Had wel wat weg vanquote:
Ja, hilarisch!quote:
Opbokken dan.quote:
Snap ik ook niet. Hoop dat ze wel een rode neus op doet.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef TLC het volgende:
Waarom moet het NOS journaal er zo nodig tussendoor ????????
Tsja, dat is toch waar het uiteindelijk allemaal om draait.. helaas.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef SwiffMeister het volgende:
Op zich best leuke stukjes zo nu en dan. Ik word alleen wel behoorlijk moe van de melding dat iedereen moet doneren. Dat ze dat zo nu en dan melden, prima, maar moet dat perse iedere 2 minuten?!
Wel wat goede dingen ja. Met name Dolf Jansen en Rapservice waren sterk.quote:
Paar dingen vond ik wel erg grappig. Arie Boomsma in een verborgen camera-reportage van Peter R. de Vries en de Rapservice, bijvoorbeeld.quote:
Dat snap ik wel, maar moet dat perse iedere 2 minuten herhaald worden?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja, dat is toch waar het uiteindelijk allemaal om draait.. helaas.
was dat hiervan?quote:
Ja dacht ik tenminste van welquote:
ik dacht dat robin de robot van bassie en adriaan wasquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja dacht ik tenminste van welof ik moet vroegtijdig dement aan het worden zijn
Maak je geen zorgen, we halen vanavond geld voor je op.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef TLC het volgende:
of ik moet vroegtijdig dement aan het worden zijn
Dat was idd die robot, maar hij kreeg daarna zijn eigen seriequote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht dat robin de robot van bassie en adriaan was
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pompy_de_Robodollquote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat was idd die robot, maar hij kreeg daarna zijn eigen serie![]()
Zie je wel dat dementie vroegtijdig komt, het is maar goed dat er vanavond wat geld opgehaald wordquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pompy_de_Robodoll
dat was geen robin de robot
Doe de groeten van mijquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Jane het volgende:
Ga gelijk ff m'n moeder bellen, al bezweert die me altijd dat ze niet eenzaam is.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Stefan het volgende:
IK krijg een klassewerk dejavu, waar is Tony Eijk die zo de punten gaat geven.
Je krijgt de groeten terug.quote:
Ik wilde precies hetzelfde posten :Squote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt er op alsof ie niets heeft voorbereid..
Makkelijk pratenquote:
Dan had je op moeten letten, een uurtje geleden ging het nog over een kerel die vertelde over zijn alzheimer, dattie nu in het stadium was gekomen waarin hij wist dat hij het niet meer wist.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef TLC het volgende:
Ze hadden beter 1 goed doel kunnen kiezen, dan hebben ze het over arme kindjes, dan weer over de oudere medemens, het wordt een beetje een onsamenhangend geheel zo, en ik heb nog niks gehoord over Alzheimer
Precies.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef SwiffMeister het volgende:
Als ik wilde voetballen moest ik dat doen op het grasveldje hier om de hoek.
Gezien het nivo van de grappen is het nog hoog. Maar idd, Powned trekt dat aantal ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:06 schreef Mike het volgende:
De Gekste Dag heeft gisteren 499.000 kijkers gehad en staat daarmee op een (erg teleurstellende) 23ste plaats in de kijkcijfer top 25.
Nou verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:06 schreef Mike het volgende:
De Gekste Dag heeft gisteren 499.000 kijkers gehad en staat daarmee op een (erg teleurstellende) 23ste plaats in de kijkcijfer top 25.
dat zijn geen hoge kijkcijfers.quote:1 MEMORIES 1.776.000
2 JOURNAAL 20 UUR 1.740.000
3 RADAR 1.684.000
...
23 GEKSTE DAG 499.000
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |