
Een capuchon, wat win ik?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oke jongens raden wat i op die foto op heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |