Trendsetter Servio: hoe vermoord ik gras en een stofzuiger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Vultarian het volgende:
ga maar eens even uitleggen in de kamer waarom je het gras aan het stofzuigen bent servio
haha, inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Trendsetter Servio: hoe vermoord ik gras en een stofzuiger.
In jouw lijstje zou het zijn Joanna, Laura en Aafke/Sharon. (je was Laura vergeten)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Niki.P het volgende:
Nominaties Mannen op vrouwen:
(het is allemaal wat ik denk)
Flip - Mo en Laura
Ser - Mo en Laura
Alex - Sharon en Aafke
Maik - Sharon en Joanne
Geer - Joanne en Aafke
Karim - Joanne en Sharon/Aafke (zei gisteren dat hij het nog niet wist)
Dus dan genomineerd Joanne en Aafke/Sharon (ligt er aan wat Karim doet)
alex zie ik niet Sharon nomineren en karim eigenlijk ook niet maar bij Karim ligt het er aan. Die is wel te beinvloeden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Niki.P het volgende:
Nominaties Mannen op vrouwen:
(het is allemaal wat ik denk)
Flip - Mo en Laura
Ser - Mo en Laura
Alex - Sharon en Aafke
Maik - Sharon en Joanne
Geer - Joanne en Aafke
Karim - Joanne en Sharon/Aafke (zei gisteren dat hij het nog niet wist)
Dus dan genomineerd Joanne en Aafke/Sharon (ligt er aan wat Karim doet)
waar is je tuin dan kom ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:00 schreef Niki.P het volgende:
Het is wel rustig in de tuin, met dit mooie weer..
ach, wij zitten nu toch ook binnen met het mooie weer? Denk dat ik zelf zo ffe naar buiten gaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:00 schreef Niki.P het volgende:
Het is wel rustig in de tuin, met dit mooie weer..
Onze hoogbegaafde legde net uit dat het of 5 mensen zijn of 2 ivm de punten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In jouw lijstje zou het zijn Joanna, Laura en Aafke/Sharon. (je was Laura vergeten)
-edit-
Ow en Mo, dus dan 4, want er zijn volgens mij minimaal 3 op de krukken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:10 schreef MargrietV het volgende:
Opnames voor het weekoverzicht waar niemand naar kijkt morgen.
Pst.......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:07 schreef angeljacky het volgende:
Nou Mo lekker vuil spelletje speel je, ten eerste zit je in een verschrikkelijk irritante zeurmodus.
Maar je zegt dat geer heeft gezegd dat hij nou op jou gaat stemmen dus dat ook niet zal doen. maar jij mag dus wel op flip stemmen terwijl ik je ook eens heb horen zeggen dat je dat niet zou doen.
Hoogbegaafd??????? misschien in rijtjes maar toch niet in sociaal opzicht vind ik.
Ik geloof sinds de live uitzending van donderdagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:12 schreef exify het volgende:
Is er bekend hoelang ze aan elkaar vastzitten? Ik heb het sinds dinsdag gemist!
Nog niet lang genoeg om er een emmer water overheen te gooien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:12 schreef exify het volgende:
Is er bekend hoelang ze aan elkaar vastzitten? Ik heb het sinds dinsdag gemist!
Philip is in de kamer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:14 schreef HappyH het volgende:
Ik schakel net in en tot mijn verbazing liggen ze niet, niet op de bank en niet in bed.
Maar zie wel die ene toos zonder handboeien lopen, trok ze het niet?
Thanks, zo ben ik in 1 seconde weer helemaal bij!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Philip is in de kamer.
Ze moet in de keuken blijven wachten tot hij eruit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |