Nog een dikke 290 posts en je bent weer aan de beurtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Crap, ik ging voor "waar we alles lekker over ons heen laten komen"
Mooie voor 1244quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Crap, ik ging voor "waar we alles lekker over ons heen laten komen"
Zucht, ff doorposten dan maar hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een dikke 290 posts en je bent weer aan de beurt
Het wordt al een echt hondjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Diaz is weer aan de wandel.
Af en toe gaat ie echt zo op zn kont zitten, en dan probeert ie zich te krabben met een achterpoot, en dan flikkert ie om
Limbabwe?quote:
Vanmorgen waren ze ook weer kefjes en grommetjes aan het doen, echt te schattig is datquote:
En dat zonder Qwea en mij, is dat niet tegen de regels?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Even wezen douchen, zelf een pony geknipt () en even teruggelezen.
Beffen, squirten, wortels en ginger poesjes, het is wat op de zaterdagochtend
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat zonder Qwea en mij, is dat niet tegen de regels?
Ik moet het nog even verwerken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat zonder Qwea en mij, is dat niet tegen de regels?
houden zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Een fokverbod zou niet eens zo gek zijn voor sommigen.
JDF![]()
En die befaamde Fok.rar ken ik alleen van horen zeggen en da's maar beter ook geloof ik
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wat gebeurt er toch allemaal hier in zo'n ogenschijnlijk lief en rustig forumpje vol met dierenknuffelaars en linkse hippies
Schelden met de naam des Heeres, met geslachtsdelen smijten, heidense handelingen bespreken
Sinds jij niet meer zo vaak komt sparen we alles op voor als je er bentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wat gebeurt er toch allemaal hier in zo'n ogenschijnlijk lief en rustig forumpje vol met dierenknuffelaars en linkse hippies
Schelden met de naam des Heeres, met geslachtsdelen smijten, heidense handelingen bespreken
Ik snap ook niet hoe het ineens oversloeg op squirten, daarvoor ging het tenminste nog over overlopende riolen enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal dan wel een conservatieve linkse boomknuffelaar zijn met een overdaad aan preutsheid, maar ik vind dit niet echt onderwerpen voor de nuchtere zaterdagsemi-ochtend
Wie wel? Maar het komt ook zo plots en zonder gene er allemaal uit. When you least expect itquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal dan wel een conservatieve linkse boomknuffelaar zijn met een overdaad aan preutsheid, maar ik vind dit niet echt onderwerpen voor de nuchtere zaterdagsemi-ochtend
tis toch nog vrijdagnacht na half 12?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was Ynske's schuldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het ineens oversloeg op squirten, daarvoor ging het tenminste nog over overlopende riolen enzo
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het ineens oversloeg op squirten, daarvoor ging het tenminste nog over overlopende riolen enzo
Offcoursequote:
Nee deze keer was het eens niet jouw schuldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef sararaats het volgende:
Het is mijn schuld, ik verdien een steniging.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
Oh ja, Yns zat ineens met een vraagstuk
Snap het wel hoor, daar moet je niet te lang mee rond blijven lopen.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Yns, ik lees je sig nu ook ineens op een heel andere manier
Wie kwam er met wortelsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee deze keer was het eens niet jouw schuld
En die snapte ik al niet....totdat ik door ging lezen en wat verbanden ging leggenquote:
jamaaar dat kwam door de opmerking van Sara dat ik aan haar wortels moest denkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee, wie kwam er met wat er weleens met wortels gedaan was
Daarvóór ging het al over squirten.quote:
t eerste stuk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
JDFquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
heerlijk, balkondeur staat open hierquote:
Nou heeeerlijkquote:
Ja maar jij kan sowieso niet zo goed normaal op Sara reageren heb ik het idee...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaaar dat kwam door de opmerking van Sara dat ik aan haar wortels moest denken
Ik ben vrij onschuldig in deze, alhoewel ik zo wel mn ogen uit ga krabben voor de egel-MIquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvóór ging het al over squirten.
Daar begon Sara niet over
En jij kwam met wortels. Geloof ikEn met ontplofte ginger egels.
wasje zit er in, verder ga ik denk ik gewoon helegaar niks doen vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou heeeerlijk![]()
Jullie de boodschapjes al binnen?
Jij bent altijd vrij onschuldigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben vrij onschuldig in deze, alhoewel ik zo wel mn ogen uit ga krabben voor de egel-MI
En dat uit jouw mondquote:
Alsof zij normaal kan posten...dan ist ook logisch dat er niet normaal op gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar jij kan sowieso niet zo goed normaal op Sara reageren heb ik het idee...
Begin jij nu ook alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog zoveel doen in huis
Nou ja, eigenlijk alleen de afwas. Maar da's genoeg om tegenop te zien.
Ben blij met mijn ponyFuck de kapper!
Je hebt toch een vaatwasser?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
Psies, wij deejen heul niksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies![]()
oh-oh en ik hadden het over Youtubejes
foto!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
Maar alleen maar onaardig reageren hoeft niet vind ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alsof zij normaal kan posten...dan ist ook logisch dat er niet normaal op gereageerd wordt.![]()
En tis en blijft natuurlijk Ll he?
Psst...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alsof zij normaal kan posten...dan ist ook logisch dat er niet normaal op gereageerd wordt.![]()
En tis en blijft natuurlijk Ll he?
FUCK de kapper?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarmee?
Er komt geen wortel of andere seksuele handeling aan te pas!
Ik ook niet...mss ff blaadjes vegen/harken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wasje zit er in, verder ga ik denk ik gewoon helegaar niks doen vandaag
Ja maar die staat nog vol met schone afwas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch een vaatwasser?Of heb je die ook al gesloopt? Haar in de afvoer? Knop kapot?
Nee, dat ging over Ynske, jij bent liefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Psst...
Dat ging niet eens over mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gootsteen kun je beter even met een lapje doen; gaat een stuk sneller en het wordt er net zo schoon vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
Ja maar die staat nog vol met schone afwas.
Dus dat moet er eerst UIT (zucht, steun ende kreun) en daarna moet de hele gootsteen en de helft van het aanrecht er IN (wederom zucht, steun ende kreun).
Heb meelij
Ik ken je pijn....ik moet er ook nog aan geloven vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dat moet er eerst UIT (zucht, steun ende kreun) en daarna moet de hele gootsteen en de helft van het aanrecht er IN (wederom zucht, steun ende kreun).
Heb meelij
Ik reageer gewoon nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar alleen maar onaardig reageren hoeft niet vind ik
Je kan ook een tafeltje voor het aanrecht/de gootsteen zetten. Daar gaat u op zitten, je pakt een wortel, en je squirt zo de hele afwas schoon. Tadaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb meelij
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat ging over Ynske, jij bent lief![]()
Och jezus tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik had het voor 8:30 al gedaan. Wie wil me aanrakenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ken je pijn....ik moet er ook nog aan geloven vandaag
Ik nies van schrik spontaan de hele laptop onderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan ook een tafeltje voor het aanrecht/de gootsteen zetten. Daar gaat u op zitten, je pakt een wortel, en je squirt zo de hele afwas schoon. Tadaaaaaaa
En dan eet je vanavond lekker een zalmmootje, vissaus al geintegreerd op de borden. Klaar.
HAH, ik gisteravond na het eten meteenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het voor 8:30 al gedaan. Wie wil me aanraken
Je niest?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nies van schrik spontaan de hele laptop onder
Je wilt niet weten wat er gebeurt als je daarbinnen niest met 120km per uurquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Je niest?
Noemen ze dat zo Friesland.
Zo zou je het ook kunnen zien natuurlijk
Ik wil je wel wat restanten opsturen, mag jij analyseren waar het uit is gekomenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je niest?
Alsof je alleen met je neus kan niezenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je niest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |