Nog een dikke 290 posts en je bent weer aan de beurtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Crap, ik ging voor "waar we alles lekker over ons heen laten komen"
Mooie voor 1244quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Crap, ik ging voor "waar we alles lekker over ons heen laten komen"
Zucht, ff doorposten dan maar hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een dikke 290 posts en je bent weer aan de beurt
Het wordt al een echt hondjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Diaz is weer aan de wandel.
Af en toe gaat ie echt zo op zn kont zitten, en dan probeert ie zich te krabben met een achterpoot, en dan flikkert ie om
Limbabwe?quote:
Vanmorgen waren ze ook weer kefjes en grommetjes aan het doen, echt te schattig is datquote:
En dat zonder Qwea en mij, is dat niet tegen de regels?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Even wezen douchen, zelf een pony geknipt () en even teruggelezen.
Beffen, squirten, wortels en ginger poesjes, het is wat op de zaterdagochtend
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat zonder Qwea en mij, is dat niet tegen de regels?
Ik moet het nog even verwerken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat zonder Qwea en mij, is dat niet tegen de regels?
houden zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Een fokverbod zou niet eens zo gek zijn voor sommigen.
JDF![]()
En die befaamde Fok.rar ken ik alleen van horen zeggen en da's maar beter ook geloof ik
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wat gebeurt er toch allemaal hier in zo'n ogenschijnlijk lief en rustig forumpje vol met dierenknuffelaars en linkse hippies
Schelden met de naam des Heeres, met geslachtsdelen smijten, heidense handelingen bespreken
Sinds jij niet meer zo vaak komt sparen we alles op voor als je er bentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wat gebeurt er toch allemaal hier in zo'n ogenschijnlijk lief en rustig forumpje vol met dierenknuffelaars en linkse hippies
Schelden met de naam des Heeres, met geslachtsdelen smijten, heidense handelingen bespreken
Ik snap ook niet hoe het ineens oversloeg op squirten, daarvoor ging het tenminste nog over overlopende riolen enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal dan wel een conservatieve linkse boomknuffelaar zijn met een overdaad aan preutsheid, maar ik vind dit niet echt onderwerpen voor de nuchtere zaterdagsemi-ochtend
Wie wel? Maar het komt ook zo plots en zonder gene er allemaal uit. When you least expect itquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal dan wel een conservatieve linkse boomknuffelaar zijn met een overdaad aan preutsheid, maar ik vind dit niet echt onderwerpen voor de nuchtere zaterdagsemi-ochtend
tis toch nog vrijdagnacht na half 12?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was Ynske's schuldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het ineens oversloeg op squirten, daarvoor ging het tenminste nog over overlopende riolen enzo
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het ineens oversloeg op squirten, daarvoor ging het tenminste nog over overlopende riolen enzo
Offcoursequote:
Nee deze keer was het eens niet jouw schuldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef sararaats het volgende:
Het is mijn schuld, ik verdien een steniging.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
Oh ja, Yns zat ineens met een vraagstuk
Snap het wel hoor, daar moet je niet te lang mee rond blijven lopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |