quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan knetter geen ban krijgen van die website?
De tering wat een grafherrie is dezen dan!!
Daar bedoelde ik dat YMCK meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was jij niet degene die ging bitchen dat ik de enige was die dat mainstream vond
De Draakje regels zijn trouwens ook ietwat gewijzigd naar "geen harde muziek" ipv "alleen top 40", dat is wat beter voor iedereen en dan is die iron maiden die in de lijst staat ook geen probleem.
Goed topic trouwensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar deze accapella uitvoering!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deze? Fonetische omschrijvingen van muziek stijlen...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit liedje ga ik naar Sharr sturen trouwens
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Téring, dit klinkt zo fout dat ik het ga aanvragen._!
nee dat je d'r niet gaat neuken wist ik ook welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Denken dat ik het nog echt ga doen ook
Die heb ik nooit meer aangevraagd op de overdagtijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar bedoelde ik dat YMCK mee
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
nee dat je d'r niet gaat neuken wist ik ook wel
Ik vind het wel grappig hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinden jullie me soms geen klootzak eigenlijk?
Ik ben echt onaardig af en toe
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, waarom nietquote:
Ja, ik ben dan ook bang voor je.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het heel goed gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
Maar wat vinden jullie van de nieuwe benadering "tussen 10-22 geen harde muziek" ?
Ik merk dat het de afgelopen dagen ook al beter gaat met de verzoekjes, al het harde wat ik hoor overdag is nog steeds mainstream.
*zoektquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Koelkast, Song 2 van Blur staat er niet eens in
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Tagprobleempje (artiest: 439)
Fixed, hij is per direct aanvraagbaar.
Die zullen vast geen hoofdletter verdienenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, even de hoofdletters fixen
VRAAG HET DAN OOK NIETquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
Gedouched en aangekleed, toch maar niet wat jullie zeiden.
Weet je hoe baas dat nummer isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die zullen vast geen hoofdletter verdienen
Ga dan maar vast op de wc zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eingelijk niet
Maar van het meeste Nederlandse muziek moet ik keihard poepen
Monoklonieeeeeeeeequote:
Was dat niet dankzij jou?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meest aangevraagd:
3. De Atzen frauenarzt & manny marc (3)
Disco Pogo (rocco & bass-t edit)
Ik ga het zo lang mogelijk uit proberen te houden, maar op het einde ren ik wel naar de wc om vervolgens met orkaankracht de diaree mijn endeldarm te laten verlatenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga dan maar vast op de wc zitten
Die zwart zilvere, in die andere lijken mijn tieten echt enorm.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
VRAAG HET DAN OOK NIET
wat heb je aan?
Marlous en Rene Karst, je moet eigenlijk eerst de clip 300x zien, dan waardeer je het meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga het zo lang mogelijk uit proberen te houden, maar op het einde ren ik wel naar de wc om vervolgens met orkaankracht de diaree mijn endeldarm te laten verlaten
Dat zijn ze toch ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zwart zilvere, in die andere lijken mijn tieten echt enorm.
Ik waag me er niet aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Marlous en Rene Karst, je moet eigenlijk eerst de clip 300x zien, dan waardeer je het meer
nu beter,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ookJuist geil!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
Krijg ik toestemming van jullie om fout ventje er nog even tussen te proppen
quote:
Die zie ik eerder op een grote motor rijden dan als een fag foute liedjes te zingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Die gepenbek van die man
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die zie ik eerder op een grote motor rijden dan als een fag foute liedjes te zingen
Jij ziet dat natuurlijk altijd bij neef mono, dus jij weet hoe iemand er uit ziet die anaal genomen wordtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:05 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij anaal genomen wordt
Wie of wat is fout ventje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
Maar 2 tegen, 1 voor fout ventje.
Teije? Als jij voor stemt dan is het 2-2
die enequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
is Artiest
Skrillex
Titel
Scary Monsters and Nice Sprites (Original Mix)
een harde plaat?
Dat is een bazennummerquote:
2-2quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:08 schreef Goudvis_ het volgende:
Hallo mensen, dit is mijn 6000e post en die draag ik op aan mezelf omdat ik geen leven heb
groetjens
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:08 schreef Goudvis_ het volgende:
Hallo mensen, dit is mijn 6000e post en die draag ik op aan mezelf omdat ik geen leven heb
groetjens
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaceinvaders
Bericht:
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |