zal ik gelijk maar ffe een dwangbuis voor je reserveren, of is dat nog niet nodig?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het gaat hier dubbelop. Buren zitten ook onder mijn open keukenraam te keuvelen.
Heb nu allemaal stemmetjes in mijn hoofd, van twee kanten.
Weet je zeker dat je geen MPS hebt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het gaat hier dubbelop. Buren zitten ook onder mijn open keukenraam te keuvelen.
Vreemde rimpels in voorhoofd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
BBBBRRRRR Eng mannetje
dit snap ik dus even niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:07 schreef angeljacky het volgende:
Nou Mo lekker vuil spelletje speel je, ten eerste zit je in een verschrikkelijk irritante zeurmodus.
Maar je zegt dat geer heeft gezegd dat hij nou op jou gaat stemmen dus dat ook niet zal doen. maar jij mag dus wel op flip stemmen terwijl ik je ook eens heb horen zeggen dat je dat niet zou doen.
Hoogbegaafd??????? misschien in rijtjes maar toch niet in sociaal opzicht vind ik.
erg he!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
EEK!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
BBBBRRRRR Eng mannetje
Ben blij dat ik de streams nog op mute heb. Wie zuigt er nu het fakking gras?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:22 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
En het kreng is nog steeds bezig met zoegn
itsme heeft er last van ja!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:25 schreef danilel het volgende:
Servio wordt nu naar de KVDW geroepen.....
niet zo zuigen kreng......
Da's waarschijnlijk het ENIGE waar hij goed in isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:25 schreef danilel het volgende:
Servio wordt nu naar de KVDW geroepen.....
niet zo zuigen kreng......
Krijg een enorme aversie tegen haar. een jankwijf dat van alle kanten konkelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:07 schreef angeljacky het volgende:
Nou Mo lekker vuil spelletje speel je, ten eerste zit je in een verschrikkelijk irritante zeurmodus.
Maar je zegt dat geer heeft gezegd dat hij nou op jou gaat stemmen dus dat ook niet zal doen. maar jij mag dus wel op flip stemmen terwijl ik je ook eens heb horen zeggen dat je dat niet zou doen.
Hoogbegaafd??????? misschien in rijtjes maar toch niet in sociaal opzicht vind ik.
't is voor Sharon gedaan, anders had ze het hele grasveld leeg gegraasd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
Ze denken dat het kunstgras een clue is, voetbal.....
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
't is voor Sharon gedaan, anders had ze het hele grasveld leeg gegraasd.
Nee mien wicht, dah hê nait.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen MPS hebt?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:38 schreef danilel het volgende:
Heb net ontdekt dat Mo heeft gesport bij korfbalvereniging Mariarade......Hoensbroek.
quote:Oud-korfbalster Monique Pisters (Spaurakkers I en Mariarade I) is vanaf vandaag (zondag 13 feb.) te zien in het Net5 tv-programma "Secret Story". Een variant op het tv-format Big Brother. Het programma start met 15 deelnemers. Deze nemen als bewoner de intrek in een luxe woonruimte. Deze is totaal van de buitenwereld afgesloten. Er mag ook geen gebruik worden gemaakt van internet of sociale media. Elke bewoner die deelneemt, heeft een geheim. Aan hem of haar de opdracht om dit geheim niet aan de andere bewoners prijs te geven. Daarnaast is het natuurlijk wel de bedoeling dat elke bewoner actief probeert het geheim van de andere bewoners te ontrafelen. Deze realitysoap is dagelijks op tv te zien. Via de diverse sociale netwerken kan worden gespeculeerd over de geheimen van de deelnemers. Bovendien kun je als kijker direct invloed uitoefenen op het verloop van het leven in de Secret Story-woonruimte. Wil je Monique volgen? Kijk dagelijks naar Net5 om 19.30 uur, of 24 uur per dag via www.secretstory.nl en Ziggo digitaal kanaal15.
Ow dan was ze al gewend om gemengd te douchen...vage lui die korfballers....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel leuke foto
[..]
Jaaah!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:41 schreef ZaZoe het volgende:
Zag net dat het prachtig weer is in Portugal, morgen is het zelfs plaatselijk 24 graden daar.
Mooi weer voor een tuinfeestje in zwemkleding, BBQ, drank en muziek.
Heb haar hyves ontdekt, en gezien dat ik veel verbindingen qua vrienden met haar hebquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel leuke foto
[..]
grappigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:44 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb haar hyves ontdekt, en gezien dat ik veel verbindingen qua vrienden met haar heb
Ja maf, ik had altijd het gevoel van "waar ken ik haar toch van."quote:
Mss zelfs dezelfde botjes afgekloven...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:47 schreef danilel het volgende:
[..]
Ja maf, ik had altijd het gevoel van "waar ken ik haar toch van."
Waarschijnlijk heb ik haar op 1 of ander feestje gezien......
Ja die van jouwquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mss zelfs dezelfde botjes afgekloven...
Ja, die dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bonnie Bonnieeee
Bonnie kom je buiten spelen...
Daar vind ik het nou helemaal geen type voorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard liet een beste bout zo te zien. Mooi voor Jo.
yipquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
even vanaf een fokweekend in Drenthe
![]()
Zitten ze nog vast aan elkaar?
Nog steedsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Jah, ze zijn net wel allemaal apart van elkaar in de kamer geweest om hij dagboek in te spreken...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Nog héél even geduld, zal vanavond pas gebeuren verwacht ikquote:
Volgende week pas, denk niet dat er vanavond een feestje komt, hooguit een paar flesjes Sagresquote:
Alcohol is juist leuk met al die geboeide mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgende week pas, denk niet dat er vanavond een feestje komt, hooguit een paar flesjes Sagres
Hoe langer ze geboeid zijn hoe minder boeiend ze worden....boeiend....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:08 schreef D. het volgende:
[..]
Alcohol is dus leuk met al die geboeide mensen
Er zit een marmot voor je lens....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eens kijken of ik nog kan cappen...
[ afbeelding ]
-edit-
Ja dus
Net op tijd voor de koffie..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:14 schreef Capt1caveman het volgende:
Hmm..... Servio naar kvdw.... Goeidaaaag
Gelukkig is het ook mooi weer in NL, dus w.m.b. blijven de streams saai tot diep in de avondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net op tijd voor de koffie..
Saaie streams vandaag.
Mijn tuin schiet ook al aardig op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook mooi weer in NL, dus w.m.b. blijven de streams saai tot diep in de avond
Geloof ik best..... Had ook wel het idee dat ik rustig ff een paar buurtgenoten kon helpen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net op tijd voor de koffie..
Saaie streams vandaag.
Komt wel goed als de boeien afgaan, knag.... Joanna gaat eerst ff flink aan het ouwehoeren met Flipje, Maik en Monique trekken zich terug en gaan even als konijnen, en Aaaf...... Denk niet dat je dat wilt weten.....quote:
Time for some changesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:20 schreef MargrietV het volgende:
Oeverloos oninteressant geleuter, zeer slaapverwekkend.
Lompen en koper inzamelen.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:21 schreef knagsje het volgende:
haar vriend wordt snachts overal gespot en zij krijgt dan smsjes....
Zo was BB ook in het beginquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:20 schreef MargrietV het volgende:
Oeverloos oninteressant geleuter, zeer slaapverwekkend.
je vergeet langs de vuilnisbakken struinen.........dus een morgensterquote:
Zit in het zonnetje en val bijna in slaapquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo was BB ook in het begin
Ach ik kan me er wel mee vermaken, het heeft wel een ontspannende werking om hiernaar te luisteren.
Dan wordt het denk ik nog saaier.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:21 schreef dimi1972 het volgende:
ze moeten weer los van elkaar
dan gebeurd er misschien wat meer
dit is saaaaaaiiii zo
hij durft niet achter de wijven aan hahahaha hij is 2 meter en zij 1.50m hahahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vergeet langs de vuilnisbakken struinen.........dus een morgensterja zo heet dat in Amsterdam
Ze zijn hier al over de helft, kun je nagaan. Beter gaat het niet meer worden hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo was BB ook in het begin
Ach ik kan me er wel mee vermaken, het heeft wel een ontspannende werking om hiernaar te luisteren.
Als het eind al halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zijn hier al over de helft, kun je nagaan. Beter gaat het niet meer worden hoor.
Er zijn nu eenmaal mannen die graag onder de plak zitten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
hij durft niet achter de wijven aan hahahaha hij is 2 meter en zij 1.50m hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |